quote:en das meteen de beste...
Op dinsdag 19 februari 2002 22:12 schreef static het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Concerto in de Utrechtsestraat.
quote:Waaaar? adres plz :d
Op dinsdag 19 februari 2002 22:15 schreef X4x4 het volgende:[..]
en das meteen de beste...
check ook de Plaatboef en de Platenkoning.
quote:www.goudengids.nl
Op dinsdag 19 februari 2002 22:19 schreef Rens2001 het volgende:[..]
Waaaar? adres plz :d
quote:www.goudengids.nl
Op dinsdag 19 februari 2002 22:19 schreef Rens2001 het volgende:[..]
Waaaar? adres plz :d
luie aap
Overigens, iemand die in Rotterdam iets weet behalve de plaatboef voor vinyl en/of 2e hands? En dan bedoel ik geen house 12" enzo. Ik kan het niet vinden.
En natuurlijk vlak naast de plaatboef heb je ook nog de boembox, maar ik vind zelf de plaatboef en boembox al aan de dure kant worden.
quote:Boembox ken ik ja, even vergeten.... is zo'n zaak waar 1 keer per jaar een bezoekje ruim voldoende is. Redelijk standaard werk, gemiddelde prijs en goeie kwaliteit. Tenminste de laatste keer dat ik er was.
Op woensdag 20 februari 2002 08:57 schreef Seestar het volgende:
in R'dam zit schuin achter centraal station, ongeveer 50 van de uitgang, op de hoek een klein zaakje waar ze een paar cd's hebben en veel, heeeeel veel lp's. Ze zijn niet allemaal in even goeie staat, dus tsjek dat wel ff, maar verder is het een hemel voor snuffelaars.En natuurlijk vlak naast de plaatboef heb je ook nog de boembox, maar ik vind zelf de plaatboef en boembox al aan de dure kant worden.
Die achter het CS ga ik zaterdag meteen bekijken
kijk vooral ook hier
quote:Concerto is bereikbaar met tram 4 vanaf het station.
Op dinsdag 19 februari 2002 22:14 schreef Rens2001 het volgende:
Ohja en het liefst beetje in de buurt van het station, kga namelijk met de treinnahja in de buurt van de grote winkelstraten dan..
quote:indie outlet alleen punk.
Op woensdag 20 februari 2002 13:16 schreef Kiff het volgende:
Boudisque, zeer dichtbij het CS en Independent Outlet zeker niet overslaan zou ik zeggen.
quote:Hmm... volgens mij zijn ze net zo duur, aangezien Fame eigenlijk een hele grote Free Record Shop is. Zelfde eigenaar enzo, zelfde prijsstickers, maar ze hebben idd veel, heel veel...
Als je in Amsterdam bent kun je ook naar de Fame Music bij de Dam gaan. Is niet 2e hands, maar ze hebben erg veel, en iig bij de rock/metal kelder hebben ze erg veel zeldzame versies van cd's waaronder japanse versies. Zeker interessant om eens te gaan kijken, en iig goedkoper dan de FRS, namelijk ongeveer f40/E17 voor een normale cd.
Tja Plaatboef is ook een goeie. Ik zie hier opeens een Plaatboef tasje op de vloer liggen. Adres in Amsterdam is Rozengracht 40 Tel: 020 4228777.
Op een van de grote grachten zit er ook een, dacht op de Prinsengracht. Heeft veel maar is redelijk duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |