quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 08:46 schreef freud het volgende:HEMA en Albumprinter. Beide zelfde drukker, maar bij albumprinter net ff meer opties omdat het hun eigen service is, en ze HEMA niet alle layouts hebben gegeven
![]()
.
Je kunt bij de Hema ook zelf de pagina indelen, dus dan kun je alle layouts maken die je wilt
![]()
Dat vind ik wel een handige feature, ik wil vaak net even wat anders dan elke keer die standaard pagina's, en dat gaat vrij gemakkelijk.
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:35 schreef buzzer het volgende:[..]
daar hoor ik ook goede dingen over. Ben nu voor iemand een fotoboek aan het maken met HEMA software. Dat werkt wel goed, alleen het automatisch vullen werkt bijzonder k*t
Er wordt nl niet geresized, maar ze snijden gewoon de boven en onderkant van een foto af, niet echt prettig dus
![]()
Voor de rest kun je wel vrij makkelijk een foto het gewenste effect meegeven, maar alle foto's moet je gewoon handmatig plaatsen.
Ik doe het inderdaad ook allemaal handmatig, maar vooral ook omdat ik bijvoorbeeld mijn allermooiste foto's paginagroot wil. Verder is sowieso het formaat van sommige foto's in de Hema-layouts anders dan het formaat van de foto, en dan wordt er inderdaad gewoon een stukje van de foto afgehaald. Ik kijk altijd even na of dat wel het gewenste stuk is.
Zelf heb ik dus ook goede ervaringen met de Hema
![]()
.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.