quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:10 schreef Eva4Evah het volgende:
@ Extec: ja dan is de eerste optie toch heel wat aantrekkelijker..
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:44 schreef Eva4Evah het volgende:
Heeft iemand enig idee wat voor werk ik zou kunnen doen? Let wel, ik heb geen economie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:34 schreef tummeke het volgende:
Het feit dat je eigenlijk gewoon geen leven kunt opbouwen bij dergelijke banen heeft voor mij dan ook de doorslag gegeven om de studie te gaan doen waar ik nu bijna klaar mee ben.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:53 schreef Beauregard het volgende:
Ga de olie in. Wordt ingenieur of hoe dat ook mag heten. Dan zit je steeds op andere projecten, al heb ik wel het idee dat je vestigingsplaats zich dan toch vooral concentreert rond het midden-oosten, of eventueel Amerika. Maar ik weet 't niet precies...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:36 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niets uit wat voor werk je gaat doen, voor de meeste banen die in Nederland bestaan bestaat ook wel een variant in vrijwel alle andere landen, een enkele uitzondering daargelaten. Studeer gewoon iets, om het even wat, verhuis naar een land naar keuze, en zoek daar een baan dat al dan niet bij je studie past. En na een paar jaar verhuis je naar het volgende land.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:55 schreef ExTec het volgende:
Het is een ander levenWant je leert op allerhande exotische locaties mensen kennen, die je bv 8 jaar later op een andere post weer ziet, etc. En meestal helpen ze zoeken naar een baan voor je partner, dus dat is het niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:44 schreef Eva4Evah het volgende:
Heeft iemand enig idee wat voor werk ik zou kunnen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |