abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 december 2007 @ 07:43:45 #101
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_55261260
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Weet ik het? Jullie zijn van FC Den Haag... Valt vast wel wat te regelen... Wij mogen niet..
Denk niet dat het gaat lukken. Maar zal wel even kijken.
pi_55366625
quote:
'ADO moet uitstel van betaling vragen'

AMSTERDAM - Voetbalclub ADO Den Haag moet uitstel van betaling aanvragen bij de rechter, meldt het AD. De financiële nood is hoog bij de club, die daarom de afgelopen week vrijwel dagelijks intensief overleg heeft met de Haagse wethouder van sport.

Het college van burgemeester en wethouders van Den Haag is maandag volgens de krant in een extra vergadering bij elkaar gekomen om te praten over mogelijke oplossingen voor de financiële problemen bij ADO. De salarissen van de spelers kunnen voorlopig nog wel betaald worden.

ADO Den Haag ontkent de berichten. De eerste-divisionist komt dinsdagmiddag met een nadere reactie.
Daar zit je dan met je nieuwe stadion
pi_55366676
quote:
Investeerder redt ADO Den Haag


DEN HAAG - ADO Den Haag heeft een investeerder gevonden. De Haagse club stevent af op een aanzienlijk exploitatietekort, maar kan door deze tijdelijke financiële injectie de komende periode overbruggen.


In die periode gaat het bestuur de geldproblemen in kaart brengen en de financiële huishouding op orde brengen. De geldschieter wil anoniem blijven. Dat maakte de club uit de Jupiler League dinsdag bekend.

ADO kan nu aan de lopende verplichtingen vanaf 1 december voldoen. Ook de spelerssalarissen van december zijn uitbetaald. De facturen die van voor 1 december dateren, zullen in ieder geval tot 1 februari onbetaald blijven. Volgens interim-directeur John Arzbach zijn de meeste crediteuren daar al mee akkoord gegaan.

Gemeente

Van de gemeente hoeft ADO niet veel steun meer te verwachten. Den Haag verstrekte de voetbalclub in mei nog een lening van 6,5 miljoen euro om het tekort aan te vullen dat was ontstaan door vertraging in de bouw van het nieuwe stadion.

ADO Den Haag degradeerde vorig seizoen uit de eredivisie. Doel is om dit jaar weer te promoveren, maar ook de sportieve resultaten zitten tegen. De club verloor de afgelopen weken drie duels op rij en staat op de zevende plaats in de Jupiler League.
pi_55369367
Wat dachten ze echt toen ze het gemiddeld toeschouwersaantal in nieuwe stadion op 7000/8000 hebben ingeschat? Dat kregen ze vorig jaar in de eredivisie niet eens, in een seizoen overigens waarin niet elke potentiele toeschouwer zal hebben gedacht dat ze dit jaar in de Jupiler League wel gezellig naar ADO gaan. En dan heb je ook nog de strenge toelatingseisen.
  woensdag 19 december 2007 @ 01:11:22 #105
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_55378114
En dan ook nog je veels te veel betalende supporters een stadionverbod geven zoals mij waar geen kont van klopt. Heb al 3 mails gestuurd en 2 keer gebeld en er zou naar gekeken worden maar ik hoor maar niets. Ik geef ze nog tot vrijdag en dan knip ik mijn seizoenskaart door midden en kan ADO afsterven wat mij betreft.
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:32:16 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55439326
Positef nieuws komt de wereld in...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55838688
quote:
Postma spant arbitragezaak aan tegen ADO

Stefan Postma is vatberaden over te stappen naar Queens Park Rangers. De 31-jarige doelman van ADO Den Haag stapt naar de arbitragecommissie van de KNVB om de transfer af te dwingen.

Postma bereikte zelf al een akkoord met QPR, dat uit komt in het Championship. ADO wil de doelman echter niet laten gaan. Postma beroept zich echter op een clausule in zijn contract.

'In zijn verbintenis staat dat Stefan weg kan tegen de restwaarde van zijn contract', aldus zaakwaarnemer Hakim Slimani in het Algemeen Dagblad. 'Dat zijn dus zes maandsalarissen en geen extra transferbedrag. ADO is een andere mening toegedaan, maar een opening is er niet om er nog uit te komen.'

ADO Den Haag gaat ervan uit dat het ook de tweede seizoenshelft op Postma kan rekenen. De keeper liet zaterdag wel verstek gaan tijdens het oefenduel met Tonegido, dat de Hagenaars met 2-0 wonnen. Postma zat op de tribune in Londen en zag Queens Park Rangers in het FA Cup-toernooi met 1-0 verliezen van Chelsea.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 7 januari 2008 @ 09:09:05 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55840606
quote:
Op woensdag 19 december 2007 01:11 schreef Armageddon het volgende:
En dan ook nog je veels te veel betalende supporters een stadionverbod geven zoals mij waar geen kont van klopt. Heb al 3 mails gestuurd en 2 keer gebeld en er zou naar gekeken worden maar ik hoor maar niets. Ik geef ze nog tot vrijdag en dan knip ik mijn seizoenskaart door midden en kan ADO afsterven wat mij betreft.
En heb je hem doorgeknipt?


Maakt voor jou toch niets uit? Jij hopt toch wel van club naar club.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 7 januari 2008 @ 09:22:16 #109
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_55840772
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En heb je hem doorgeknipt?


Maakt voor jou toch niets uit? Jij hopt toch wel van club naar club.
Nee, het is opgeheven na veel gezeik.
pi_55843005
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Ah de eerste van 2008.
pi_55950194
Iemand nog een kaartje over voor 3 feb?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:08:11 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55961220
NIEUWS VERS VAN DE PERS

Rijaard na de wedstrijd tegen Helmond opgepakt vanwege vechten Helmondse stewards

NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:45:52 #113
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55963596
quote:
Rijaard bij wedstrijd gearresteerd

Daniel Rijaard is bij de wedstrijd tussen Helmond Sport en ADO Den Haag afgevoerd naar het politiebureau. De ADO-speler kreeg het aan de stok met enkele stewards.
Rijaard wou samen met enkele ploeggenoten vlak voor het einde van de wedstrijd de spelerstunnel in. Toen stewards hen de toegang weigerden, schopte Rijaard tegen een deur. Eén van de stewards kreeg vervolgens een vinger tussen die deur.

Nadat er toen een opstootje tussen de steward en Rijaard ontstond, werd laatstgenoemde door de politie meegenomen.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:35:11 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55966184
En nog meer nieuws, Vloet gaat morgen zijn ontslag indienen en Gentile, de assistent-trainer zal ontslag krijgen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 03:01:47 #115
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55966450
quote:
Speler geboeid afgevoerd, ADO door lint
Door ARJAN SCHOUTEN
HELMOND - Zo rumoerig als 2007 voor ADO Den Haag eindigde, zó begon ook 2008. Dat de Haagse ploeg gisteravond kansloos met 2-0 onderuit ging op bezoek bij Helmond Sport was eens niet het nieuws van weer een gitzwarte avond.
afbeelding vergroten Daniel Rijaard wordt na de wedstrijd aangehouden en in de boeien afgevoerd. FOTO EVERT-JAN DANIELS
De manier waarop en de gebeurtenissen na afloop trokken meer de aandacht.

Na domme rode kaarten wegens natrappen voor Wesley Verhoek en zijn directe tegenstander Marcio Junqueira, sloeg in de 66ste minuut de vlam volledig in de pan in De Braak. Vlak voor de dug-outs vonden alle spelers, reservespelers en technische staf van beide ploegen elkaar in een opstootje. Waar arbiter Kevin Blom de gemoederen toen nog vrij snel wist tot bedaren wist te brengen, liep de situatie na afloop compleet uit de hand.

Spelers, stewards, politieagenten en fans van Helmond Sport gingen met elkaar op de vuist in de gracht tussen het veld en de tribune. De reden van het massale gevecht? Geruchten gingen met een razende vaart door De Braak, maar overal viel de naam van ADO-speler Daniël Rijaard. Feit was dat de Rotterdammer samen met nog een andere aanwezige na afloop geboeid werd afgevoerd door drie agenten en laat in de avond nog vastzat op het politiebureau van Helmond.

Ver na het eindsignaal kwam langzaam de ware toedracht naar boven. Rijaard, met alle andere ADO-spelers die buiten de selectie waren gelaten aanwezig op de tribune, wilde nog voor het eindsignaal de spelerstunnel betreden. Daar aangekomen bleef de zijdeur gesloten door verschillende stewards, waarna Rijaard met een trap de deur alsnog probeerde te openen.

Bij die hardhandige actie kwam de hand van een steward vast te zitten tussen de deur. Gevolg: een gewonde steward en totale chaos. Op het fluitsignaal van Blom vlogen alle spelers en trainers richting de ingang van de spelerstunnel waar ADO-reserves en agenten toen al over de grond rolden. Klappen en schoppen werden uitgedeeld door alle partijen.

Bijzaak was gisteravond de wedstrijd waarin ADO overigens geen moment recht had op de zege. Al binnen tien minuten mocht de voorhoede van Helmond Sport drie keer ongestoord op doel schieten. Het was aan Robert Zwinkels, vervanger van Stefan Postma, te danken dat de thuisploeg niet al met een 3-0 voorsprong ging rusten.

Dat er een treffer ging vallen aan Helmondse kant was geen verrassing, dat die goal pas op slag van rust viel wél. De watervlugge Hilmi Mihci mocht na een fout van Christiaan Kum alleen op Zwinkels af. In eerste instantie had de nieuwe ADO-goalie nog een antwoord op de inzet van de aanvaller, maar in de rebound was het wel raak.

Een fris en aanvallend Helmond maakte ook na rust de dienst uit. ADO stelde daar niets tegenover. Ook bij de tweede Brabantse goal stond het Haagse verdedigingsduo Kum-Virgilio Teixeira te slapen toen John Nieuwenburg vanaf de rechterflank vrij mocht voorzetten en Marcio Junqueira met een intikker de stand op 2-0 bepaalde, vlak voor de vlam echt in de pan sloeg.

Na afloop sprak een aangeslagen Wiljan Vloet van een 'dieptrieste avond'. „Dit had helemaal niets met voetbal te maken. Op het veld niet, maar ook niet wat er na afloop gebeurde.’’

In een tumultueuze slotfase was de Brabander een van de weinigen in het ADO-kamp die wel zijn hoofd koel wist te houden. Bij het opstootje op het veld keek Vloet rustig van een veilige afstand toe en ook bij de vechtpartij na afloop besloot de coach snel de kleedkamer op te zoeken. „Wat er allemaal precies gebeurd is, heb ik zelf niet gezien. Maar het lijkt me duidelijk dat je dit soort gedrag als club nooit kunt accepteren.’’

Donderdag repte Vloet nog over plezier in zijn werk. „Vanavond had ik dat absoluut niet,’’ foeterde hij. „We zijn hier zwaar vernederd. Qua namen hebben we een leuk elftal, maar inhoud heb ik vanavond niet gezien.’’

Opvallend was dat de trainer geen van zijn spelers wisselde, terwijl de frustratie en de onmacht op het veld duidelijk te zien was. Een bewuste keuze, zo bleek na afloop. Vloet: „Dit optreden was dramatisch slecht, dan moet je het als basisspelers zelf maar op zien te lossen.’’

Voor 1 februari maakt Vloet zijn toekomstplannen duidelijk aan de clubdirectie. Plannen die na gisteravond wel eens drastisch gewijzigd kunnen zijn. Vloet: „Deze avond neem ik zeker mee in mijn toekomstplannen. Ik heb zo langzamerhand het gevoel dat ik aan een dood paard sta te trekken'', aldus de trainer die gisteravond maar één lichtpuntje wist te ontdekken. Het optreden van Robert Zwinkels. „Deze avond is triest voor Robert. Hij was de enige die hier zijn hoofd boven water wist te houden.’
pi_55968172
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:35 schreef DutchGooner het volgende:
En nog meer nieuws, Vloet gaat morgen zijn ontslag indienen en Gentile, de assistent-trainer zal ontslag krijgen.
Dat zou me niks verbazen, als dit bericht klopt al helemaal niet :
"Vlak voor het vertrek van de spelersbus ontstond er naar verluidt nog een woordenwisseling tussen trainer Wiljan Vloet en John Arzbach, algemeen directeur".
Vloet is ook wel een opgewonden standje natuurlijk.
Ben benieuwd wie het aandurft om naar Den Haag te gaan als Wiljan vertrekt .
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:59:27 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55968746
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:01 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dat zou me niks verbazen, als dit bericht klopt al helemaal niet :
"Vlak voor het vertrek van de spelersbus ontstond er naar verluidt nog een woordenwisseling tussen trainer Wiljan Vloet en John Arzbach, algemeen directeur".
Vloet is ook wel een opgewonden standje natuurlijk.
Ben benieuwd wie het aandurft om naar Den Haag te gaan als Wiljan vertrekt .
Dit kan ik bevestigen, dit is gebeurd, bijna slaande ruzie hadden ze.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_55970633
Nergens beelden?
pi_55972786
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:01 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]


Ben benieuwd wie het aandurft om naar Den Haag te gaan als Wiljan vertrekt .
  User die overal opduikt 2022 zondag 13 januari 2008 @ 21:24:03 #120
186611 Haags
pi_56008188
En de welbekende conclusie:

Fc Den Haag had nooit maar dan ook nooit mogen vertrekken naar het forepark, want zie het resultaat wat er nu overblijft!!!

Vooral zo doorgaan ''geweldig'' bestuur!
Zonder wrijving geen glans
pi_56009709
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:59 schreef DutchGooner het volgende:
Dit kan ik bevestigen, dit is gebeurd, bijna slaande ruzie hadden ze.
Ja stond al een dag op een nieuwssite.
  zondag 13 januari 2008 @ 22:22:32 #122
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56009785
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja stond al een dag op een nieuwssite.
Werd gebeld vlak nadat het gebeurd was en heb snachts nog een filmpje gezien waarop het te zien was.

Vloet blijft overigens vooralsnog.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56009846
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
Werd gebeld vlak nadat het gebeurd was en heb snachts nog een filmpje gezien waarop het te zien was.

Vloet blijft overigens vooralsnog.
En Gentile?
  User die overal opduikt 2022 zondag 13 januari 2008 @ 22:24:31 #124
186611 Haags
pi_56009862
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Werd gebeld vlak nadat het gebeurd was en heb snachts nog een filmpje gezien waarop het te zien was.

Vloet blijft overigens vooralsnog.
De vraag is voor hoelang nog...
Zonder wrijving geen glans
  zondag 13 januari 2008 @ 22:26:46 #125
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56009949
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En Gentile?
Daar zou morgen intern over gediscussieerd gaan worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')