quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Je moet het ook in je mond stoppen.
maak er maar grapjes over, kom me liever ff een zalfje brengen ik kan niet meer lopen van de pijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus niet, ben een sambalnees eerste klas maar deze shit brand door mn darmen naar mn aarsquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
And it burns, burns, burns. The ring of fire.
Maatje had het ook onlangs, ging ie stoer eten maken voor zn vriendin niet zn handen gewassen na het snijden van de peper en in geile bui de middelvinger massage uitgevoerd, het vrouwtje was niet blij ermeequote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:57 schreef jpg97 het volgende:
Sambal n00b
Collega van me die wreef eens met zijn vinger in zijn ogen, terwijl er nog sambal aanzat. Vervolgens ging ie jankend naar de wc om het eruit te wassen, maar moest ie eerst even plassen.
Die heeft de hele avond ongemakkelijk gelopen/gezeten én gejankt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef Magereheinus het volgende:
Als het nou tabasco was of iets sterkers, maar sambal...
Zoals gezegt: mietje!
Wie weet is een stoma wat voor jou, kun je zo scherp eten als je wilt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
tuurlijk helemaal gelijk jij niet he jij eet potten en schijt normaal, maar ja niet iedereen heeft een stoma zoals jij !
de sluitingstijd van mn cam is te nauw srryquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:07 schreef LasTeR het volgende:
Pics or it didn't happen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:12 schreef Barachem het volgende:
[..]
Wie weet is een stoma wat voor jou, kun je zo scherp eten als je wilt...![]()
moet je eens Sambal Gledek (superhete sambal gemaakt van de Adjoema-peper) proberenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef Magereheinus het volgende:
Als het nou tabasco was of iets sterkers, maar sambal...
Zoals gezegt: mietje!
Hier hebben ze andere sites voor uitgevonden viespeuk!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:07 schreef LasTeR het volgende:
Pics or it didn't happen.
t was Sambal Setan en met eetlepels tegelijk, tabsco flikker ik in mn tomatensoep alsof het maggi is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef bas-beest het volgende:
[..]
moet je eens Sambal Gledek (superhete sambal gemaakt van de Adjoema-peper) proberen
daar valt tabasco bij in het niet..
@TS, heb je niet toevallig een bidet bij de hand? Gelijk verkoeling terwijl je zit te schijten...
Moet je eens rawit proberen of madame jeanette... piep je ook wel ff anders ( maar madame jeanette is wel kk lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
t was Sambal Setan en met eetlepels tegelijk, tabsco flikker ik in mn tomatensoep alsof het maggi is.
Man ik zou een moord doen voor een bidet op het moment !
Oh god, het arme kindquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maatje had het ook onlangs, ging ie stoer eten maken voor zn vriendin niet zn handen gewassen na het snijden van de peper en in geile bui de middelvinger massage uitgevoerd, het vrouwtje was niet blij ermee
Johnny Cashquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Wees blij dat je het je niet voor kunt stellen. Het daadwerkelijk ervaren is heel wat minder plezierig...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:33 schreef turboduck het volgende:
Tja misschien houdt hij wel van kerels en komt het om dat zijn anus wat rauw is lol
Voor de rest kan ik me niet voorstellen dat je door pittig eten een hete reet krijgt. Maar nou ben ik ook gewend aan pittig eten.
Aan je opmerking te lezen heb je dus nooit echt pittig gegeten, misschien wel wat peper of een beetje sambal bij de bami, maar geloof me als je hebt gegeten wat ik gister in mn strot had, had je wel met een iets slimmere opmerking gekomen, met je rauwe anusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:33 schreef turboduck het volgende:
Tja misschien houdt hij wel van kerels en komt het om dat zijn anus wat rauw is lol
Voor de rest kan ik me niet voorstellen dat je door pittig eten een hete reet krijgt. Maar nou ben ik ook gewend aan pittig eten.
Bink. Zeur dan ook niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aan je opmerking te lezen heb je dus nooit echt pittig gegeten, misschien wel wat peper of een beetje sambal bij de bami, maar geloof me als je hebt gegeten wat ik gister in mn strot had, had je wel met een iets slimmere opmerking gekomen, met je rauwe anus
Nee precies ik dus ook niet. Volgens mij branden die hete kruiden gewoon omdat hun aars schraal is van alle pikken die ze de vorige dag hebben ontvangen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef turboduck het volgende:
Ik eet regelmatig pittig eten. Ik ben gek op sambal.
Heb echter nog nooit ervaren dat je daardoor een hete reet krijgt bij het schijten sorry hoor.
Gezien de opmerkingen komt het echter wel vaker voor want iedereen roept hier dat ze een hete reet krijgen van sambal.
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee precies ik dus ook niet. Volgens mij branden die hete kruiden gewoon omdat hun aars schraal is van alle pikken die ze de vorige dag hebben ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |