abonnement Unibet Coolblue
pi_53596930
in groep zeven en acht deden wij "joepie joepie"

Dan moesten de meiden aan 1 kant gaan staan in een rij naast elkaar en de jongens daar tegenover. Dan ging een jongen naar de andere kant lopen die moest met zijn voet de voet van een meisje aantikken en zij moesten dan samen arm in arm naar de andere kant lopen. Het meisje moest dan weer iemand met haar voet aantikken. Als zij dezelfde jongen koos moesten ze hand in hand terug lopen. Als de jongen dan weer hetzelfde meisje koos moesten zij zoenen.

Nu ik dit zo uitleg is het best suf en de naam snap ik al helemaal niet...ik weet wel dat ik het altijd erg leuk vond

Verder deden wij natuurlijk ook Stieken, touwtje springen, hinkelen, tikkertje, flippoën, LTSen (het eerder genoemde doodtrappertje) en nog meer van dat soort spul.
  zondag 30 september 2007 @ 20:00:47 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53598245
Overlopertje

Jongens op de meisjes waarbij de meisjes en de jongens elkaar moesten aftikken.

1,2,3,4,5,6,7 wie moet ik een kusje geven.

Tenentrappen.

Knikkeren nog erbij.

En bij kerstavond het kerkhof bezoeken op steenworp afstand
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53614925
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Overlopertje

Jongens op de meisjes waarbij de meisjes en de jongens elkaar moesten aftikken.

1,2,3,4,5,6,7 wie moet ik een kusje geven.

Tenentrappen.

Knikkeren nog erbij.

En bij kerstavond het kerkhof bezoeken op steenworp afstand
he, same here...behalve dan naar het kerkhof...
pi_53616104
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:08 schreef Suuz_ het volgende:
in groep zeven en acht deden wij "joepie joepie"

Dan moesten de meiden aan 1 kant gaan staan in een rij naast elkaar en de jongens daar tegenover. Dan ging een jongen naar de andere kant lopen die moest met zijn voet de voet van een meisje aantikken en zij moesten dan samen arm in arm naar de andere kant lopen. Het meisje moest dan weer iemand met haar voet aantikken. Als zij dezelfde jongen koos moesten ze hand in hand terug lopen. Als de jongen dan weer hetzelfde meisje koos moesten zij zoenen.

Nu ik dit zo uitleg is het best suf en de naam snap ik al helemaal niet...ik weet wel dat ik het altijd erg leuk vond
Whehehe, dat komt me bekend voor, iedereen dat lied zingen en dan kijken wie er wie moest zoenen uiteindelijk. Op een gegeven moment speelden we 'klapzoen', dat was joepie joepie zonder het liedje en dan meteen zoenen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_53617592
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Misstique het volgende:

[..]

Whehehe, dat komt me bekend voor, iedereen dat lied zingen en dan kijken wie er wie moest zoenen uiteindelijk. Op een gegeven moment speelden we 'klapzoen', dat was joepie joepie zonder het liedje en dan meteen zoenen. .
Oh dat was voor de gevorderden dan haha

Er zat inderdaad een liedje bij was ik helemaal vergeten het ging iets als "joepie joepie is gekomen, heeft een meisje meegenomen...................." ik kom niet verder dan dat haha
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:29:59 #56
167856 Toempf
Internetheld
pi_53678003
Wij deden altijd overlopie, een tijdje was het touwtjespringen helemaal hot, daarna kwamen die opvouwbare stepjes. En als je eenmaal in groep acht zat, was het niet stoer meer om spelletjes te spelen. Dat vond ik jammer, want ik was mijn speeltijd nog lang niet ontgroeid toen
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_53692289
Oeh, knikkeren. Die maffe flippo spelletjes die Blight noemt deden wij ook . En dat deden we op een gegeven moment ook met bierdopjes .

En er werd regelmatig ge-elastiekt, en dat spelletje dat je met een paar mensen van muur naar muur rent, die aantikt en als je de traagste was, was je af. Geen idee hoe we dat noemden.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_53701603
Knikkeren natuurlijk
pi_53747525
Veel voetbal, trefbal, verstoppertje.
Het leukste was nog poorten, als iemand dan werd gepoort mocht iedereen diegene schoppen of slaan.
(Niet te hard natuurlijk)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')