abonnement Unibet Coolblue
pi_53433013
In navolging van het topic Gebrek aan romantiek. moet ik misschien toegeven dat ik niet altijd even romantisch ben. Echter heb ik nou ook niet precies een idee wat vrouwen romantisch vinden. Het is niet zo dat ik een enorme hark ben; ik neem mijn vriendin wel regelmatig uit eten of mee naar een film of een avondje poolen.
Ook heb ik nog geen klachten gehad, maar vrouwen schijnen vaak hintjes te geven en het kan zijn dat ik die gewoon niet heb opgemerkt.

Dus dames: wat verstaan jullie onder romantiek en hoe komen wij mannen (niet geforceerd) romantisch over.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 24 september 2007 @ 15:11:37 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433071
als ik thuis kom van een dag hard studeren dat er een huis vol kaarsjes staat, eten op tafel wat meneer zelf heeft gemaakt,lekker muziek je erbij en samen heerlijk de dag doorspreken.

Of spontaan mee uit eten genomen te worden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53433074
Is dat topic van je vriendin?
Lambo of Rekt
  maandag 24 september 2007 @ 15:12:41 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433092
Ooh ja en met kerst ; Kerstmuziekje aan, kaarsjes aan,boompje aan, chocolade melk me slagroom en dan dicht tegen elkaar aankruipen.

Dit mag ook in de winter maar denk dan ff de kerstzooi weg
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53433109
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef EggsTC het volgende:
Is dat topic van je vriendin?
Nee hoor, het zette me gewoon aan het denken.
Tevens kan ik zo mooi informatie inwinnen om haar een keer te verrassen.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_53433148
Laat eens een bad vollopen (veel schuim) en zet kaarsjes op de rand. Wijntje erbij.
Vooral als ze net thuis komt van een drukke dag op 't werk.
Het is echt niet zo moeilijk.

Verras haar af en toe met een klein cadeautje. Voor vrouwen hoeft het niet nuttig te zijn.

Kook voor je vriendin!
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_53433219
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja en met kerst ; Kerstmuziekje aan, kaarsjes aan,boompje aan, chocolade melk me slagroom en dan dicht tegen elkaar aankruipen.

Dit mag ook in de winter maar denk dan ff de kerstzooi weg
Dat zijn de extra attenties die je aan je meisje geeft, maar neemt niet weg dat het wel erg gezellig is.
Is een bosje bloemen ook nog verplicht zo af en toe, of is dit inmiddels achterhaald als oubollig?
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 24 september 2007 @ 15:18:31 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433221
ooh en een massage na een drukke dag

Of sex voor de openhaard
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 24 september 2007 @ 15:19:19 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433245
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:18 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Dat zijn de extra attenties die je aan je meisje geeft, maar neemt niet weg dat het wel erg gezellig is.
Is een bosje bloemen ook nog verplicht zo af en toe, of is dit inmiddels achterhaald als oubollig?
Ik heb liever een kus dan een bos bloemen. Wat moet ik met die troep
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53433299
Inderdaad de open haard aan, kleedje ervoor, kaarsjes aan, ik een wijntje, vriend een biertje, lekker liggen en dan kijken wat er allemaal nog meer gaat gebeuren
pi_53433312
TS,

Als je het echt goed wil doen koop je geen bos bloemen, maar één langstelige roos
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
  maandag 24 september 2007 @ 15:22:36 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433330
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:21 schreef Seventees het volgende:
TS,

Als je het echt goed wil doen koop je geen bos bloemen, maar één langstelige roos
Met een kaartje 'ik hou van je" eraan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53433387
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Met een kaartje 'ik hou van je" eraan

Of: 'Voor jou... Liefs < insert naam >'
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_53433456
oeh allemaal al goede ideetjes hier! vooral het haar verwennen en dingen uit handen nemen na een lange dag!
het gaat er om dat ze weet dat je aan haar hebt gedacht that's the key volgens mij

rozeblaadjes in bad zijn ook
of verstop een lief kaartje in haar tas die ze mee naar haar werk/school neemt
of als je voor groter wilt gaan: spontaan mee uit nemen (en nee dan niet naar jackass the movie of zo) of nog beter: spontaan een weekendje mee weg nemen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 24 september 2007 @ 15:28:35 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433488
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:27 schreef liefie_ het volgende:
of nog beter: spontaan een weekendje mee weg nemen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 24 september 2007 @ 15:32:03 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53433591
Wanneer ze net thuiskomt van een drukke dag niet meteen aan haar kop gaan zeuren met gedoe als kaarsjes en die nieuwe geile risotto die je van Jamie Oliver hebt geleerd maar haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.

Dat overdreven obligate gedoe de hele tijd, romantiek uit de Tina en van de Expo.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 24 september 2007 @ 15:32:04 #17
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_53433592
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja en met kerst ; Kerstmuziekje aan, kaarsjes aan,boompje aan, chocolade melk me slagroom en dan dicht tegen elkaar aankruipen.

Dit mag ook in de winter maar denk dan ff de kerstzooi weg


  maandag 24 september 2007 @ 15:33:13 #18
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_53433628
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer ze net thuiskomt van een drukke dag niet meteen aan haar kop gaan zeuren met gedoe als kaarsjes en die nieuwe geile risotto die je van Jamie Oliver hebt geleerd maar haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.

Dat overdreven obligate gedoe de hele tijd, romantiek uit de Tina en van de Expo.
pi_53433664
volgens mij zijn het de vrouwen die die dingen aandragen hoor...
dus misschien mannen moeten jullie even je mond houden en gewoon eens accepteren dat vrouwen daar wel van houden?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 24 september 2007 @ 15:38:42 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_53433779
het moet uit jezelf komen, als je romantisch gaat zitten zijn omdat het moet hebben vrouwen dat echt wel door hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_53434009
als ze thuis komt, dr op bed gooien en woest nemen, dat is pas romantiek
pi_53434057
Een condoom met "ik hou van je" erop.
pi_53434083
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
als ze thuis komt, dr op bed gooien en woest nemen, dat is pas romantiek
pi_53434130
Romantiek is niet te beschrijven, het is een bindend moment van samenzijn dat spontaan ontstaat tussen twee personen.

Om een voorbeeld te noemen. Mijn vriendin en ik gingen gewoon een avondje op de bank film kijken en opeens keken we elkaar aan zonder te spreken en zeiden we exact dezelfde lieve woorden. Vervolgens gaven we elkaar een knuffel en een kus.

Ik geloof in 'gefabriceerde' romantiek uit de damesbladen, het gaat om het gevoel met zn tweetjes van 'ja... *zucht*' niet om 'ik heb rozenblaadjes neergelegd en de dimmer aan en ow het is nu zo romantisch'
Verbaal terrorist
pi_53434147
Thuis komen, deur van je kamer open doen, en dan zien dat je hele kamer is opgeruimd (wat al een tijd moest gebeuren, maar ja, geen tijd) en er planken zijn opgehangen, waar alles al netjes op gezet is, nieuw kastje, ingeruimd en wel. Waarom? Omdat het totaal niet gespeeld of wat dan ook is, maar gewoon een oprechte practische mannenmanier om te laten zien dat je toch wel heel belangrijk bent
Arseen (As), atoomnummer 33
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')