quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik betwijfel of je er "ambulance" op mag laten staan... Dat schept namelijk wel bepaalde verwachtingen. Stel, er is een ongeluk ergens, en jij rijdt langs... Dan kan je het niet maken om door te rijden ...
Ik betwijfel of je er "ambulance" op mag laten staan... Dat schept namelijk wel bepaalde verwachtingen. Stel, er is een ongeluk ergens, en jij rijdt langs... Dan kan je het niet maken om door te rijden ...
Zelfde regel als personenauto's lijkt me, van rechts komt voor, en die met de kortste bocht mag als eerste afslaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:28 schreef Evenveel het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee ambulances met zwaailichten en sirenes elkaar tegenmoet komen op een kruizing? Wie heeft er dan voorrang?
Wat cool als jij dan de korste bocht hebt en niet een echte ambulance hebtquote:Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zelfde regel als personenauto's lijkt me, van rechts komt voor, en die met de kortste bocht mag als eerste afslaan.
Het was ongeveer dit model:quote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
Waarschijnlijk is het zo'n gare, oude witte ambulance. Als je daar lichten op zet(wat natuurlijk sowieso niet mag) zal geen enkele agent twijfelen of 'ie echt is hoor
je kunt het ook niet maken om de gewonde in te laden en vervolgens door te rijden naar de appie om een paar ons half om half gehakt en een banketletter te halen...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar was het ook in die kleur?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Het was ongeveer dit model:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |