abonnement Unibet Coolblue
pi_53490061
Whehe, heeft Sisqo altijd die tong eruit hangen? Hoort dat?

Bij gebrek aan laptops neemt Ziggy ook wel genoegen met laptoptassen om op te liggen





Ze is nog best lenig voor een 16-jarige

Tent is ook tof om in te liggen

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 26 september 2007 @ 16:35:06 #102
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_53490350
Wat een lieverds allemaal die poezen!


Dit zijn onze nieuwe twee bengaal kittens.
Ze wonen nu nog bij hun mama en papa samen met hun 4 andere broertjes en zusjes.
Ik hoop dat ze over 2,5 week mogen verhuizen

Het zijn twee mannetjes. En de spotted gaan we Mythos noemen (zoals het griekse bier). Voor de marbled kitten moeten we nog een naam verzinnen. Maar ik kwam net op de naam Jupiler, en ik denk dat mijn vriend dat ook wel een leuke naam vindt!

Mythos en Jupiler


(Deze foto is al van een aantal weekjes terug. Ik ga vrijdag proberen betere foto's te nemen van het duo )
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 26 september 2007 @ 22:39:02 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_53501421
Net terug van vakantie op Samos, en daar een hele hoop leuke zwerfvriendjes gemaakt













disclaimer
pi_53507650
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef MissBliss het volgende:
Whehe, heeft Sisqo altijd die tong eruit hangen? Hoort dat?
Hij heeft het altijd. Hij kán hem wel intrekken, maar dat kost hem veel moeite. Zijn tong is gewoon erg lang.
pi_53508813
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef Sorbootje het volgende:
En ze is nog steeds zo schattig!

@Doemijdiemaar - Wat een scheetjes! Het lijkt wel of ze steeds nóg een beetje schattiger worden!! En inderdaad die laatste foto is briljant.

Hier nog wat foto's van mijn drietal:

Fleur:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Lodewijk:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En tot slot sisqo:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo! Dat is wel weer even genoeg
fleur is echt een snoepie,
lodewijk is volgens mij het modelkatje, een kleine diva
en kan sisqo wel iets anders dan z'n tong uitsteke?
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
  donderdag 27 september 2007 @ 12:09:36 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_53511610
Ik krijg telkens een lachstuip als ik Sisqo zie met dat tongetje...... Sorry Sorbootje. Maar het zal wel wennen, het zijn in ieder geval drie schatjes!!!

Binnenkort weer eens even spammen met de 2 dames hier. Er zit weer een verhuizing in het verschiet. Ben benieuwd hoe ze het doen, voor het eerst wonen we dan in een huis met een trap!
pi_53512062
Ik moet er zelf ook nog iedere dag om lachen. Het is verder ook een erg leuke, grappige kat met karakter. Hij geeft heel duidelijk aan wat hij wil. Hij gaat voor de stoel staan waar ik vaak zit en zegt heel hard "MIAUW" dan moet ik daar gaan zitten en wil hij op schoot. Elke avond (dit heeft hij sinds kort ontdekt) gaat hij voor de badkamerdeur staan en roept eveneens "MIAUW" en dan moet ik de deur open doen. Hij springt dan in het bad en ik moet dan zachtjes de kraan opendraaien zodat hij eruit kan drinken. Dat is echt een meesterlijk gezicht met die mega-tong van hem. En die geluiden erbij. Ik zal eens kijken of ik het kan filmen!

Lodewijk is echt een Kater met de hoofdletter K. Klein als hij is vind hij dat hij de baas is. Sisqo is dat niet met hem eens en aangezien Sisqo twee keer zo groot is delft Lodewijk het onderspit, maar de volgende dag vindt hij opnieuw dat hij de baas is.

Fleur is de dame die het allemaal wel vermakelijk vindt en het van een afstandje geamuseerd bekijkt.
pi_53512185
Oude foto's mischien dat ik ze al een keer eerder heb gepost. De foto's van de kittens zijn niet recent, ze zijn nu zo'n 2 jaar.

(R.I.P) Dhoerack



(R.I.P) Blacky




(R.I.P) Dhoerack & (R.I.P) Blacky


Zoey





Freya



Zoey en Freya

  donderdag 27 september 2007 @ 12:58:23 #109
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53513023
Wat een schatjes, die laatste twee
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53514280
Zoey en Freya Wat knus
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 27 september 2007 @ 14:15:41 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_53515399
Prachtige foto's Supertje..en ze zien er allemaal pluizig uit .

Altijd moeilijk als een beestje overlijdt he?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_53515759
Yep zeker weten. Ze zijn nu al een tijdje weg. Blacky hebben we in moeten laten slapen, omdat hij een kankergezwel in zijn mond had. Dhoerack is niet veel later overleden aan naar wat schijnt een hersenbloeding.

Maar we hebben weer 2 nieuwe schatjes nu.
pi_53520440
Ik moet hier nou toch ook maar 's posten.

Even een snelle van ons ventje, vandaag met z'n eerste échte prooi (zeg groter dan een vlieg ).
pi_53521258
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die onderste... Spidercat
Zo zou je hem ook kunnen noemen ja. Er zit hier van dat wit korrelspul op de muren en meneer klimt zo met z'n poten om die hoek geklemd echt waar gewoon langs de muur omhoog!

Aaaah, die laatste knuffelfoto van Stormqueen, wat lieeeef!

En die plant boven de hangmat van Freya en Zey, zulke planten hebben wij hier ook.
Those who try to be different, are all the same.
pi_53528030
wij hebben een nieuw poesje erbij, haar naam is Dee.
Ze is nog heel mager, maar zal hopelijk snel aankomen.

Ze is wel echt heel erg lief, toen we haar gingen halen, kwam ze in mijn nek zitten, terwijl ze me dus nog nooit had gezien...Ze is echt een knuffel.
Met de andere katten gaat het ook goed, wel af en toe wat geblaas, maar vooral nieuwsgierigheid eigenlijk, gelukkig...



Genieten!



Samen gaat al best goed! Dee vooraan, Dexter midden en Jack achter.



ehm, tja....
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 27 september 2007 @ 21:41:28 #116
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53528533
Mooie vacht hebben die rechter twee.
Dat koppie van Dee vind ik 'n beetje vreemd, maar misschien is ze gewoon niet zo fotogeniek
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:07:49 #117
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53535512
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef Litso het volgende:
Mooie vacht hebben die rechter twee.
Dat koppie van Dee vind ik 'n beetje vreemd, maar misschien is ze gewoon niet zo fotogeniek
Ze heeft een platte neus, ze hoort een vreemd koppie te hebben!
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:44:59 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_53536939
Ze steekt wel wat ielig af bij de heren JB, maar poesjes zijn natuurlijk meestal wat kleiner. 't Is zeker een interieurtechnisch verantwoord setje zo
disclaimer
pi_53537020
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moet er zelf ook nog iedere dag om lachen. Het is verder ook een erg leuke, grappige kat met karakter. Hij geeft heel duidelijk aan wat hij wil. Hij gaat voor de stoel staan waar ik vaak zit en zegt heel hard "MIAUW" dan moet ik daar gaan zitten en wil hij op schoot. Elke avond (dit heeft hij sinds kort ontdekt) gaat hij voor de badkamerdeur staan en roept eveneens "MIAUW" en dan moet ik de deur open doen. Hij springt dan in het bad en ik moet dan zachtjes de kraan opendraaien zodat hij eruit kan drinken. Dat is echt een meesterlijk gezicht met die mega-tong van hem. En die geluiden erbij. Ik zal eens kijken of ik het kan filmen!
Een kat heeft personeel
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:50:44 #120
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53537074
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ze steekt wel wat ielig af bij de heren JB, maar poesjes zijn natuurlijk meestal wat kleiner. 't Is zeker een interieurtechnisch verantwoord setje zo
Ja, dat was toch eigenlijk niet de insteek
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_53539892
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

Een kat heeft personeel
Oh ja!
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:14:00 #122
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_53577580
Lol, mijn katten hebben ook het Ikea speeltje van Ziggy en de vis van Pixel!

Even weer eens wat foto's, het is al lang geleden:

Kasper die op de badkamer uit de kraan drinkt, wel grappig zo die tanden!


Kasper na het drinken met de druppels nog aan z'n bek (hier kijkt ie een beetje boos)


Dara is klaar met drinken uit de wasbak op de badkamer...


... dus gaat ze nu op de wc verder
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_53581056


*snark*
pi_53623675
Oehw oehw leuke foto's weer ..
Echt superrr
Ik heb gister weer ff wat kiekjes gemaakt van Charlie en Frummel, nog ff wachten op vriendlief tot ie online komt, en dan zal ik ze posten hier

edit:
hier zijn de fotootjes .. goeie kwaliteit is anders .. maargoed ..

Luie Frummel

Gegroeide Charlie

Er is nog steeds geen nieuw huisje gevonden voor Charlie, helaas,
maar gelukkig is er nog tijd zat om te zoeken

[ Bericht 58% gewijzigd door Lau. op 01-10-2007 19:17:37 ]
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:08:29 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_53681393
Charlie, wat wordj e snel groot

Laat een mand schone was 10 minuten onbewaakt achter en voila:



Samen in het mandje is altijd een gevecht, want Zoë wil lammen en Noortje wil stoeien. Dan maar wassen, denkt Zoë









Niet kijken,niet kijken!!!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')