Fors teveel?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:30 schreef Rubend het volgende:
Of zal het allemaal totaal geen impact hebben op onze samenleving en blijven we gewoon fors teveel voor onze hypotheek betalen!!!????
Overheid financieert niets... ok een klein deel!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Fors teveel?De overheid financiert een fors deel van je hypotheek, wat nou teveel
Niet persoonlijk bedoeld, maar je laat in 2 posts zien dat je geen idee hebt waar je het over hebt.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef Rubend het volgende:
[..]
Overheid financieert niets... ok een klein deel!
Je krijgt wel belasting terug maar dat is minimaal... als je als alleenstaande al iets teveel verdient en teveel spaargeld hebt kun je alles weer inleven...
Dus voor mij geldt inderdaad fors teveel!
Maar dit zal per persoon ofwel per familie anders zijn!!
Je doet je quote boven je usericon eer aan!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maar je laat in 2 posts zien dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
1) Dat de FED een rentetarief verlaagt, zegt ook nog niets over de hypotheek rente in de VS, laat staan over die in NL.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef Rubend het volgende:
[..]
Je doet je quote boven je usericon eer aan!
Sorry Scorpie voor de uitroeptekens!!!!!! Soms kan ik daar weleens iets te enthousiast mee uit de hoek komen
1) daarom maak ik ook deze post
2) ik krijg dus echt geen 30 a 50% van de rente terug...
Maar goed... nogmaals dat is per persoon (naar wat je verdient!) volgens mij anders!!
Onze hypotheken zijn helemaal niet zo duur. De rente is nog altijd laag, het is ooit 12% geweest.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:30 schreef Rubend het volgende:
Of zal het allemaal totaal geen impact hebben op onze samenleving en blijven we gewoon fors teveel voor onze hypotheek betalen!!!????
bron?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef Slasher het volgende:
Rente daalt ook weer een beetje in NL
De huizen in de USA schijnen tot 30 % waardevermindering te krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:42 schreef wonderer het volgende:
Mooi*heel binnenkort hypotheek afsluit in de VS*
Er zijn een hoop mensen die de afgelopen jaren een hypotheek met variabele rente of zo hebben genomen. De eerste vijf jaar geen rente betalen. En nu kunnen ze het ineens niet meer opbrengen en moeten ze enorm verkopen. Niet zo handig.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De huizen in de USA schijnen tot 30 % waardevermindering te krijgen.
En dan nog het bericht van
"Euro could replace dollar as top currency"
aldus voormalig Chairman van de Federal Reserve in de USA, Alan Greenspan
Of zijn waarschuwing voor Europese inflatie van 5 %...
Biedt kansen, zo'n crash.
Ik zou hem niet langer vastzetten als 3 tot 5 jaar als ik jou was.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen die de afgelopen jaren een hypotheek met variabele rente of zo hebben genomen. De eerste vijf jaar geen rente betalen. En nu kunnen ze het ineens niet meer opbrengen en moeten ze enorm verkopen. Niet zo handig.
Gelukkig hebben wij daar niet zo'n last van, we hebben een mooi huis gekocht en de hypotheek is bijna rond, we wachten alleen nog op het juiste moment om de rente vast te zetten, dus als ie binnen nu en twee weken nog even een procent daalt, vind ik het wel best
Ja, da's fijn he die 35% die je dan "wint".... nu nog die aflossing.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) Dat de FED een rentetarief verlaagt, zegt ook nog niets over de hypotheek rente in de VS, laat staan over die in NL.
Denk je?
2) Je kunt alle hypotheek rente aftrekken van je inkomen, en dus betaalt de belastingdienst netto 30 a 50% van je hypotheekrente.
Huurmarkt loopt harder dan ooit, steeds meer mensen zijn op zoek naar een "betaalbare" woning. En die rente die jij zo laag vindt, gaat nog veel lager worden. En een dalende rente in combinatie met een gemiddelde huizenprijs die zakt.. wat vertelt dat jou? Of denk je echt dat de huizenprijzen voor altijd blijven stijgen? Mensen rekenen zich rijk terwijl ze een schuld hebben die afgelost moet worden in 30 jaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef HarryP het volgende:
[..]
Onze hypotheken zijn helemaal niet zo duur. De rente is nog altijd laag, het is ooit 12% geweest.
We betalen teveel voor voor onze woningen. En dat zal nog wel even zo blijven aangezien de huurmarkt helemaal vast zit.
Die crash gaat er inderdaad komen, de kredietmarkt ligt totaal op z'n gat, het zijn spannende tijden.quote:Op donderdag 20 september 2007 04:06 schreef Salvad0R het volgende:
Persoonlijk heb ik zo mijn vraagtekens bij al deze berichtgeving.
Greenspan doet er alles aan om het publieke vertrouwen in de economie om zeep te helpen, terwijl het de geprivatiseerde banken als de Federal Reserve, J.P. Morgan Chase en Bank of America zijn die de markt overvloeden met honderden miljarden euro's/dollars & yens...
Het lijkt mij alsof ze een harde crash willen veroorzaken zodat de bankiers alle eigendommen en bedrijven kunnen overnemen voor sloeberprijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |