abonnement Unibet Coolblue
pi_53266469
Met de komst van de nieuwe iPod touch komt de gadgetfreak in mij omhoog en kom ik wederom tot de conclusie dat mijn huidige iPod de deur uit kan. Dus bied ik jullie aan, met gepaste trots:

mijn iPod Nano 8GB, 2e generatie, zwart. Wat krijg je er bij?
- De iPod uiteraard, in originele verpakking
- de originele (ongebruikte) oordopjes
- de originele USB kabel
- iPod dock-adapter voor de nano
- uiteraard handleiding etc.

De garantie is helaas verlopen maar ik kan garanderen dat hij het nog perfect doet. Hij heeft alleen af en toe de welbekende iPodkwaal dat je hem even moet resetten (centerknop + menu indrukken) en dan geen probleem. Maar dat probleem is bij alle iPod-bezitters bekend.

Handig om te weten: Met de komst van de nieuwe generatie Nano (3e generatie, 4 en 8 GB) gaat de hele oude collectie uit de handel. Dus mocht je nog graag een ouwe nano hebben (die ik qua uiterlijk aanzienlijk stijlvoller vind dan de nieuwe) moet je deze dus 2ehands verkrijgen, aangezien bijv. Media Markt in mijn omgeving al geen oude nano meer te koop heeft. Ik klik nu als een marktkoopman, maar dit is dus één van je laatste kansen om een (goeie) 2e generatie iPod Nano te krijgen.

Foto's! Excuses voor sommige crappy foto's, maar ik heb nog geen geld aan de kant gelegd voor een nieuwe camera, dus mijn ouwe Sony Powershot a40 moet z'n werk nog even doen











Aangezien de iPod nog in perfecte staat verkeert en alles erop en eraan zit vind ik het redelijk om het bieden te starten op 150 euro. Let wel op: dit is de prijs die je normaal zou betalen voor een 2e generatie 4 GB. Da's dus 4 GB gratis! Ik ben bereid tot Zwolle te reizen om hem persoonlijk over te brengen (vanuit Enschede) want via de post ben ik niet zo'n fan van. Maar mocht je een beter idee hebben, laat maar weten!

Dus, bieden maar!
pi_53266787
het is een Gen1 IPOD, veelste groot voor een gen2...: http://www.apple.com/nl/ipodnano/
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_53266809
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is een Gen1 IPOD, veelste groot voor een gen2...: http://www.apple.com/nl/ipodnano/
Nee drol die waren er niet eens in 8 Gb .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_53266950
100 euro in Enschede

[ Bericht 42% gewijzigd door Jimmie op 18-09-2007 12:04:59 ]
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:57:06 #5
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_53266995
TVP! Zeer geïnteresseerd.
pi_53267070
En dan heb ik hem nog niet eens over de prijs, voor een nieuw NANO betaal je ook geen drol meer 8 gb voor 200 euro
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_53267120
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
En dan heb ik hem nog niet eens over de prijs, voor een nieuw NANO betaal je ook geen drol meer 8 gb voor 200 euro
Klopt, maar heb je mijn verhaal gelezen? Die is echt fokking lelijk. Maar je bent niet verplicht te bieden hoor, maar als je hier alleen maar komt om mijn topic te verpesten vind ik dat wel een beetje jammer.
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:37:47 #8
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53267868
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
En dan heb ik hem nog niet eens over de prijs, voor een nieuw NANO betaal je ook geen drol meer 8 gb voor 200 euro
Nieuw kost hij 171 euro

Beetje duur voor een 2e hands
pi_53267934
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:37 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Nieuw kost hij 171 euro

Beetje duur voor een 2e hands
Zoals in mijn verhaal staat, de 2e generatie nano gaat binnen zeer korte tijd compleet uit de handel omdat de 3e generatie voor de deur staat. Omdat mijn nano nog in perfecte staat is en de nieuwe nano wél duurder is vind ik 150 voor een mooiere nano die perfect werkt geen te hoge prijs. Maar je bent niet verplicht om te bieden hoor.
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:50:06 #10
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53268139
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:41 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Zoals in mijn verhaal staat, de 2e generatie nano gaat binnen zeer korte tijd compleet uit de handel omdat de 3e generatie voor de deur staat. Omdat mijn nano nog in perfecte staat is en de nieuwe nano wél duurder is vind ik 150 voor een mooiere nano die perfect werkt geen te hoge prijs. Maar je bent niet verplicht om te bieden hoor.
Je zit 20 a 30 E onder de nieuwprijs, voor een 2ehand veel te duur. Ook al ziet hij er goed uit (volgens jou). Het is en wordt echt geen museum stuk....

Doosje eieren + appel geboden
pi_53268258
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:50 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Je zit 20 a 30 E onder de nieuwprijs, voor een 2ehand veel te duur. Ook al ziet hij er goed uit (volgens jou). Het is en wordt echt geen museum stuk....

Doosje eieren + appel geboden
je hebt het over dat ik 20 of 30 euro onder de nieuwprijs zit, waar betaal jij volgens jou zo weinig voor een 8GB nano dan?

trouwens, andere 2e hands iPods:

[TK] iPod Nano 2nd gen 4 GB (wordt nu 75 euro geboden, 4gb)
[TK] Ipod Nano 2gb wit 1e gen. + Apple In Ear Phones (verkocht voor 75 euro, 2 GB)
[TK] Apple iPod Nano Red 8 GB (verkocht voor 175, 8 GB productRed editie)

Dan is mijn 150 euro echt niet zoveel hoor. Maar bied dan minder. Maar ga niet lopen zeuren om anderen ervan te weerhouden te kopen want dat vind ik echt heel kinderachtig.

[ Bericht 17% gewijzigd door Henkmanz op 18-09-2007 13:17:04 ]
pi_53268817
nieuwprijs is 150, dus 100 euro met levering mogelijk in Enschede
pi_53268842
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef Jimmeh het volgende:
nieuwprijs is 150, dus 100 euro met levering mogelijk in Enschede
Zeg er even bij waar de nieuwprijs 150 is, en voor welk type/generatie iPod.
pi_53268931
169 euro bij it's nieuw
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
pi_53269078
Ik bied 75 euro. Mijn zusje heeft mijn mini stuk gemaakt, dus ze heeft een nieuwe nodig.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_53269101
Okay, dat is duidelijk.
Maar goed; het neemt niet weg dat deze generatie binnen zeer korte tijd niet meer verkocht zal worden, dus kijk ik het mooi nog even aan. Jimmeh's bod staat, maar ik wacht nog wel even af.
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:44:36 #18
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53269508
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:55 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

je hebt het over dat ik 20 of 30 euro onder de nieuwprijs zit, waar betaal jij volgens jou zo weinig voor een 8GB nano dan?

trouwens, andere 2e hands iPods:

[TK] iPod Nano 2nd gen 4 GB (wordt nu 75 euro geboden, 4gb)
[TK] Ipod Nano 2gb wit 1e gen. + Apple In Ear Phones (verkocht voor 75 euro, 2 GB)
[TK] Apple iPod Nano Red 8 GB (verkocht voor 175, 8 GB productRed editie)

Dan is mijn 150 euro echt niet zoveel hoor. Maar bied dan minder. Maar ga niet lopen zeuren om anderen ervan te weerhouden te kopen want dat vind ik echt heel kinderachtig.
Sorry, maar ik was enkel kritisch op je "bieden vanaf" prijs
  donderdag 20 september 2007 @ 09:47:57 #19
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_53320372
Ik volg er echt helemaal nix meer van: hoeveel is er nou al geboden?!?
Ik zou 100 willen bieden. Kom je toevallig wel 's in Utrecht? Of Amersfoort?
*Think outside the box*
pi_53320803
Ik had al 100 geboden met aflevering in Enschede zelf. 110 dan?

Is ie krasvrij trouwens? Op de foto's niet echt te zien, behalve dat ie er wel ok uit ziet
pi_53323677
wtf? sinds waneer woon je in enschede of zie ik iets over het hoofd?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_53323821
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:09 schreef Jimmeh het volgende:
Ik had al 100 geboden met aflevering in Enschede zelf. 110 dan?

Is ie krasvrij trouwens? Op de foto's niet echt te zien, behalve dat ie er wel ok uit ziet
Hij is nagenoeg krasvrij, je kan hele lichtje krasjes zien op het apple logo aan de achterkant (het witte logootje). Maar dat is eigenlijk niet tegen te gaan, dat die ontstaan. Je bod van 110 vind ik een redelijk bod, maar ik wil er eigenlijk meer voor hebben. Maar voor 140 mag je hem meteen hebben. Dan breng ik hem persoonlijk naar je toe, mag je hem testen, vasthouden, wat jij wil, en als je het niks vind ben je niks verplicht .
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
wtf? sinds waneer woon je in enschede of zie ik iets over het hoofd?
Woon nog steeds in Oldenzaal maar voor veel mensen is Enschede een makkelijker te vinden plaats dan Oldenzaal... en die 10 minuutjes in de bus...
pi_53325159
Ik heb een aantal vrienden die wonen op de campus, zelf studeer ik tegenwoordig niet meer in Enschede. Dus mijn idee was meer van vooruit betalen en dan neemt 1 van de vrienden 'm wel mee naar thuis

Maar hoe zit het met de garantie? Aangezien die verlopen is, is ie ouder dan een jaar? Kan je dan nog via Apple servicepunt laten repareren als er iets niet aan deugt?
pi_53325478
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:59 schreef Jimmeh het volgende:
Ik heb een aantal vrienden die wonen op de campus, zelf studeer ik tegenwoordig niet meer in Enschede. Dus mijn idee was meer van vooruit betalen en dan neemt 1 van de vrienden 'm wel mee naar thuis

Maar hoe zit het met de garantie? Aangezien die verlopen is, is ie ouder dan een jaar? Kan je dan nog via Apple servicepunt laten repareren als er iets niet aan deugt?
Ik ben de bon kwijt, daarom kan ik niets zeggen over de garantie behalve dat je die niet hebt. Ik heb geen idee of apple dan nog (kostenloos) repareert, ik heb zelf immers nooit problemen gehad met mijn iPods (iPod mini, nano 1e generatie, nano 2e generatie). Dit komt ook omdat ik altijd heel zuinig omga met dit soort dingen.
  donderdag 20 september 2007 @ 20:37:38 #25
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_53337967
El chica says:

Kom je toevallig wel eens in Utrecht of Amersfoort?

Of: wil je ´m daar dan heen komen brengen?
*Think outside the box*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')