Smeer je brood savonds voordat je gaat slapen... broodtrommel in de koelkast.. probleem opgelostquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:40 schreef BlackRhino het volgende:
Hoi, hoe slecht is een broodje Döner als je aan het lijnen bent? Vaak heb ik s morgens geen zin om brood te maken dus koop ik in de pauze weleens een kebapje. Is dit nou slecht? In principe is het geen vet vlees volgens mij.
Danku!
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
1) Vetten eten heeft niets met dik worden te maken
2) Lijnen is onzin
3) Vetten eten is niet ongezond
4) Als je af wilt vallen moet je meer bewegen
Zit ergens tussen ONTZETTEND vet en PLEURIS vet in.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef Revenge2005 het volgende:
Doner is volgens mij redelijk dun , dus neem aan dat het niet al te vet is , aangezien het soms wat droog aanvoelt
denk wel dat je het gewoon eten kan tijdens een dieet
geheel off-topic, maar eensch!quote:Op donderdag 13 september 2007 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, enne
SONJA BAKKER MOET DOOOOOOOOD!!!
Dat kan. Je kunt ook afvallen door minder en/of calorie-armer te gaan eten, daar kan ik dan weer over meespreken.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
![]()
kan het bevestigen, ik ben zonder te lijnen door meer te gaan sporten 20 kilo afgevallen in een half jaar.
en daarbij heb ik de nodige kebabs, hamburgers, pizza's en andere ongezonde fastfood naar binnen gewerkt.
Omdat ik er zo ook maar eens eentje ga halenquote:Broodje Döner Kebab bevat veel calorieën
17:30 ma 02 februari 2009
Een broodje Döner Kebab halen na een avondje stappen is iets dat veel mensen doen. Als je wilt lijnen is dit echter geen goed idee. Uit een Brits onderzoek blijkt dat het broodje Döner Kebab veel ongezonder is dan we in eerste instantie zouden denken.
Omdat er op een broodje Kebab behalve vlees ook vaak veel groente is, denken veel mensen dat het geen kwaad kan het te eten. Het tegendeel blijkt waar te zijn. Voor het Britse onderzoek werden 490 zaken getest. Een groot broodje kan tot 2.000 calorieën bevatten. Dat is ongeveer gelijk aan wat een volwassen vrouw per dag nodig heeft. Ook heeft het broodje 150% van de dagelijkse aanbevolen vetten. En één portie bevat 98% van de dagelijkse behoeften aan zout.
De meeste vetten en zouten komen van het vlees vandaan. Het vlees is als laagjes op een pin geperst en deze draait rond om zo aan alle kanten goed gaar te worden. Er wordt voor het vlees veel gebruik van boter en olie gemaakt, waardoor het aantal calorieën en vetten al snel oploopt. In een dieet valt het met niets te combineren.
Uit het Britse onderzoek bleek ook dat kebab vaak halal wordt genoemd, maar dat het in Engeland nog wel eens voorkomt dat toch varkensvlees bevat.
Maar het blijft wel lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef The_Hives het volgende:
wat een kick voor iets wat allang bekend is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |