Niet sporen? Wil je dat uitleggen dat vind ik nogal een aantijging.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:45 schreef Iblis het volgende:
Misschien is het taboe omdat degenen die het doen altijd niet blijken te sporen, waar jij ook weer een treffend voorbeeld van bent. Nogal logisch dat de meesten er dus niet mee te koop lopen.
het probleem met jou is dat je een kutmongool ben en je bent niet eens een kloon.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet sporen? Wil je dat uitleggen dat vind ik nogal een aantijging.
Ja dat is ook een punt dat je daar maakt, waarom mag een vrouw een man gewoon slaan en een man dan niks terug doen, laatste meid die mij een duw gaf heeft het geweten, die is afgedropen met een gebroken bovenbeen en twee tanden minder, wie krijgt de rekening weer? Bassie... leuk... volgende keer zorg ik er wel voor dat ze het na kan vertellen die kuthoer.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:46 schreef Rutgerr het volgende:
Zo'n quasi-interessant wijf zat op te scheppen over d'r werk (AH cassiere) tijdens een feest, dus ik onderbrak haar en zei: ''Mondje dicht, bliepmiep.'' Volop een pets in mn smoelNiet dat ik het erg vond, maar serieus, als je dat andersom doet krijg je wel de volle emmer schijt over je heen... Niet dat ik zelf ooit iemand zou slaan, verbaal oplossen die handel, zo niet lekker doorlopen...
Volgens mij is dat ook de bedoelingquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet sporen? Wil je dat uitleggen dat vind ik nogal een aantijging.
Bereiken? Ik stel gewoon een vraag omdat ik het niet zo snap waarom er een taboe op vrouwen slaan is terwijl vrouwen mannen wel mogen slaan, als ik een vrouw sla weet ik iig zeker dat ze mij niet meer zal slaan onder de noemer "hij doet toch niks terug want ik heb een kut"quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:50 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
het probleem met jou is dat je een kutmongool ben en je bent niet eens een kloon.
Wat wil je bereiken jongen?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat is ook een punt dat je daar maakt, waarom mag een vrouw een man gewoon slaan en een man dan niks terug doen, laatste meid die mij een duw gaf heeft het geweten, die is afgedropen met een gebroken bovenbeen en twee tanden minder, wie krijgt de rekening weer? Bassie... leuk... volgende keer zorg ik er wel voor dat ze het na kan vertellen die kuthoer.
Ehm nee, ik ben goed opgevoed, heb wel maar een keer een vriendin gehad en daar niet mee geneukt maar wel eens met mijn nicht getongt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:52 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de bedoeling
Met je kudt onzin verhaal!![]()
Volgens mij wordt je mishandeld door je ouders? of niet![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ben goed opgevoed, heb wel maar een keer een vriendin gehad en daar niet mee geneukt maar wel eens met mijn nicht getongt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet of je een student bent of al een baan heb?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bereiken? Ik stel gewoon een vraag omdat ik het niet zo snap waarom er een taboe op vrouwen slaan is terwijl vrouwen mannen wel mogen slaan, als ik een vrouw sla weet ik iig zeker dat ze mij niet meer zal slaan onder de noemer "hij doet toch niks terug want ik heb een kut"
Als je er wat op tegen hebt wil ik best in discussie maar niet schelden.
IK ben RAAR wie ben jij dan wel niet gast, ik kom juist op voor mn geslacht fucking weakling.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:57 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
ik weet niet of je een student bent of al een baan heb?
Heel NL die fok wil lezen weet dat jij raar bent op een slechte manier!
Woon gewoon op mezelf. Waarom word ik op de persoon aangevallen, blijf eens ontopic mensen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef PDOA het volgende:
Ah, ik zie dat hier een ontsnapte TBS-er zit.
wat jij wilquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
IK ben RAAR wie ben jij dan wel niet gast, ik kom juist op voor mn geslacht fucking weakling.
En blijft dicht.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:01 schreef Misstique het volgende:
Gastslotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |