abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:41:15 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53039757
Dat snap ik niet.
Ik vind dat heerlijk, het slaan van vrouwen. Het lucht enorm op en vrouwen kunnen toch niks terug doen want ze zijn slapper. Dit zal wel weer door mensen opgevat worden als "grapjes" maar ik ben bloedserieus hiermee en ook met mijn vraag. Wilde het enkel even visualiseren.

Ik loop geregeld over straat en als ik dan een paar jengelende meiden zie vind ik dat je als volwassen man gerechtigd bent ze op zn minst een corrigerende tik te verkopen, dat zijn altijd buitenkansjes voor me.
Stomp ze zo met mijn ring recht op hun voorhoofd, laatst maakte ik daar wel een flauw grapje van want er waren best wel veel meisjes in de stad toen en ik mepte ze achterelkaar en iedereen vet raar kijken naar me echt met zon kop van "wat gebeurd er" en ik zo tegen die meisjes steeds van "kijk uit man!"
Echt zo grappig.

Daarna ben ik wel weggerent want een van die meisjes liep met haar ouders, bedoel ik sla geen andere vent die slaan terug weet je, ben niet zo goed met defensie enzo.

Jullie zullen wel weer denken dat ik een grap maak ofzo maar ik nodig elke lezer uit eens met mij over de dracht te lopen hier dan laat ik het ter plekke zien, mensen zijn echt elke keer weer gewoon sprakeloos weten niet wat ze moeten doen en het is gewoon vet leuk ook nog.

Ik vat ook echt niet de logica achter het taboe op het slaan van vrouwen, er is toch ook geen taboe op het slaan van mannen, en bij het slaan van mannen heb je dan al snel een moordpartij.
Snap dat echt niet maar goed ik zal wel weer raar gevonden worden ofzo
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_53039824
vrouwen spelen dat taboe vaak uit helaas.
...............___@@@__
......_____//____?______ ____
----o--------CARE-POLICE- ---@)
-----`--(@)=====+====(@)-
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:45:13 #3
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_53039854
Misschien is het taboe omdat degenen die het doen altijd niet blijken te sporen, waar jij ook weer een treffend voorbeeld van bent. Nogal logisch dat de meesten er dus niet mee te koop lopen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_53039872
Zo'n quasi-interessant wijf zat op te scheppen over d'r werk (AH cassiere) tijdens een feest, dus ik onderbrak haar en zei: ''Mondje dicht, bliepmiep.'' Volop een pets in mn smoel Niet dat ik het erg vond, maar serieus, als je dat andersom doet krijg je wel de volle emmer schijt over je heen... Niet dat ik zelf ooit iemand zou slaan, verbaal oplossen die handel, zo niet lekker doorlopen...
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:48:03 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53039918
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:45 schreef Iblis het volgende:
Misschien is het taboe omdat degenen die het doen altijd niet blijken te sporen, waar jij ook weer een treffend voorbeeld van bent. Nogal logisch dat de meesten er dus niet mee te koop lopen.
Niet sporen? Wil je dat uitleggen dat vind ik nogal een aantijging.
pi_53039971
Je maakt een grapje ?
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_53039995
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

het probleem met jou is dat je een kutmongool ben en je bent niet eens een kloon.
Wat wil je bereiken jongen?
...............___@@@__
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:50:56 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53039998
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:46 schreef Rutgerr het volgende:
Zo'n quasi-interessant wijf zat op te scheppen over d'r werk (AH cassiere) tijdens een feest, dus ik onderbrak haar en zei: ''Mondje dicht, bliepmiep.'' Volop een pets in mn smoel Niet dat ik het erg vond, maar serieus, als je dat andersom doet krijg je wel de volle emmer schijt over je heen... Niet dat ik zelf ooit iemand zou slaan, verbaal oplossen die handel, zo niet lekker doorlopen...
Ja dat is ook een punt dat je daar maakt, waarom mag een vrouw een man gewoon slaan en een man dan niks terug doen, laatste meid die mij een duw gaf heeft het geweten, die is afgedropen met een gebroken bovenbeen en twee tanden minder, wie krijgt de rekening weer? Bassie... leuk... volgende keer zorg ik er wel voor dat ze het na kan vertellen die kuthoer.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:52:40 #9
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_53040034
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook de bedoeling
Met je kudt onzin verhaal!
Volgens mij wordt je mishandeld door je ouders? of niet
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:53:44 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53040063
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:50 schreef GangstaThug het volgende:

[..]

het probleem met jou is dat je een kutmongool ben en je bent niet eens een kloon.
Wat wil je bereiken jongen?
Bereiken? Ik stel gewoon een vraag omdat ik het niet zo snap waarom er een taboe op vrouwen slaan is terwijl vrouwen mannen wel mogen slaan, als ik een vrouw sla weet ik iig zeker dat ze mij niet meer zal slaan onder de noemer "hij doet toch niks terug want ik heb een kut"
Als je er wat op tegen hebt wil ik best in discussie maar niet schelden.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:54:40 #11
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_53040094
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja dat is ook een punt dat je daar maakt, waarom mag een vrouw een man gewoon slaan en een man dan niks terug doen, laatste meid die mij een duw gaf heeft het geweten, die is afgedropen met een gebroken bovenbeen en twee tanden minder, wie krijgt de rekening weer? Bassie... leuk... volgende keer zorg ik er wel voor dat ze het na kan vertellen die kuthoer.

Intelligentie ten top
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:54:43 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53040096
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:52 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook de bedoeling
Met je kudt onzin verhaal!
Volgens mij wordt je mishandeld door je ouders? of niet
Ehm nee, ik ben goed opgevoed, heb wel maar een keer een vriendin gehad en daar niet mee geneukt maar wel eens met mijn nicht getongt.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:56:33 #13
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_53040139
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ehm nee, ik ben goed opgevoed, heb wel maar een keer een vriendin gehad en daar niet mee geneukt maar wel eens met mijn nicht getongt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53040159
Dat een vette neger jou eens hard in elkaar mag stompen. Jij bent immer zwakker.
pi_53040171
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Bereiken? Ik stel gewoon een vraag omdat ik het niet zo snap waarom er een taboe op vrouwen slaan is terwijl vrouwen mannen wel mogen slaan, als ik een vrouw sla weet ik iig zeker dat ze mij niet meer zal slaan onder de noemer "hij doet toch niks terug want ik heb een kut"
Als je er wat op tegen hebt wil ik best in discussie maar niet schelden.
ik weet niet of je een student bent of al een baan heb?
Heel NL die fok wil lezen weet dat jij raar bent op een slechte manier!
...............___@@@__
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:58:33 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53040190
Ik dop tenminste mn eigen boontjes weet je, mensen die zichzelf zwak houden en zich wel laten slaan door vrouwen die sporen pas niet, je moet zon wicht vantevoren al laten zien wie de baas is anders word je minder dan een wijf man, dat zou pas fucked up zijn.
pi_53040212
Ah, ik zie dat hier een ontsnapte TBS-er zit.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:59:58 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53040228
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:57 schreef GangstaThug het volgende:

[..]

ik weet niet of je een student bent of al een baan heb?
Heel NL die fok wil lezen weet dat jij raar bent op een slechte manier!
IK ben RAAR wie ben jij dan wel niet gast, ik kom juist op voor mn geslacht fucking weakling.
  zaterdag 8 september 2007 @ 23:00:33 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53040243
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef PDOA het volgende:
Ah, ik zie dat hier een ontsnapte TBS-er zit.
Woon gewoon op mezelf. Waarom word ik op de persoon aangevallen, blijf eens ontopic mensen.
pi_53040248
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

IK ben RAAR wie ben jij dan wel niet gast, ik kom juist op voor mn geslacht fucking weakling.
wat jij wil
...............___@@@__
pi_53040252
Zeg BG, waarom zou je uberhaupt geweld willen gebruiken?
pi_53040274
Gastslotje.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_53040586
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:01 schreef Misstique het volgende:
Gastslotje.
En blijft dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')