quote:
Dat ik er veel tijd insteek om deze opnames, op te nemen en online te zetten! het kost ook best veel aan ruimte, graag ook een beetje respect!
Dat je er tijd insteekt is je eigen ding wat JIJ wilt.
Dat je het opneemt en online doet, oké (mag eigenlijk niet maar goed
)
Het kost wat ruimte... Als je slim bent host je het op je eigen pc.
Respect??? Gozer... Wat lul je man
Leer eens goed kwaliteit producten leveren en geen kwantiteit producten waar mensen om kunnen klagen. Je krijgt pas respect als alles goed gaat. En dat gaat niet!
Als een klant om een website vraagt bij jou... Jij maakt het. De klant vind het niet best op het einde wanneer jij het af hebt gemaakt. Dan zal jij absoluut niet zeggen "Er zit veel tijd in en heb respect!". Heel fout wat je doet! Klant is koning en dat zijn wij. Wij willen jouw product en wel op een goede manier! En dat je het gratis doet of hoe dan ook... Respect krijg je pas als het goed kwaliteit is waar de klanten trots op kunnen zijn! Ik hoor eerder respect te hebben omdat ik een product verkoper help
En ook de rest van het forum.
Neem een stuk op je pc zoals jij denkt dat het goed is... Luister het terug maar met dan alle volume omhoog. Als je dan geruis of gekraak hoort is het niet goed. Neem het niet op met een versterker of iets dergelijks.
Download een demo van Adobe Audition en neem wat daar op...
Dat groene is muziek. Grijze balk in het midden maakt onderscheid tussen links en rechts geluid. Het is dus stereo.
In zowel links als rechts heb je 2 streepjes net boven het groene. Daar moet het geluid in blijven. Het mag er een beetje uit maar niet te veel. Het meeste van het groene moet daar binnen blijven.
Bij jouw gaat het véééééél te veel naar boven dan de lijnen waar het in moet blijven. Dat is bagger dan! Zorg ervoor dat het er tussen blijft. Zoals je ziet is het ook afgekapt... Zie de rode lijn... Het zal verder gaan maar dat kan men niet horen zelfs... Zo hard staat het volume.
En over msn geluiden... Ik denk dat je het zelf ook wel weet. Wees snugger... Denk als de klant. Begrijp wat de klant wilt. En die wil kwaliteit MIDNR zonder andere troep.
Ben benieuwd hoe het nu gaat.