abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:44:42 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52481001
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, en dan is hij sowieso beter af zonder haar.
Dus kan hij toch veel beter voor de openheid en directheid gaan?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:49:07 #27
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52481084
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

[..]

Dat wil ik dus ten zeerste voorkomen. Nu haar maar voor het blok zetten dus? Ben wel bang dat we dan alle contact gaan verliezen, wat ik erg jammer zou vinden.
Hoezo voor het blok zetten? Als zij je afwijst, dan laat je haar vallen? Dan zit de leifde niet zo diep. JE kan best tegen dr zeggen wat je wilt, zolang je dr maar niet claimt. (En dat doe je stiekum een beetje want je wilt dr 'vrijlaten' in het gerotzooi met andere jongens, ze is niet van jou, en zelfs in een relatie wordt ze niet van jou)
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:50:03 #28
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52481103
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus kan hij toch veel beter voor de openheid en directheid gaan?
Openheid ja, directheid? Een beetje tact, humor en relativisme als hij voor openheid gaat lijkt mij beter, gelet op het beoogde doel van TS.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:52:04 #29
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_52481139
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:49 schreef Inekris het volgende:

[..]

Hoezo voor het blok zetten? Als zij je afwijst, dan laat je haar vallen? Dan zit de leifde niet zo diep.
Als ik afgewezen zou worden, dan zou ik me daarbij moeten neerleggen. Dat heeft niets met liefde te maken dan.
quote:
JE kan best tegen dr zeggen wat je wilt, zolang je dr maar niet claimt. (En dat doe je stiekum een beetje want je wilt dr 'vrijlaten' in het gerotzooi met andere jongens, ze is niet van jou, en zelfs in een relatie wordt ze niet van jou)
Het claimen is ontstaan nadat ze aan mij signalen heeft gegeven dat ze met me verder wilde, maar nog niet nu. Niemand vindt het fijn als dan tussendoor gerotzooid wordt, lijkt me.
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_52481248
nja als "vrouwelijke input" zou ik persoonlijk zeggen laten gaan... en zoek zelf iets anders waar je je wel prettig bij voelt, het belangerijkste is dat jullie je beide prettig voelen in een relatie.. indien een van de 2 zich er niet prettig bij voelt moet je gewoon stoppen en misschien alleen op vriendschappelijke basis verder gaan.

Heel veel succes met het maken van je keuze
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:59:01 #31
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_52481287
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus kan hij toch veel beter voor de openheid en directheid gaan?
Ik heb een betere bedacht! Ik ga haar beste vriendin (die ik goed kan vertrouwen) vragen om haar te bespelen zodat ze weet dat ze een keuze moet maken. Dit zou je kunnen vergelijken met de 'openheid' en 'directheid' van Yvonne, maar dan in een ander jasje.

Verder ga ik de komende dagen, misschien wel weken, even een beetje afstandelijk doen (Whoopsydaisy-style) en haar een klein beetje proberen los te laten, zodat de I-don't-care perceptie indruk op haar kan maken.

Het beste van twee werelden!
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_52481333
Hoe oud ben je eigenlijk Alberto?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:02:08 #33
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_52481356
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef dawg het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk Alberto?
Begin 20. Hoezeaux?
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_52481436
Omdat ik die bewuste (gemaakte, neppe) acties als afstandelijk gaan doen, etc, iets voor 16-jarigen vind.

Daarbij, ze wil je of ze wil je niet. En aangezien ze je nu niet wil, wil ze je, denk ik, over een maand nog steeds niet. Als ze je wel wilde, hoefde ze ook niet te wachten, met een of ander slap excuus. Verspilde moeite dus.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:22:50 #35
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_52481822
Inderdaad, flirt gewoon met andere meiden, ook met haar, beetje openheid over dat je haar leuk vind wellicht, maar niet meer met dat. Als je vervolgens met andere meiden flirt/dingen doet, denkt ze: Huh, hij vond me toch leuk? Maar hij flirt wel met andere meiden? WTF?!

En dan beseft ze of ze jaloers wordt of niet. Zo nee: jammer voor je. Zo ja: dan maar hopen dat ze het heft in hand neemt of jij het op tijd doorhebt.

Overigens, vriendin erbij betrekken is echt not done. Die vriendin verteld ieder woord wat jij verteld tegen dat meisje wat je leuk vind en dan maak je bij voorbaat geen kans meer.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_52483000
Luister naar Yvonne.
pi_52483058
Jep, de beste vriendin van kun je nooit en dan ook echt absoluut NOOIT vertrouwen want ze brieft alles maar dan ook ALLES door. Vrouwen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:57:45 #38
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52483801
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Jep, de beste vriendin van kun je nooit en dan ook echt absoluut NOOIT vertrouwen want ze brieft alles maar dan ook ALLES door. Vrouwen
Net zoals mannen dat doen... Poeh wat een psychologie weer...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:59:21 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52483839
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

[..]

Ik heb een betere bedacht! Ik ga haar beste vriendin (die ik goed kan vertrouwen) vragen om haar te bespelen zodat ze weet dat ze een keuze moet maken. Dit zou je kunnen vergelijken met de 'openheid' en 'directheid' van Yvonne, maar dan in een ander jasje.

Verder ga ik de komende dagen, misschien wel weken, even een beetje afstandelijk doen (Whoopsydaisy-style) en haar een klein beetje proberen los te laten, zodat de I-don't-care perceptie indruk op haar kan maken.

Het beste van twee werelden!
Dat wordt he-le-maal niks
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:00:27 #40
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52483870
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

[..]

Ik heb een betere bedacht! Ik ga haar beste vriendin (die ik goed kan vertrouwen) vragen om haar te bespelen zodat ze weet dat ze een keuze moet maken. Dit zou je kunnen vergelijken met de 'openheid' en 'directheid' van Yvonne, maar dan in een ander jasje.

Verder ga ik de komende dagen, misschien wel weken, even een beetje afstandelijk doen (Whoopsydaisy-style) en haar een klein beetje proberen los te laten, zodat de I-don't-care perceptie indruk op haar kan maken.

Het beste van twee werelden!
Of je zegt gewoon wat je voelt, kijkt naar haar reactie en gaat verder met je leven.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52483952
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Net zoals mannen dat doen... Poeh wat een psychologie weer...
Ja, ik zou echt psychologie moeten studeren.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:05:04 #42
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_52483974
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Of je zegt gewoon wat je voelt, kijkt naar haar reactie en gaat verder met je leven.
Ze weet donders goed dat ik veel voor haar voel...helaas misschien, want nu heeft zij de touwtjes in handen. Vanuit die situatie moet ik nu een beslissing nemen...
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:05:39 #43
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52483988
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat wordt he-le-maal niks
mee eens!

sowieso, betrek er geen vrienden of vriendinnen bij want die plannetjes komen altijd uit. en wil je een relatie met een meisje dat in zekere zin naar jouw kant toe wordt gewerkt? als ze je uiteindelijk echt zou willen, dan kiest ze ook echt wel voor jou! dat is liefde. ik zou bijna zeggen: de tijd die zij nodig heeft heb jij ook nodig voor jezelf om jezelf in deze "verhouding" met dat meisje te leren kennen. kijk hoe zij reageert als jij een flirt zou maken met een meisje, maar laat het vanzelf gaan en niet op een gedwongen manier. en als je echt hoog zit, ga dan een directe conversatie aan met haar en vraag haar wat ze nou echt wilt en of ze echt diepere gevoelens voor je heeft. althans, dat zou ik doen.
put
your
clothes
on!
  Moderator zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:05:43 #44
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52483990
Optie 1 vind ik vrij 'gevaarlijk'

Eerlijk zijn, of onderwijl meneer-onbereikbaar spelen. Maar niet via via...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52484139
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Jep, de beste vriendin van kun je nooit en dan ook echt absoluut NOOIT vertrouwen want ze brieft alles maar dan ook ALLES door. Vrouwen
Ja logisch toch? Daarom moet je je ook aan de beste vrienden/vriendinnen van je beste kant laten zien
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:13:46 #46
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52484185
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef crossover het volgende:

[..]

Ja logisch toch? Daarom moet je je ook aan de beste vrienden/vriendinnen van je beste kant laten zien
als die beste vriendin ziet hoe je door het stof kruipt op een negatieve manier om met haar vriendin iets te krijgen, zal ze niet zo denderend positief zijn over jou tegen haar beste vriendin hoor .
en laat ik dit op de jerruhwasvroegerbestnaiefenonschuldig-manier! .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:14:14 #47
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52484194
plus, als je haar er ook nog eens bij betrekt, geef je twee vrouwen de touwtjes in handen...
put
your
clothes
on!
pi_52484288
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:13 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als die beste vriendin ziet hoe je door het stof kruipt op een negatieve manier om met haar vriendin iets te krijgen, zal ze niet zo denderend positief zijn over jou tegen haar beste vriendin hoor .
en laat ik dit op de jerruhwasvroegerbestnaiefenonschuldig-manier! .
Oke anders geformuleerd, als je het slim aanpakt kan je een betere naam krijgen bij iemand door de vriendin van dat persoon. Zo dan?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:19:31 #49
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52484332
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:18 schreef crossover het volgende:

[..]

Oke anders geformuleerd, als je het slim aanpakt kan je een betere naam krijgen bij iemand door de vriendin van dat persoon. Zo dan?
hehe, dan moet je het heel slim aanpakken en als iets juist de ratio beinvloed en je minder snugger maakt in dat soort situaties dan is het wel liefde .
put
your
clothes
on!
pi_52484370
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hehe, dan moet je het heel slim aanpakken en als iets juist de ratio beinvloed en je minder snugger maakt in dat soort situaties dan is het wel liefde .
Ja dat is waar.. Vrouwen goddamn
Ik zit in ongeveer een vergelijkbare situatie als TS.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')