abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:22:42 #151
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_52662982
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nooooooit van "de Piepel" gehoord hoor....
Misschien eens wat minder Metal luisteren, wellicht dat je dan wat hoort

Nouja hier een foto van Thei Doensen met vastelaovindj

Net efkes anges
pi_52668592
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Misschien eens wat minder Metal luisteren, wellicht dat je dan wat hoort

Nouja hier een foto van Thei Doensen met vastelaovindj

[afbeelding]
M'n bier wat doe je
pi_52813072
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:47 schreef Tism het volgende:
Ja, weet iemand misschien een goed adresje in Roermond waar ze met alle aandacht en zorg mijn nieuwe auto eens grondig onderhanden kennen nemen, en dan bedoel ik wassen en waxen (met de hand)?!
Ik heb daar namelijk zelf geen zin in.

Is er een bedrijfje waar ze dat doen en waar ik naar toe kan gaan?
En wat zou me dat gaan kosten?
All in Car Cleaning in Swalmen (vroeger "De Piepel" volgens anderen)
Bosstraat 91
Je krijgt een smart mee voor de dagen dat je je auto mist
0475 502518
Kosten moet je ff navragen
Dream as if you'll live 4ever, live as if you'll die today
pi_52816430
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef Neill_Down het volgende:

[..]

All in Car Cleaning in Swalmen (vroeger "De Piepel" volgens anderen)
Bosstraat 91
Je krijgt een smart mee voor de dagen dat je je auto mist
0475 502518
Kosten moet je ff navragen
Kijk
Net efkes anges
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:01:46 #155
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52821592
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef Neill_Down het volgende:

[..]

All in Car Cleaning in Swalmen (vroeger "De Piepel" volgens anderen)
Bosstraat 91
Je krijgt een smart mee voor de dagen dat je je auto mist
0475 502518
Kosten moet je ff navragen
Cool! Thx!
Heb ondertussen de site al ff gechecked, en ik weet genoeg.

Na vandaag +/-200 km door Duitsland gereden te hebben (tourritje) is ie er wel aan toe!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_52923295
0_o


Engelse atoombom op Duitsland

Britse militairen hebben op 2 mei 1984 in het Duitse plaatsje Elmpt een atoombom van een transportwagen laten vallen. De bom gleed in de regen van de vrachtauto en raakte de grond. Dat heeft de Britse regering toegegeven.

Het Duitse plaatsje ligt vlakbij het Nederlandse Roermond. Het explosief bevatte acht keer zoveel kracht als de atoombom die in 1945 het Japanse Hiroshima wegvaagde en zou zeker enkele Limburgers hebben meegenomen.

Er werden die dag voor de zekerheid röntgenfoto's gemaakt, waaruit bleek dat het ding niet beschadigd was. De betrokken militairen zijn streng bestraft, maar hoe willen de autoriteiten niet kwijt.



Omfg!
pi_52923442
Wat 'n pokkedorp zeg. Ik moest vandaag op dat industrieterrein boven Herkenbosch zijn en dat duuurt maar en duuurt maar. Ik snap dat er werkzaamheden zijn vanwege de A73 en nog meer van dat soort ongein, maar echt, teveel auto's en te weinig fatsoenlijke wegen in Roermond.
pi_52923751
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:47 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n pokkedorp zeg. Ik moest vandaag op dat industrieterrein boven Herkenbosch zijn en dat duuurt maar en duuurt maar. Ik snap dat er werkzaamheden zijn vanwege de A73 en nog meer van dat soort ongein, maar echt, teveel auto's en te weinig fatsoenlijke wegen in Roermond.
Ja de infrastructuur in Roermond mag wel beter idd, er staan godverdomme ook altijd paupers in een Golf naast je bij het stoplicht
  maandag 3 september 2007 @ 20:16:19 #159
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52924174
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:40 schreef Sextreme het volgende:
0_o


Engelse atoombom op Duitsland

Britse militairen hebben op 2 mei 1984 in het Duitse plaatsje Elmpt een atoombom van een transportwagen laten vallen. De bom gleed in de regen van de vrachtauto en raakte de grond. Dat heeft de Britse regering toegegeven.

Het Duitse plaatsje ligt vlakbij het Nederlandse Roermond. Het explosief bevatte acht keer zoveel kracht als de atoombom die in 1945 het Japanse Hiroshima wegvaagde en zou zeker enkele Limburgers hebben meegenomen.

Er werden die dag voor de zekerheid röntgenfoto's gemaakt, waaruit bleek dat het ding niet beschadigd was. De betrokken militairen zijn streng bestraft, maar hoe willen de autoriteiten niet kwijt.



Omfg!
Wat!?!! Een Atoombom?? Dus we hebben in de jaren 80 met z'n alle voor niks staan demonstreren tegen kruisraketten & atoombomen op Nederlands grondgebied!?

Stel je voor dat als dat ding tot ontploffing was gekomen, dan...dan...dan hadden we nu misschien een paar goede wegen gehad hier in Roermond, en kon Beauregard vandaag veel makelijker naar zijn bestemming rijden!!

Nee, ff serieus, tis toch niet normaal, wat doet zo'n Engels ding eigenlijk op Duits grondgebied?? Dat ze die troep lekker in eigen land houden.
En ik denk niet dat er enkel en alleen maar Limburgers waren weggevaagd zoals in 't hierboven geposte nieuwsbericht wordt gemeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tism op 03-09-2007 20:24:23 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  maandag 3 september 2007 @ 20:21:17 #160
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52924278
-edit-
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  maandag 3 september 2007 @ 22:00:42 #161
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_52926554
Heb het nieuws al in de submit gegooid. overigens zijn we al eerder bijna weggevaagd. In de jaren 60 of 70 was er in de Duitse bossen (ten oosten van Swalmen) een zeer grote bosbrand. Zoals jullie weten ligt daar nu een schitterend natuurpark waar in die tijd een munitiedepot lag. Het scheelde niet veel of ook dat terrein was in brand gevlogen, en ook dan was de ramp niet te overzien geweest.
Net efkes anges
pi_52933219
Vrijdag ga ik uit eten in Roermond! Bij Il forno......iemand ervaringen?
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:02:43 #163
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_52933823
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:29 schreef Koningin het volgende:
Vrijdag ga ik uit eten in Roermond! Bij Il forno......iemand ervaringen?
Ik hou niet van Italiaans, dus nee

(volledig nutteloze post dus )
Don't let my username fool you...
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:28:55 #164
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_52934408
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:29 schreef Koningin het volgende:
Vrijdag ga ik uit eten in Roermond! Bij Il forno......iemand ervaringen?
Hmmm die zit aan de Roerkade meen ik. Even goed nadenken wat ik ben der geweest (heb alle restaurants van binnen gezien in Roermond )

*denkt hard*

Ze hebben geen prijskaart. Je kunt meen ik kiezen tussen vis of vlees en de rest is aan de kok.
Een hoop mensen bevalt zoiets niet (mij maakt het niet zoveel uit).

Het eten was er wel erg goed
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:39:44 #165
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_52941521
Gaan er ook nog mensen vrijdagavond dweilen??? Vond het vorig jaar wel heel erg gezellig eigenlijk
quote:
Vrijdag 7 september
Dweijelaovend 2007
Live-muziek in 25 horeca-etablissementen: de binnenstad 'swingt' weer tijdens de gevarieerde Remunjse Dweijelaovend!




Op vrijdag 7 september bruist de Roermondse binnenstad weer op haar grondvesten. Die avond staat het centrum van de bisschopsstad wederom in het teken van de jaarlijkse Dweijelaovend. Een 25-tal horeca-etablissementen in de befaamde horecadriehoek Stationsplein, Zwartbroekplein en Roerkade/Markt trakteert het publiek vanaf een uur of negen 's avonds op swingende live-muziek in de ruimste zin des woords. Gerenommeerde bands, deejays en entertainers maken er samen een feestelijke happening van. Het aanbod is enorm gevarieerd en nodigt de bezoekers dan ook uit tot het ouderwetse 'dweijelen', oftewel het slenteren van kroeg naar kroeg. Liefhebbers van een stevige pot live-muziek zullen er beslist een reisje Roermond voor over hebben. En de entree? Die is uiteraard geheel gratis!

Om de afstand tussen de deelnemende kroegen op een aangename en ontspannen wijze te kunnen afleggen en de historie van dit evenement in oude glorie te herstellen, heeft de organisatie gezorgd voor een heus 'dweijel-treintje'. Ideaal voor 'wie echt niet meer kan/wil lopen' of gewoon voor de gezelligheid. De halteplaatsen zijn: de bushalte tegenover Vice Versa aan de Roerkade, de bushalte voor Dinner Inn aan het Stationsplein en het Zwartbroekplein, voor café De Amstelclub. Dus: "dweijeleers, sjpring op dae trein".

Ook dit jaar strijden de kroegen onderling om de enkele jaren geleden door de organisatie in het leven geroepen titel 'Dweijelpunt van ut jaor'. Deze eer valt te beurt aan het etablissement dat zich qua sfeer, gezelligheid, live-muziek, enthousiasme - kortom een zeer hoog dweijelgehalte - onderscheidt van de overige deelnemers. Dus, ondernemers, doet extra uw best!

Kortom, de 2007-editie van de Remunjse Dweijelaovend belooft ook dit maal een daverend succes te worden. U komt toch zeker ook naar de Roermondse binnenstad op vrijdag 7 september!

Hieronder het menu van de Dweijelaovend 2007:


Stationsplein, Veldstraat e.o.:
Café&Zo: Disco Classics met DJ Legend Cropy
Le Journal: Off Steam
De Tramhalte: Surprise act
Jill Murphy's: From USA
De King: Kom mer loestere!!
't Haofke: Clubnight met Resident DJ Funky Jay
Villa Fiësta: De Roermondse Toppers

Zwartbroekplein e.o.:
De Weegbrug: Dänk
Amstelclub: NoCanDo
Allebenäör: We Two
Biej Wilma: DJ Romano
Zaal Acht: Catch-up!
Azijnfabriek: Doe Maar Net Alsof
't Smoesje: Verrassingsact
Hanebar: Pete's Rooster Band
De Schuit: DJ Wesley

Roerkade/Markt e.o.:
De Kade: Mysterious Washing Machine
Matisse: Duo Norman & Roman
De Zwarte Ruiter: Los Caballeros Negros
't Brunke: Hella & the Horny Heartbreakers
Faubourg St. Jacques: Robby Grand (ovb)
Resistent: Hay & Resi
Dupont: The Tyraps
Vice Versa: Hub Boesten Combo
De Sjnats: Surprise act


Dweijel-treintje
Het feestelijke dweijel-treintje rijdt uiteraard weer, met de volgende opstaphaltes:
- Zwartbroekplein: de Amstelclub
- Stationsplein: Dinner Inn
- Roerkade: Vice Versa
Don't let my username fool you...
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:04:10 #166
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_52941896
Dweijlen wil ik eigenlijk elk jaar naartoe, maar kom er elk jaar niet aan toe, dit weekend ben ik weer weg dus helaas.
Net efkes anges
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:08:38 #167
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52941962
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:39 schreef Metalfreak het volgende:
Gaan er ook nog mensen vrijdagavond dweilen???
Ik ben bang van wel!

Goede post!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:20:05 #168
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_52942175
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Tism het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel!

Goede post!
Thnx

Ik ben ook bang dat ik wel ergens te vinden ben. Vorig jaar voornamelijk bij Zaal Acht geweest, was erg lachen toen daar
Don't let my username fool you...
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:44:19 #169
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52942598
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Thnx

Ik ben ook bang dat ik wel ergens te vinden ben. Vorig jaar voornamelijk bij Zaal Acht geweest, was erg lachen toen daar
Zaal8 was idd leuk vorig jaar voor zover ik me kan herinneren. De ochtend middag erna was wat minder.

Het te nemen parcour wat ik en aanhang ga nemen, wat voor zover al bekend is, is:

De Kade: Mysterious Washing Machine
't Smoesje: Verrassingsact
Azijnfabriek: Doe Maar Net Alsof
Zaal Acht: Catch-up!


Al zeggen de optredens op die lokaties ons helemaal niks. Wij laten ons daarmee verrassen.

De tijden van mijn start en aanwezigheid op de desbetreffende lokaties zijn helaas nog niet bekend, omdat de mogelijke pitstops/checkpoints die we op de route tegenkomen niet vooraf vast staan en de nodige alcohol -naar mate de avond volgt- ons steeds langzamer zal doen bewegen. Wat wel zeker is, is dat de race hoe dan ook in Zaal8 laat op de avond zal eindigen.

Lol (!)
Heb er zin in!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_52943015
Ik ga ook dweilen denk ik

Deze keer wil ik dat mensen me aanspreken als ze me zien, aangezien ik niet weet hoe jullie eruitzien door het ontbreken van een fobo

Vriedig goan v'r d'r links rechs eine preuve!
  woensdag 5 september 2007 @ 20:45:28 #171
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_52967110
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:44 schreef Tism het volgende:

[..]


Al zeggen de optredens op die lokaties ons helemaal niks. Wij laten ons daarmee verrassen.
Whehe, heb hetzelfde Maar goed, dat was vorig jaar niet anders Als het goed is kan ik bij een vriend van me op de Bergstraat in Roermond blijven slapen, dus dan hoef ik niet zo ver te gaan... grote kans dat ik ook nog bij Zaal 8 terecht kom.
Don't let my username fool you...
  woensdag 5 september 2007 @ 20:48:02 #172
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_52967175
Heb trouwens eens in Roermond ook een keer een kroegentocht gedaan met een paar man, in elke kroeg 1 pilsje drinken. Begonnen op de roerkade en geëindigd in de Veldstraat (nou ja, Stationsplein toen overgeslagen) damn, dat was een zatte avond Maar wel enorm gelachen
Don't let my username fool you...
pi_53027241
Haha, loopt je lekker Zaal8 binnen. Krijg je meteen een kreet: "SEXTREME!" om je oren
Zo hallo, wie zijn wij dan? Oh hoi Tism!

Haha ik vond het wel tof dat je me zo snel herkend had. Ik had er helemaal niet meer bij nagedacht dat er inderdaad Fokkers gingen dweilen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:54:14 #174
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_53027284
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:52 schreef Sextreme het volgende:
Haha, loopt je lekker Zaal8 binnen. Krijg je meteen een kreet: "SEXTREME!" om je oren
Zo hallo, wie zijn wij dan? Oh hoi Tism!

Haha ik vond het wel tof dat je me zo snel herkend had. Ik had er helemaal niet meer bij nagedacht dat er inderdaad Fokkers gingen dweilen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:57:47 #175
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_53029498
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:52 schreef Sextreme het volgende:
Haha, loopt je lekker Zaal8 binnen. Krijg je meteen een kreet: "SEXTREME!" om je oren
Zo hallo, wie zijn wij dan? Oh hoi Tism!

Haha ik vond het wel tof dat je me zo snel herkend had. Ik had er helemaal niet meer bij nagedacht dat er inderdaad Fokkers gingen dweilen.
Whaha, ik ben ook bij Zaal8 geweest trouwens. Maar ik herken niemand Was een zeer goede band daar! Eerst begonnen bij de Kade, er speelde een bandje met wat bekenden van een vriend van ons daar, maar het klonk allemaal niet echt geweldig naar mijn mening (en de mening van anderen ) Was wel enorm druk daar. Toen door naar Zaal8, heerlijk Hertog Jan uit de tap Vervolgens ons naar binnen gewurmd bij Le Journal, waar Off Steam aan het spelen was en half Swalmen ook aanwezig was. En afgesloten in onze stamkroeg Café &zo... Was zéér geslaagd vond ik!

Ow ja, vanaf nu boycot ik Jeruzalem... Kom je daar net na 4 uur binnen (open tot 5) is dus druk, logisch dat je ff moet wachten. Maar nadat je een half uurtje gewacht hebt en eindelijk kunt bestellen, zegt Hassan/Ali/Mohammed (doorhalen wat niet van toepassing is) dat ze niks meer klaarmaken en gaan sluiten. GODVERDOMME ZEG ME DAT DAN EERDER LUL! Zo, dat lucht op...
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')