abonnement Unibet Coolblue
pi_51721870
Over een klein tijdje begint het programma, So you wanna be a popstar weer.
Het enige verschil is, dat het nu met onbekenden word gedaan inplaats van met bekenden.
Mijn neefje is bijna 18 jaar en zingt erg veel, hij zingt op bruiloften, in kroegen waar hij word uitgenodigd, op feesten oftuel: hij is gewoon een goeie zanger!
Iedereen zowel familie, als vrienden vonden dat die iets met zijn stem moest doen.
na het aanhoren van: ''jaja dat komt wel een keer'' had die zich toch opgegeven voor het programma So you wanna be a popstar.
Hij had zaterdag audities met maar liefst 6000 mensen.
En daar uit werden er 100 geselecteerd. En ja hoor, hij zat bij die 100 hij was door!
Zijn uiterlijk was goed, zijn kleding was goed en zijn stem was goed kortom kon niet beter!
Hij kwam het ons vol trots melden en vertelden ons dat die zondag (vandaag dus) 10 mensen mee mocht nemen naar Apeldoorn waar het gehouden werd, en daar moest hij opnieuw zingen.
Affijn, wij met veel mensen zowel vrienden als familie er heen.
We zaten in een grote zaal in Apeldoorn waar maar liefst in de eind 100 mensen kwamen kijken!
De hele zaal zat vol, je moet het maar durven hoor!

Hij was de 5e maar voor hem kwam er nog een meisje van zo rond de 20 jaar die de sterren uit de hemel zong!
het kippenvel stond op mijn armen, wat denk je?

Ze mocht niet door!!

Mijn neef was aan de beurt, ook hij zong vol zelfvertrouwen het nummer Cupido van Jan Smit.
Hij had een 2e kans, maar ook hij mocht niet door!

Komen er kleine kinderen van 7 a 8 jaar oud, en ja hoor je raad het al. Zij mochten wel door!!

Otuel: het is allemaall doorgestoken kaart, kijk, als het nou mensen zijn die bij voorbaad al gewoon weten dat ze hun zelf compleet voor lul zetten door daar te gaan zingen met een stem waar bij je liever oordopjes in doet, oké!
Maar als er zoveel jonge mensen van rond de 20 jaar komen die zo goed zingen niet door komen en kleine kinderen van 7 a 8 jaar wel?

Snap ik daar niets van!


En de Juryleden? Maurice Wijnen, Martijn Schimmer en je raad het al, Erik Hulzebosch!:s

Erik Hulzebosch lulde maar met de anderen mee, had totaal geen eigen mening!
En heeft hij verstand van zingen? Nee, hij kan dan toevallig winnaar zijn geworden en een mooie stem hebben, maar hij heeft alleen verstand van Schaatsen! en dan moeten ze hem als Jury lid zetten?
Ze hadden daar Marc Forno voor moeten zetten.


Wat ik hier dus mee wil vragen is, zijn er hier meer mensen die bij deze auditie geweest zijn en die dus ook onterrecht niet geselecteerd werden?


Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze blagen van 7/8 jaar wel door laten en met hun stoere bekkie zeggen: ''ik zie wel een talentje in jou!'' bij het zingen van de kleine zeemeermin.

En dat ze jongeren met een stem waar de kippenvel je van op de armen staat niet door laten gaan!
pi_51722014
Zonder Nawijn stelt dat programma sowieso niets voor.
  FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 16:51:32 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51722081
Als je echt goed kan zingen heb je die neppe pauperprogramma's ook niet nodig om door te breken.
pi_51722389
Nee niet weer is gewoon Idols 10 zowat, nu heb je ook zo iets op de publieke zender ofzo.
............................
pi_51722469
Ohja ik vond hem wel goed zingen Tinkerbell! Zag er ook best leuk uit enzo! Jammer dat hij niet door mocht!

Ik ben er vanochtend dus ook geweest, gewoon om te kijken, omdat ze nog publiek zochten. Ik vond het ook achterlijk dat die kleine kinderen door werden gelaten, die mogen niet eens op tv!
Er was ook nog een meisje met gitaar, met een zelfgeschreven nummer, echt goed vond ik haar, maar niet doorgelaten. Nee de kleine zeemeermin is zeker beter. Of een 8-jarige die If I Ain't Got You gaat zingen. Zo'n kind heeft toch geen idee waar ze het over heeft!

Stom gedoe. En die Eric Hulzebos wist idd echt nergens van. Elke keer 'Ja aan de ene kant vind ik het heel goed, maar aan de andere kant helemaal niks!' Duidelijk...
pi_51722668
Wat leuk je berichtje!

Ja, wij vonden hem ook het allemaal goed doen, krijgt die nog een kans is het nog niet goed!
en die hulzebosch op het einde: ''nee ik vind het ook niks!''

Maar goed, hij heeft dus een prima stem! en houd zo veel van zingen dat die het toch nu bij Idols gaat proberen met wel echte vak mensen als jury leden!.:)
pi_51723128
So you wanna be a kloonprogramma...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_51724340
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je echt goed kan zingen heb je die neppe pauperprogramma's ook niet nodig om door te breken.
Vivre
pi_51725286
Ach, hij kan zich altijd nog voor Idols opgeven . Net zo'n kutprogramma.
pi_51725414
Achja, je hoeft niet treurig te zijn als je aan zoiets niet mee mag doen.
  maandag 23 juli 2007 @ 19:06:30 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51756598
FTR -> SHO
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51775453
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Zonder Nawijn stelt dat programma sowieso niets voor.
Wat Urquhart zegt.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:21:16 #13
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51790249
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef Lollifant het volgende:

Er was ook nog een meisje met gitaar, met een zelfgeschreven nummer, echt goed vond ik haar, maar niet doorgelaten.
Ow wat jammer, die was erg leuk en goed. Maar ze had beter geen zelfgeschreven nummer kunnen doen vrees ik
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_52065667
quote:
SBS begint met opwarmen voor So You Wannabe a Popstar
03 Augustus 2007 08:36: Herman Roggeveen

Over twee weken is de eerste aflevering te zien van So You Wannabe a Popstar, het programma dat SBS 6 de eerste zege in de kijkcijferoorlog met RTL moet gaan bezorgen. Om niemand de komst van de show te laten ontgaan, begint de zender vanavond al met opwarmen voor de talentenjacht. In de late editie van Shownieuws zal elke avond aandacht worden besteed aan Popstar II.

Niet dat SBS tot nu toe zijn mond dichthield over het programma. In Shownieuws zaten al verschillende items, gisteren nog met de deelname van Gordons nichtje Deborah. Verder loopt er een spotje en zijn er natuurlijk de berichten in de media. Gerard Joling die bedankt voor de presentatie, Gerard Joling die toch toehapt, Erik Hulzebosch als jurylid bekend en ga zo maar door.

De komende weken zal het media-offensief nog wel even doorgaan. Want de vakjury (deskundigen die het tweede traject beoordelen) moet nog worden bekendgemaakt, al is officieus al bekend dat Henkjan Smits hier een glansrol krijgt. En er komen natuurlijk audities van allerlei stumperds die voor de nodige hilarische momenten gaan zorgen. Maar eerst Shownieuws.

Shownieuws (late editie), 23.10 uur, SBS 6
Het programma leeft hier wel echt al enorm . Beginnen ze een dikke twee maanden eerder dan Idols, zal het waarschijnlijk nog amper scoren.
pi_52070409
SBS is het idd al weer flink aan het hypen! "Dé kijkcijferhit van dit voorjaar komt terug!"

SBS blijft ook altijd zo orgineel heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:07:16 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52076537
Nu is het gewoon een Idols kloon . Niet dat ik het vorige keer leuk vond.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:45:24 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52085052
6.000 waarvan er gok ik 5.000 het al eens of vaker bij Idols hebben geprobeerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52085743
Ik wilde mezelf eigenlijk opgeven. :$ Het is er alleen noooit van gekomen. Maarja, om eerlijk te zijn ben ik er nog blij mee. Stel je voor... Brrrrrrrrrr.
pi_52204729
Nu ze het met onbekende kandidaten gaan doen: wat is nog eigenlijk het verschil met Idols??
pi_52205028
De naam natuurlijk !
pi_52205706
Haha, nee volgens een SBS woordvoerder was er nog een groot verschil. Zo worden kandidaten niet alleen op zang doorgelaten, maar ook op entertainment. Dus een soort Hilbrand Nawijn zou in de finale kunnen komen, wel opmerkelijk want vorig seizoen benadrukte de jury dat zij een professionele zangwedstrijd wilde! Maarja:P
Various Works is het beste online entertainment!
pi_52205724
@Moderators:

Waarom staat dit topic in SHO? Dit hoort toch gewoon in TV/Radio, want er zitten nu geen sterren in. Of denk ik nu verkeerd???
Various Works is het beste online entertainment!
pi_52207696
quote:
SBS 6 trapt het najaar af met familieavond

SBS 6 opent het najaar op vrijdag 17 augustus met een programmering voor de gehele familie. Dat meldt een woordvoerder van de zender. De avond staat in het teken van de start van de amusementsshow So You Wannabe A Popstar waarin onbekende Nederlanders de kans krijgen de nieuwe popster van ons land te worden. Om 18.30 uur zal deze avond in een speciaal programma vooruit worden geblikt naar de eerste aflevering. Om 19.00 uur volgt de familiefilm Shark Tale.

De eerste aflevering van So You Wannabe A Popstar met Gerard Joling en Nance is vrijdagavond 17 augustus van 20.30 tot 22.30 uur te zien. Op dezelfde dag blikt Shownieuws alvast vooruit naar de eerste aflevering in een speciale uitzending van 18.30 tot 19.00 uur. Om 19.00 uur is de animatiefilm Shark Tale te zien. De familiefilm met stemmen van onder meer Will Smith, Robert de Niro, Angelina Jolie en Renee Zellweger was een kaskraker in de bioscoop.

Vrijdagavond 10 en zaterdagavond 11 augustus zendt SBS 6 tussen 18.00 en 23.00 uur voorproefjes uit van de audities. De korte filmpjes zijn te zien voor en na ieder reclameblok en moeten de kijker warm maken voor het programma.

Ruim 7000 mensen schreven zich in voor de nieuwe serie van So You Wannabe a Popstar. Waar het vorige keer de beurt was aan bekende Nederlanders om door te breken als de nieuwe popster, is het nu aan onbekend talent. Het castingteam, bestaande uit Martijn Schimmer, Maurice Wijnen en Erik Hulzebosch, is druk bezig om de beste tien kandidaten te selecteren die gaan optreden in de live shows. De uiteindelijke winnaar verdient een platencontract.
Ohw god Ze slaan daar echt door heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_52218683
Verzint SBS ooit nog eens een eigen programma-concept of moet echt alles van RTL gekopieerd worden? Kutzender!
Nothing takes the past away like the future!
pi_52266090


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 10-08-2007 20:24:50 (Wegwezen.) ]
Various Works is het beste online entertainment!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')