abonnement Unibet Coolblue
pi_57299943
Volgens mij doet mcDreamy dat bewust, met haar uitmaken.
Dan is er geen relatie en dan kan Meredith het wel aan om met hem het bed in te duiken.

Ik denk dat die twee nooit meer van elkaar af komen!
pi_57300898
Wat een aflevering

Callie is vast zwanger inderdaad ..
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:24:14 #228
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_57301540
Was leuk om weer ff lekker Greys te kijken maar het was net of het nooit was weggeweest.. had het niet echt gemist, moest wel weer even inkomen! Dat met dat hertje heb ik weg gezapt vond ik zo zielig!!! Meredith is vreselijk irritant.... wat kan dat halfzusje er nu aandoen dat ze je halfzusje is... heeft dat arme kind ook niet om gevraagd kun je toch nog wel normaal doen tegen haar, maar goed we hebben in elk geval weer een nieuwe verhaallijn!
Bevallingen aan tegenwoordig ook wel vrij vlot.... kinderen komen er ook steeds schoner uit!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:58:45 #229
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57302229
Met McDreeamy en Addison werkte gewoon niet meer. En na dat slipje incident was Addison toch een dag vrij en toen was ze toch met McSteamy het bed ingedoken. En toen betrapte McDreamy ze weer toen hij het definitief uit wilde maken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 11:29:46 #230
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_57302794
Ik vind het wel stom dat er geen spoor meer is van Burke. . En Addison is ook na die laatste aflevering meteen vertrokken. Beetje stom allemaal .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:42:12 #231
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_57303061
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:24 schreef Starlie het volgende:
Bevallingen aan tegenwoordig ook wel vrij vlot.... kinderen komen er ook steeds schoner uit!
viel me ook al op ja ik zei nog tegen mn vriend "ze doen niet eens meer de moeite om die bevallingen er echt smerig uit te laten zien"
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:22:52 #232
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_57303845
Van Addison vind ik het ook wel jammer dat ze meteen weg is, maar zo start het seizoen tenminste wel met een schone lei, in plaats van dat ze ineens over een paar weken weg is... en dan had het niet geklopt met de tijdlijn van Private Practice, aangezien seizoen 1 daarvan vast tegelijk begint met seizoen 4 van GA.
Wat Burke betreft, die kon volgens mij niet eens nog één aflevering erin zitten, aangezien hij ontslagen is na dat voorvalletje waarbij hij T.R. Knight [George] een "faggot" noemde.

Ik vind het leuk dat het eindelijk weer begonnen is, tegen het einde van de aflevering was het alweer zo vertrouwd Ik vind alle nieuwe interns stom trouwens Alleen Lexie vind ik wel grappig, maar toen ze eind vorig seizoen kwam opdraven was ze toch niet zo deuzig als gisterenavond?

Wat was nou toch de reden dat Derek en Meredith uit elkaar besloten te gaan? Ik kan me herinneren dat zij altijd gewoon super-irritant was en dat Derek het heel leuk vond om met Lexie te flirten, maar niet dat ze dat zo storend vonden dat ze het uit wilden maken. En toen ze op het altaar op Burke en Christina stonden te wachten en Burke niet kwam opdagen, zeiden ze inderdaad tegen elkaar iets van: "It's over", maar waarom zeiden ze dat dan?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 07:32:38 #233
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_57367301
Xurk heb je die compilaties niet gekeken?
Voordat Meredith en Derek naar het huwelijk van Christina en Burke gaan hebben ze een gesprek over waarbij Meredith aangeeft dat als Derek andere vrouwen wil zien, hij het moet uitmaken met haar. Maar hij zegt dat hij dat niet kan omdat hij van haar houdt maar dat het niet werkt omdat ze constant afstand van hem neemt. En hij vraagt haar om zelf een eind te maken als ze geen toekomst in hun relatie ziet. 'Put me out of my misery.' Maar Meredith zegt dat ze te laat gaan komen bij het huwelijk en geeft verder geen antwoord. Tot dus op het laatst. 'It's over.' Maar het is natuurlijk dan niet duidelijk of dat ook over haar en Derek gaat of alleen over het huwelijk. Zoiets was het.

Lexie is stom. Bah.
pi_57367413
na het weekend weer nieuwe aflevering!
pi_57367450
Maandag kan ik het niet helemaal zien.
Ben pas om 21.00 uur thuis
pi_57367465
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:53 schreef Koningin het volgende:
Maandag kan ik het niet helemaal zien.
Ben pas om 21.00 uur thuis
da's wel jammer? Opnemem een optie?
pi_57367488
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:

[..]

da's wel jammer? Opnemem een optie?
Nee, de video doet het niet meer.
Misschien een goede reden om een dvd recorder aan te gaan schaffen
pi_57367500
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:58 schreef Koningin het volgende:

[..]

Nee, de video doet het niet meer.
Misschien een goede reden om een dvd recorder aan te gaan schaffen
ha ha dat dan weer wel ja
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:38:38 #239
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_57371044
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:32 schreef Luchtbel het volgende:
Xurk heb je die compilaties niet gekeken?
Voordat Meredith en Derek naar het huwelijk van Christina en Burke gaan hebben ze een gesprek over waarbij Meredith aangeeft dat als Derek andere vrouwen wil zien, hij het moet uitmaken met haar. Maar hij zegt dat hij dat niet kan omdat hij van haar houdt maar dat het niet werkt omdat ze constant afstand van hem neemt. En hij vraagt haar om zelf een eind te maken als ze geen toekomst in hun relatie ziet. 'Put me out of my misery.' Maar Meredith zegt dat ze te laat gaan komen bij het huwelijk en geeft verder geen antwoord. Tot dus op het laatst. 'It's over.' Maar het is natuurlijk dan niet duidelijk of dat ook over haar en Derek gaat of alleen over het huwelijk. Zoiets was het.


Ik heb de compilaties inderdaad niet gekeken, omdat ik dacht dat ik alles nog wel wist en omdat ik het druk had en ze niet van levensbelang zijn.
pi_57374819
valt vaak weer tegen vind ik wat je nog weet
zat ook best lang tussen
pi_57375518
Heb net even weer de allereerste aflevering gekeken... en valt me nu pas op dat de aflevering van maandag bijna een kopie was :-) Zo zegt Cristina precies hetzelfde tegen haar interns, als the Nazi, 2 jaar geleden.

Hier een supermooi liedje uit Grey's anatomy: Blood and Peanutbutter: mmmmmm
http://www.youtube.com/watch?v=cuJNJ3ph4CQ

En voor de mensen die een aflevering gemist hebben, ze staan allemaal op: http://tvliveshows.com/greys-anatomy/
pi_57375556
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:44 schreef emss het volgende:
Heb net even weer de allereerste aflevering gekeken... en valt me nu pas op dat de aflevering van maandag bijna een kopie was :-) Zo zegt Cristina precies hetzelfde tegen haar interns, als the Nazi, 2 jaar geleden.

Hier een supermooi liedje uit Grey's anatomy: Blood and Peanutbutter: mmmmmm
http://www.youtube.com/watch?v=cuJNJ3ph4CQ

En voor de mensen die een aflevering gemist hebben, ze staan allemaal op: http://tvliveshows.com/greys-anatomy/
dat is mij dus echt niet opgevallen!
pi_57375613
Ja, dat van: er zijn 5 regels... blah blah.. en dan noemt ze er 4 en dan zegt lexie: you said there were 5 rules? anyway, dat stukje is PRECIES hetzelfde.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:58:37 #244
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57375872
Alle 4 zeggen ze dat toch tegen hun interns, over die 5 regels...

Ik heb 't ook pas net kunnen kijken, eerder geen tijd gehad...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_57376029
Ik verheug me alweer op maandag
Moet het alleen weer uur later kijken want ben pas 21.00 thuis
  Redactie Frontpage vrijdag 14 maart 2008 @ 16:28:01 #246
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_57377614
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:45 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dat is mij dus echt niet opgevallen!
niet? ik hoorde het meteen moest meteen aan de Nazi denken

vind het wel raar dat ze nu geen interns meer zijn trouwens
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_57379109
ja daar moet ik ook wel aan wennen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:43:32 #248
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_57381821
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef Xurk het volgende:

[..]



Ik heb de compilaties inderdaad niet gekeken, omdat ik dacht dat ik alles nog wel wist en omdat ik het druk had en ze niet van levensbelang zijn.
Niet van levensbelang. Maar wel erg belangrijk, zo blijkt
pi_57382049
Aaaah, is het al maandag?

GA maakt de maandag echt zoveel leuker
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:02:58 #250
56724 Wombcat
rent wiel
pi_57382272
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef Xurk het volgende:

[..]



Ik heb de compilaties inderdaad niet gekeken, omdat ik dacht dat ik alles nog wel wist en omdat ik het druk had en ze niet van levensbelang zijn.
Had ik ook, maar blijkt toch best lastig te zijn.
in a crowd you lose humanity
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')