abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:39:10 #1
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_51426244


















meerr

game on.

[ Bericht 99% gewijzigd door RaymanNL op 13-07-2007 14:37:51 ]
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:39:44 #2
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_51426264
jouw moeder?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_51426350
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:43:18 #4
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51426371
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Eh ja, qua marketing. Dat leek me al langer duidelijk.

Een game als Zelda/Mario kost sowieso al weet ik het hoeveel meer dan een brain training/wii fit.
Ach, hou toch op. Ze vinden die wijven met continentie luiers en een stelletje pedofielen aan het gamen krijgen belangrijker dan veel geld en tijd te steken in AAA titels, waarop de fans die al 20 jaar je consoles kopen zitten te wachten. Dan moet je ook niet janken als steeds meer mensen die vroeger Nintendo hebben gekocht "overstappen" naar een ander bedrijf, want daar vraag je nu zelf om.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_51426384
Hij bestaat nog
quote:
Disaster coming along, Project H.A.M.M.E.R. on hold, Smash online not confirmed, and Kirby!
July 12th, 2007

Our very own Lube had a chance to sit down with Beth Llewelyn, and came away with some interesting info. I will have to edit the entire interview over the weekend, but for now we have some quick tidbits.

Disaster: Day of Crisis is still in the works and is looking very good

Project H.A.M.M.E.R. has been shelved, but not canceled. No one is working on the game right now.

Smash Bros. Brawl online play can neither be confirmed or denied. Sounds pretty fishy to me!

Kirby has not been abandoned on the Wii. We were told not to forget about Kirby when asked where the Cube version went.
  Donald Duck held vrijdag 13 juli 2007 @ 12:44:05 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_51426395
Paper Mario op de VC mensen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_51426489
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ach, hou toch op. Ze vinden die wijven met continentie luiers en een stelletje pedofielen aan het gamen krijgen belangrijker dan veel geld en tijd te steken in AAA titels, waarop de fans die al 20 jaar je consoles kopen zitten te wachten. Dan moet je ook niet janken als steeds meer mensen die vroeger Nintendo hebben gekocht "overstappen" naar een ander bedrijf, want daar vraag je nu zelf om.
Je draaft door.

Als je Nintendo niks vind, haal dan een ander systeem wat je wel aanspreekt.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:47:51 #8
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_51426531
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je draaft door.

Als je Nintendo niks vind, haal dan een ander systeem wat je wel aanspreekt.
ja weet je wanneer de phantom uit komt in de EU?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_51426695
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:58:26 #10
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_51426875
Check het uit:

http://press.nintendo.com/E32007

login: golin
Password: harris
_________________
pi_51427156
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef Venderwel het volgende:
Check het uit:

http://press.nintendo.com/E32007

login: golin
Password: harris
_________________
ahh! Ze hebben het dus nu beveiligd Eergister kon iedereen er nog inkomen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:08:30 #12
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_51427259
Oh, dus ik post weer eens oud nieuws?
pi_51427374
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef Venderwel het volgende:
Oh, dus ik post weer eens oud nieuws?
Ja

Ik heb de TT trouwens veranderd, Je moeder slaat natuurlijk nergens op
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:18:46 #14
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_51427618
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:11 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ja

Ik heb de TT trouwens veranderd, Je moeder slaat natuurlijk nergens op
het slaat op je moeder

hou de eer hoog en doe de TT terug. mofo.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:18:56 #15
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_51427620
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef multos het volgende:
Hij bestaat nog
[..]

Wat ik erger vind is dat er gewoon staat dat smash misschien niet online gaat.
pi_51427705
Boeiend als sie al gepost is, maar dit is echt geweldig: Mario Galaxy gameplay
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_51428356
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef Venderwel het volgende:
Check het uit:

http://press.nintendo.com/E32007

login: golin
Password: harris
_________________
Vond 't al zo irritant dat je steeds maar 1 zipje kon downloaden. Ik wilde namelijk nog de SSBB zip hebben voor die hi-res Zelda render voor m'n wallpapers. Nu haal ik gewoon de hele boel binnen
  Forum Admin vrijdag 13 juli 2007 @ 13:56:51 #18
35723 crew  GGMM
pi_51429041
Mooie Op.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_51429043
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef Venderwel het volgende:
Ik ben een noob in de console gaming, maar is het niet zo dat alle consoles en de verkoop daarvan tegenwoordig zeer zwaar hangen aan wat 3d parties voor deze consoles maken?
Grappig dat alleen Nintendo solo z'n machines aan de man kan krijgen. Geeft wel aan wat voor een know-how ze in het bedrijf hebben.

Nietemin mag de 3rd party van mij wel wat belangrijker worden op N-consoles in de toekomst.
  Forum Admin vrijdag 13 juli 2007 @ 14:08:32 #20
35723 crew  GGMM
pi_51429471
IGN heeft een interview afgenomen met Shigeru Miyamoto. De man had enkele intressante nieuwtjes...

-Miyamoto denkt niet dat Pikmin 2 de laatste Pikmin zal zijn. Ook zegt hij dat hij graag wat zou proberen met de Pikmin op de Wii, omdat de Wiimote zich daar uitstekend voor zou lenen.

-Het Mii Channel is ontworpen door de man achter Animal Crossing (wat volgens ondergetekende heel goed op te maken is aan de oogjes, mondjes en dergelijke, die gewoon uit Animal Crossing komen). Na het Mii Channel is hij weer aan Animal Crossing gaan werken, dus Miyamoto hoopt dat hij binnen niet al te lange tijd iets aan ons kan laten zien.

-Miyamoto weet niet of Twilight Princess de laatste Zelda-game op de Wii was. Het moeilijke zou zijn dat een Zelda game zo ongeveer 3 jaar duurt om te ontwikkelen.

-Miyamoto is betrokken bij Super Smash Bros. Brawl.

-Miyamoto weet niet of er nog een Wii Sports 2 komt, omdat het oorsprokelijke idee van Wii Sports was dat mensen genoeg zouden hebben aan één sportgame voor de console. Ook zegt hij dat als er een deeltje 2 komt, het waarschijnlijk meer in een thema komt, bijvoorbeeld Wii Wintersports.

Het gehele interview is hier te downloaden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:11:38 #21
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_51429580
Moest hem eigenlijk hier plaatsen.

Ongelofelijk wat een k#tgames komen er toch voor de Wii uit, als die speciale controllers er niet waren geweest was dit systeem al gelijk met de grond gelijk gemaakt.

Ik ben geen FANBOY dus kom daar niet mee aanzetten, heb zelf alleen de PS3 niet van de huidige generatie en heb bijna elke console thuis staan van nes tot virtual boy.

Maar je moet toch concluderen dat het geen console is, voor de echt die-hard gamer die bijna alles al gespeeld heeft.
De weg die ze proberen is leuk hoor, games voor iedereen, maar dat hadden ze ook kunnen doen dmv een ADD-ON op de gamecube.
Als next-gen console voegt het imho niks toe!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_51429678
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:08 schreef GGMM het volgende:
IGN heeft een interview afgenomen met Shigeru Miyamoto. De man had enkele intressante nieuwtjes...


-Miyamoto weet niet of Twilight Princess de laatste Zelda-game op de Wii was. Het moeilijke zou zijn dat een Zelda game zo ongeveer 3 jaar duurt om te ontwikkelen.
Moet toch te doen zijn? Zelda TP was al klaar voor de launch in principe. En de Wii gaat wel langer mee dan 4 jaar.
quote:
-Miyamoto weet niet of er nog een Wii Sports 2 komt, omdat het oorsprokelijke idee van Wii Sports was dat mensen genoeg zouden hebben aan één sportgame voor de console. Ook zegt hij dat als er een deeltje 2 komt, het waarschijnlijk meer in een thema komt, bijvoorbeeld Wii Wintersports.
WTF?
En ik maar wachten op een volledige tennisgame met verbeterde content en controls
pi_51429702
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Henk-B het volgende:
Moest hem eigenlijk hier plaatsen.

Ongelofelijk wat een k#tgames komen er toch voor de Wii uit, als die speciale controllers er niet waren geweest was dit systeem al gelijk met de grond gelijk gemaakt.

Ik ben geen FANBOY dus kom daar niet mee aanzetten, heb zelf alleen de PS3 niet van de huidige generatie en heb bijna elke console thuis staan van nes tot virtual boy.

Maar je moet toch concluderen dat het geen console is, voor de echt die-hard gamer die bijna alles al gespeeld heeft.
De weg die ze proberen is leuk hoor, games voor iedereen, maar dat hadden ze ook kunnen doen dmv een ADD-ON op de gamecube.
Als next-gen console voegt het imho niks toe!
Niet eensch
pi_51429745
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Henk-B het volgende:
Moest hem eigenlijk hier plaatsen.

Ongelofelijk wat een k#tgames komen er toch voor de Wii uit, als die speciale controllers er niet waren geweest was dit systeem al gelijk met de grond gelijk gemaakt.

Ik ben geen FANBOY dus kom daar niet mee aanzetten, heb zelf alleen de PS3 niet van de huidige generatie en heb bijna elke console thuis staan van nes tot virtual boy.

Maar je moet toch concluderen dat het geen console is, voor de echt die-hard gamer die bijna alles al gespeeld heeft.
De weg die ze proberen is leuk hoor, games voor iedereen, maar dat hadden ze ook kunnen doen dmv een ADD-ON op de gamecube.
Als next-gen console voegt het imho niks toe!
ff speknek weer quoten:
quote:
Op 13-07-2007 @ 04:35 schreef speknek:
Hardcore gamers, fok die shit. Na bijna 22 jaar lang games te spelen, 6 console generaties en N-tard van het eerste uur, werd ik compleet simpel van generieke FPS #45390. Je hebt alle spellen al eens een keer gezien en elke keer nieuwe graphics is ook maar zo lang boeiend. Daarbij word je ouder, moet je afstuderen, een baan hebben, koken, je huis schoonmaken.. Ik zal altijd gamer blijven, maar als je spellen een uur moet spelen voordat je er weer in bent en het vervolgens toch meer van hetzelfde is, dat ontnam mij de lust behoorlijk. Kwam regelmatig voor dat m'n console een week lang niet aanstond.
Nee, ik ben helemaal voor de nieuwe koers van Nintendo. Gewoon compleet nieuwe, frisse dingen bedenken en doen, en het allemaal easy accessible maken. En als ik dan ook al m'n niet-gamende vrienden mijn gaming leven in kan trekken, is dat mooi meegenomen. Natuurlijk wil je zo nu en dan ook meer uitdaging, maar die spellen komen er ook wel.

Ik heb overigens sowieso het gevoel dat jij een andere Nintendo kent dan ik. Ze zijn altijd bezig geweest met innovatie, met het zo toegankelijk mogelijk maken van dingen (gameplay over graphics). Kijk alleen al naar Shigeru Miyamoto, die komt uit de speelgoedindustrie en wil de hele tijd al niets liever dan een simpele toy maken voor iedereen. Ik dacht dat z'n grote voorbeeld niet voor niets de Rubik's cube was.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2007 14:16:03 ]
pi_51429839
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:15 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ff speknek weer quoten:
[..]

Ik kan me er iig ERG in vinden. Laatst God of War2 gekregen na flink gehyped te zijn, maar kom er niet aan toe. Heb net die Germaanse baas verslagen en hij blijft sindsdien uit. De DS daarentegen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')