quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
We luisteren tegenwoordig massaal naar the Kaiser chiefs en Franz Ferdinand. Verder komt het niet meer.
Geef eens een programma waar alternatief Nederland naar moet luisterenquote:
Zo'n TV programma missen we ook. Ken je jonge Helden nog met Daan en Willm Ekkel ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:23 schreef bartrid het volgende:
Villa 65 was geweldig inderdaad. Verder Onrust op tv ook.
Het internet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn baken op reis naar goeie muziek kwijt.
Tuurlijk. Ik zag toevallig gisteren op youtube de documentaire over UDS bij onrust. Erg leuk om weer terug te zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n TV programma missen we ook. Ken je jonge Helden nog met Daan en Willm Ekkel ?
Ja was een leuke reportagequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zag toevallig gisteren op youtube de documentaire over UDS bij onrust. Erg leuk om weer terug te zien.
is er niet, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen naar die muziek luistertquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens een programma waar alternatief Nederland naar moet luisteren
Kwestie van Kink FM luisteren en 3voor12 een beetje in de gaten houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens een programma waar alternatief Nederland naar moet luisteren
Vara's vuurwerk !quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen de VPRO programma's. Ben geen echte hardrock liefhebber. Maar daar doen de publieke omroepen ook niks meer aan. Of een programma als de Popkrant, met louter Nederlandse muziek.
Tegenwoordig kijk ik Radio Bergeijk op uitzendinggemist als ik niet kan slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:
Dan moet je 's nachts eens naar van Hugo Krieken luisteren met over de schutting. Lig ik vaak naar te luisteren. Hoor je ook de meest verschillende stromingen langskomen.
Ja die kwam altijd met het nieuwste van het nieuwste.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Zelfs john peel heeft een programma gehad op de vpro radio, ik denk dat goede radio dood is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |