Koeltas en als we uit de bus komen meteen onder de tosti-ijzersquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef linkeloutje het volgende:
40 frikandellen buiten een vriezer meenemen
Ik hoef van jou geen frikandel als je ermee aankomt op je bestemming
We moeten wel fatsoenlijke tosties kunnen makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef dreugkleut het volgende:
2 * 20 frikandellen, en 2 kilo kaas![]()
![]()
Kom op zeg wat ben je voor Nederlandse oetlul. Dan kan ik me wel voorstellen dat mensen je er op aanspreken. Ga je naar Frankrijk vreet je nog frikandellen.
Verklaar je naderquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Koeltas en als we uit de bus komen meteen onder de tosti-ijzers
Vorig jaar ook een groot succes, we konden er zelfs een aantal dames mee verleiden![]()
Met het vliegtuig konden we geen goed appartement nemen. En zo snel is het vliegtuig ook weer nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:59 schreef ruud.nl het volgende:
Met de bus op vakantie...![]()
Bijna net zo erg als met een caravan.![]()
Heb het vroeger ook een paar keer gedaan, maar dat wordt hem niet meer voor mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met het vliegtuig konden we geen goed appartement nemen. En zo snel is het vliegtuig ook weer niet![]()
Vind het altijd wel cool in de bus![]()
Maar niet voor tostiesquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:01 schreef Serendips het volgende:
Gadverdamme zeg, ingeblikte ham.![]()
Ooit gezien, gehoord of geroken wat ze in Italië eten? Blijkbaar niet, want dan had je geweten dat je de troep had kunnen thuislaten.
Wat is er mis met frikandellen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
zolang die spullen alleen zijn om onderweg door te komen, zodat je geen snelwegvreten hoeft te kopen, is het wel oke. Maae als jij in Spanje of Italie, of Frankrijk meegebrachte frikandellen gaat eten, ben je helemaal gestoord. Ga daar eens naar een goeie slager, en je valt om van de kwalitiet die ze daar normaal vinden, maar die we hier niet meer kennen door het overmatig eten van afvalprodukten als frikandellen.
Tostie ham-boursinquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We moeten wel fatsoenlijke tosties kunnen maken [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |