ik vind het bod nog te laag, er zit uiteraard software bij!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:27 schreef MasthaX het volgende:
Heb wel interesse in de USB stick ¤5 excl. verzend. Zit er software bij?
Genoteerd, wanneer er donderdag 21.00 uur niet hoger geboden is, ben jij de gelukkige! mits je bod exclusief isquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:11 schreef Riser het volgende:
5 euro voor die Logitech pocket digital
12.50 inclusief is een dealquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef jeldrik het volgende:
10 euro inclusief voor Brothers in Arms Earned in Blood
Super klein, Super lichtquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:06 schreef guitarist.nl het volgende:
De Logitech pocket digital, dat is zo'n 640x480 camera?
bod pocket digital genoteerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef syntesia het volgende:
ik zie geen foto van die mini pc. maarja 8 euro voor de logitech mini cam alvast
http://www.hardwarecentra(...).php/12095_1355471_2quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef groggy het volgende:
[..]
Super klein, Super licht
Deze digitale camera is zeer compact en goed gestileerd met een aluminium case die uitgeklikt kan worden. Hij weegt slechts 54 gram en past met zijn creditcard formaat overal in. Mooi dus om mee te nemen en foto's te maken op die momenten waar u normaal nooit een camera bij de hand heeft.
16 MB Intern geheugen
De Pocket Digital is een zeer kleine camera met grote eigenschappen. Deze ultieme gadget beschikt over 16 MB intern geheugen. Het is daarom mogelijk om meer dan vijftig foto's te nemen voordat de Pocket Digital geleegd dient te worden via de meegeleverde USB kabel.
USB
Via de USB verbinding met de computer wordt de interne batterij van de Pocket Digital dan meteen opgeladen. De status van de batterij en de instellingen kunnen ook gemakkelijk gelezen worden van het schermpje op de achterkant.
Verder is deze camera ook uitgerust met een autobright functie , waardoor automatisch de juiste balans door het toestel wordt gevonden tussen lichte en donkere plekken.
er is al acht e geboden..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.hardwarecentra(...).php/12095_1355471_2
Hier staat een review met de kwaliteit van de foto's.
4 euro geboden incl verzendskosten.
zo groot is deze niet, dus het enige argument kan tijd zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zelf doe ik niet meer aan rommelen aan pc's (te weinig tijd/ruimte) maar anders had ik hier zeker op geboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |