(fun: zoek op personen tussen 20 en 30, ZE ZIJN ER ECHT DAAR!!! AAAAAAAAAAAARGH STA ME BIJ!!! )
[edit]
Renee staat er tussen onder Catwoman was ff schrik
quote:[/edit]
Catwoman Diamonds are a girls best friend!!!
voornaam : Renée
leeftijd : 26
website : www.tmf.nl
muzikale voorkeur : R&B Rock Soul
huidige bezigheid : Ik heb een full-time baan
interesse(s) : Muziek Mode Sport
dating : nee
Ik moet toegeven dat ik het steeds leuker begin te vinden om te presenteren. Ik heb het gevoel dat ik begrijp wat jij wil zien en wil horen en dus is het voor mij super leuk om bij TMF te blijven als “vaste vertrouwde kern” om het programma Play te presenteren. Ook zo leuk dat ik in dat programma veel kan gaan doen met mode en styling; da’s echt iets voor mij. Ik hou ervan om te shoppen en om op zoek te gaan naar juist dat ene shirtje of die ene jeans. Ik ben dol op styling, komt dat ff goed uit. Verder heb ik sowieso veel zin in de aankomende maanden. Het mooie weer komt onze kant op, de stranden stromen vol, de terrasjes lijken aantrekkelijker dan ooit; de zomer is on her/his way: Yihahhhhhhhhhhhh. Aju, Renée
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 01-05-2002 22:31]
quote:Inderdaad irritant
Op woensdag 01 mei 2002 22:27 schreef blieblie het volgende:
en er zit geen back knop in die profielen
'Om een antwoord te posten moet je een TMF ID hebben.'
Vanmiddag kon ik nog gewoon reply's lezen, niet posten maar wel lezen. Nu staat er helemaal niks meer?!
quote:Yep. Niet dat je veel mist, hoor.
Op woensdag 01 mei 2002 22:35 schreef -Mk- het volgende:
Is het zo dat je nu opeens ook niet meer het forum kan lezen als je geen ID hebt??'Om een antwoord te posten moet je een TMF ID hebben.'
Vanmiddag kon ik nog gewoon reply's lezen, niet posten maar wel lezen. Nu staat er helemaal niks meer?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |