Ik ben een echte liefhebber van deze Maserati's. Lekker understated. Rijdt ook heerlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:13 schreef Malle_beer het volgende:
Wat vinden jullie van deze auto's en wat zijn eventuele aandachtspunten voor mensen die er een willen aanschaffen ( ik wellicht)
Precies, ik vind het merk en de auto's helemaal geweldig, maar ik heb geen zin om een lening te moeten afsluiten voor het onderhoud van de auto, dan wacht de auto maar een paar jaartjes totdat ik een vast inkomen hebquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef k_man het volgende:
Ik heb er ook wel eens naar gekeken. Ook ik was verbaasd dat een goede, tweedehands Maserati best goedkoop is. Vervolgens heb ik maar eens op het Nederlandse Maserati forum gekeken. Dan leer je héél snel dat de aanschaf goed te doen is, maar dat het rijdend houden pure ellende is. Ze gaan om de haverklap stuk, de onderdelen zijn niet te betalen of überhaupt niet meer leverbaar en als je het onderhoud laat doen door een Maserati dealer loop je daar ook op leeg.
Vertel me eens: hoeveel heb je uit te geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:00 schreef Malle_beer het volgende:
*edit: Een Porsche 944, is dat zelfde laken en pak, of is dat wel voor een goedkoop prijsje aan te schaffen en te onderhouden?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vertel me eens: hoeveel heb je uit te geven.
Ik weet dat er studenten zijn die het voor elkaar krijgen. Studenten met bijbanen uiteraard en die waarschijnlijk ook redelijk handig zijn.
De 944 is om draaiende te houden goedkoper dan de Maser. De 8 klepper is redelijk eenvoudige techniek en het is een zeer betrouwbare auto mits je een goede hebt (en dat is wel lastig, die zijn niet zo heel makkelijk te vinden, maar het kan wel). Onderdelen zijn niet goedkoop en je loopt altijd wel de kans dat er iets goed stuk gaat, het blijven oude auto's, maar hoe dan ook: stukken goedkoper om te rijden dan die Maserati.
Ok, dan heb je aan het eind misschien voldoende om te gaan zoeken. Hoeveel kun je uitgeven aan variabele kosten en hoeveel kilometer denk je er mee te gaan tijden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:57 schreef Malle_beer het volgende:
Bij aanvang van de zomervakantie beschik ik over ongeveer 2k.
Aan het eind ervan denk ik zo'n 4 á 5 k te hebben, plus dat ik vrienden heb die autotechniek doen, dus die kunnen hem eventueel oplappen, mits het niet een te ernstig karwei is.
Ahem, oude 164quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt beter een Alfa Romeo 155 kopen. Mits met de juiste mattenset is dat net een Maserati
Cartier volgens mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |