Op Sporza en op de NOS was het vrijdag te zien .. maar dat was wel vrij laat.. en ja Sporza had weer gewoon beste commentaar.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:38 schreef Leatherface het volgende:
Bislett Games heb ik eigenlijk helemaal gemist.Werd het uberhaupt ergens uitgezonden?
Wel fantastisch van Defar natuurlijk.
En zijn de resterende meetings nog ergens te zien?
Ik moet zeggen dat het hoogspringen bij de dames ook wel erg leuk was om naar te kijken. Zag op donderdag op de NOS nog een kleine voorbeschouwing op de Golden League met een interview met Isinbayeva... toen leek het net een man..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef Brownietje het volgende:
100m: Asafa Powell (JAM)
Pole Vault: Yelena Isinbayeva (RUS)
Dat zijn de 2 die eigenlijk altijd moeten winnen en dus eigenlijk gewoon de jackpot moeten binnenhalen.
Het zijn elk jaar andere onderdelen toch, jammer dat er geen verspringen bij zit, dat leverde vorig jaar wel aardige wedstrijden op.
Richards toch ook wel op de 400 meterquote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef Brownietje het volgende:
100m: Asafa Powell (JAM)
Pole Vault: Yelena Isinbayeva (RUS)
Dat zijn de 2 die eigenlijk altijd moeten winnen en dus eigenlijk gewoon de jackpot moeten binnenhalen.
Het zijn elk jaar andere onderdelen toch, jammer dat er geen verspringen bij zit, dat leverde vorig jaar wel aardige wedstrijden op.
Op welk nummer zou dat moeten gebeurenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef oxylus11 het volgende:
Tatjana Lebedeva was de enige die de jackpot vorig jaar kreeg. maakt dit jaar vast wel weer een kans.
Verleden jaar ook zo moeten glimlachen om Dibaba.. werd ff de jackpot door haar 'vriendin' door de neus geboord.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef oxylus11 het volgende:
Tatjana Lebedeva was de enige die de jackpot vorig jaar kreeg. maakt dit jaar vast wel weer een kans.
Shit gemist..quote:
Als loper moet je het toch doorhebben dat een rondje te weinig heb gelopenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:44 schreef Piet_Veerman het volgende:
En volgens mij stond er ook nog iemand in de weg bij de een-na-laatste horde, waardoor die Koech er omheen moest. Wat een farce.![]()
Heb ik weer gemist..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Slagroom op de keek was de steward die alvast de horde ging wegslepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |