hangen die ook in zulke strips?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:44 schreef Lucille het volgende:
Veel bejaarden zitten ook in een bejaardenhuis op hun dood te wachten. Eigenlijk net zo iets.
planten zijn geen wezensquote:Op zondag 17 juni 2007 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Planten zijn ook levende wezens. Het is schandalig dat we nog steeds groenten eten!
we·zen1 (het ~, ~s)quote:
En geef je ze dan de genade stroomstoot of laat je ze nog lijden?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een elektrische vliegenmepper en ik ben daar niet ontevreden mee.
Alleen ze zijn niet direct dood.![]()
Ze gaan op een gegeven moment rokenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef fransbreda het volgende:
[..]
En geef je ze dan de genade stroomstoot of laat je ze nog lijden?
Als je te lang doorgaat, gaat het stinken.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef fransbreda het volgende:
[..]
En geef je ze dan de genade stroomstoot of laat je ze nog lijden?
Nee, maar die liggen soms wel tot 11 uur in de ochtend in hun eigen vuil in bed omdat er te weinig personeel is om ze op tijd te wassen.quote:
dat klinkt heul zo slecht nog niet voor iemand die er 5 x per week om 6 uur uit moetquote:Op zondag 17 juni 2007 13:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, maar die liggen soms wel tot 11 uur in de ochtend in hun eigen vuil in bed omdat er te weinig personeel is om ze op tijd te wassen.
En daar komen weer vliegen op af. Dus als je bejaarden plakkerig maakt zijn ze nog ergens goed voor.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, maar die liggen soms wel tot 11 uur in de ochtend in hun eigen vuil in bed omdat er te weinig personeel is om ze op tijd te wassen.
dus dan moet ik een plakkerige bejaarde aan me plafond hangenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En daar komen weer vliegen op af. Dus als je bejaarden plakkerig maakt zijn ze nog ergens goed voor.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik bestrijd vliegen meestal met de combinatie: Spuitbus + aansteker. Ze gaan er niet dood van. Hun vleugels zijn er alleen niet meer. Niet slaan of pletten. Heel humaan eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |