quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef whoxy het volgende:bel hem als je zijn nummer hebt ..heb zelfde meegemaakt en steeds kon ik via msn hem ervan afhouden.... of dat het op msn toch moeilijk werd per telefoon, steeds lukte het me.....en op een avond namen we vrolijk afscheid, niks aan de hand en volgende ochtend kwam er een emailtje: als je dit leest bel politie.....toen was het al te laat......... dus wil hiermee zeggen dat mensen die zulke plannen ECHT hebben..... zijn gewoon onvoorspelbaar... dus virus3000.... kan je alleen raad geven, als je het niet vertrouwd...zoek op een bepaalde manier contact met die persoon , al is het maar voor je eigen gemoedsrust..........
mnja, zie, op dit moment kan ik niet veel meer doen. weet niet waar ie woont, weet enkel zen voornaam, en ken geen vrienden van hem en hij reageert niet.
maar zoals al die fokkers hier heel stoer zeggen: "scheld hem uit en laat hem doen", wacht maar totdat je dat eens doet en dan idd volgende dag mailtje ofzo krijgt dat ie zelfmoord heeft gepleegd. ik denk niet dat je dan nog zo stoer gaat lachen en roepen om lassie...
stelletje idioten, maarja, dit had ik wel verwacht...
bedankt voor de wel serieuze reacties, ben benieuwd. Idd, waarschijnlijk zal er voor 99.99% niets gebeuren vanavond. maar wat als er wel iets gebeurd eh, dan is dat toch niet het beste gevoel van je leven
(en ja, voor sommige fokkers hier natuurlijk weer wel want dan voelen ze zich weer stoer en cool

)