abonnement Unibet Coolblue
pi_50023334
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Wat wil je ermee doen? Ik vind het een katprogramma!
Kat als in kut?

Het zit zo:
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en houden een feestje (Limbo's he... die kunnen dat wel) Nou is het een soort van traditie dat bij zulke gelegenheden de familie iets 'opvoert' ofzo. Nou is het zo dat mijn moeder de jongste is aan haar kant van de familie en dat iedereen dus al eens 25 jaar getrouwd is geweest, en dat dus alle 'toneelstukjes', playback/lkaraoke/parodie en noem de flauwekul maar op al eens de revue heeft gepasseerd. En nou ben ik ook niet zo van de suffige toneelstukjes en kom ik graag wat origineler uit de hoek.

Nou had ik het idee om de fotoalbums van mijn ouders te plunderen, foto's in te scannen en deze voorzien van een leuk tekstje in een powerpoint presentatie te verwerken. Deze presentatie wordt dan de hele avond (effe kijken nog) middels een beamer en scherm afgespeeld.

Leuk? Niet leuk? Suggesties?
pi_50023346
Nooit van gehoord weer.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023348
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef oranjekoek het volgende:
i wish you were here i wish ou were here i wish you were here
Floyd voor PeZu ?
pi_50023386
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Kat als in kut?

Het zit zo:
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en houden een feestje (Limbo's he... die kunnen dat wel) Nou is het een soort van traditie dat bij zulke gelegenheden de familie iets 'opvoert' ofzo. Nou is het zo dat mijn moeder de jongste is aan haar kant van de familie en dat iedereen dus al eens 25 jaar getrouwd is geweest, en dat dus alle 'toneelstukjes', playback/lkaraoke/parodie en noem de flauwekul maar op al eens de revue heeft gepasseerd. En nou ben ik ook niet zo van de suffige toneelstukjes en kom ik graag wat origineler uit de hoek.

Nou had ik het idee om de fotoalbums van mijn ouders te plunderen, foto's in te scannen en deze voorzien van een leuk tekstje in een powerpoint presentatie te verwerken. Deze presentatie wordt dan de hele avond (effe kijken nog) middels een beamer en scherm afgespeeld.

Leuk? Niet leuk? Suggesties?
Nah, lijkt me niet zo eigenlijk.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50023388
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Ow ok...want ik zag je eerder van de week posten dat je ff een uurtje wat moest doen en dan weer een paar uur rust ofzo...vandaar.
In de nacht is hier niks te doen, ik hoef eigenlijk alleen maar 'aanwezig' te zijn en af en toe een rondje te lopen. Best relax overigens. De dag- en middagdiensten zijn meestal wel een gekkenhuis. Het zijn 3 gebouwen, waaronder er 2 het hoofdkantoor zijn. Allemaal van die dikke nekken enzo.
pi_50023394
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Kat als in kut?

Het zit zo:
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en houden een feestje (Limbo's he... die kunnen dat wel) Nou is het een soort van traditie dat bij zulke gelegenheden de familie iets 'opvoert' ofzo. Nou is het zo dat mijn moeder de jongste is aan haar kant van de familie en dat iedereen dus al eens 25 jaar getrouwd is geweest, en dat dus alle 'toneelstukjes', playback/lkaraoke/parodie en noem de flauwekul maar op al eens de revue heeft gepasseerd. En nou ben ik ook niet zo van de suffige toneelstukjes en kom ik graag wat origineler uit de hoek.

Nou had ik het idee om de fotoalbums van mijn ouders te plunderen, foto's in te scannen en deze voorzien van een leuk tekstje in een powerpoint presentatie te verwerken. Deze presentatie wordt dan de hele avond (effe kijken nog) middels een beamer en scherm afgespeeld.

Leuk? Niet leuk? Suggesties?
Ja op zich wel leuk, je kan er wel iest leuks van maken met toepasselijke tekst. Ludo is de man hiervoor geloof ik.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023398
Als 't zo doorgaat hebben we toch verdomd snel weer een deeltje vol !
pi_50023410
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nah, lijkt me niet zo eigenlijk.
Niet moeilijk of niet leuk?
pi_50023427
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Floyd voor PeZu ?
Nee dat was geloof ik tekst van Sytem of a Down
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023451
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:17 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ja op zich wel leuk, je kan er wel iest leuks van maken met toepasselijke tekst. Ludo is de man hiervoor geloof ik.
Que?

Ik geloof dat ik het druk zat heb. Moet van de week 2 websites maken, animatiefilmpje en me stageverslag inleveren waaraan ik nog moet beginnen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50023463
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nah, lijkt me niet zo eigenlijk.
Als je zegt, niet leuk, dan moet mag je suggesties geven Ludo!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023470
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

In de nacht is hier niks te doen, ik hoef eigenlijk alleen maar 'aanwezig' te zijn en af en toe een rondje te lopen. Best relax overigens. De dag- en middagdiensten zijn meestal wel een gekkenhuis. Het zijn 3 gebouwen, waaronder er 2 het hoofdkantoor zijn. Allemaal van die dikke nekken enzo.
Echt relaxed dat je kan internetten zeg ! Ik werk ook in ploegendiensten, maar internet is helemaal dichtgetimmerd..
pi_50023477
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:17 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Niet moeilijk of niet leuk?
Heel makkelijk te maken, daarom lijkt het me niet zo leuk .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50023480
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Que?

Ik geloof dat ik het druk zat heb. Moet van de week 2 websites maken, animatiefilmpje en me stageverslag inleveren waaraan ik nog moet beginnen.
Ow... Leuk!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023488
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Nee dat was geloof ik tekst van Sytem of a Down
Heb je opgezocht dan want System of a Down lijkt me niet jouw muziek...toch ?
pi_50023497
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Echt relaxed dat je kan internetten zeg ! Ik werk ook in ploegendiensten, maar internet is helemaal dichtgetimmerd..
Ze zijn daar ook niet gek natuurlijk!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023505
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Heel makkelijk te maken, daarom lijkt het me niet zo leuk .
Maar jij zit in dat wereldje neem ik aan? Dan is het werk om met 2 vingers in je neus te doen en 2 vingers op een andere donkere plaats.... niet leuk nee.

Maar vanuit mijn ouders' ogen gezien?
pi_50023514
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:19 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Echt relaxed dat je kan internetten zeg ! Ik werk ook in ploegendiensten, maar internet is helemaal dichtgetimmerd..
Nou, ik kom op meer plaatsen en het is niet overal zo hoor.
pi_50023525
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Heb je opgezocht dan want System of a Down lijkt me niet jouw muziek...toch ?
En alweer heb ik geen idee, hahaaa ik had dat ingetikt op Google my best friend en kwam op die tekst uit
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023568
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ze zijn daar ook niet gek natuurlijk!
Nee, het hek zou van de dam zijn ! Maar toch...ik heb weleens heul rustige nachten..
pi_50023569
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Maar jij zit in dat wereldje neem ik aan? Dan is het werk om met 2 vingers in je neus te doen en 2 vingers op een andere donkere plaats.... niet leuk nee.

Maar vanuit mijn ouders' ogen gezien?
Hebben ze geen filmopnames ofzo?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50023570
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Maar jij zit in dat wereldje neem ik aan? Dan is het werk om met 2 vingers in je neus te doen en 2 vingers op een andere donkere plaats.... niet leuk nee.

Maar vanuit mijn ouders' ogen gezien?
Ga maar eens kijken of je een beetje met het programma overweg kan. Ik denk dat je er zeker wel iets leuks van kan maken.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023586
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Nee, het hek zou van de dam zijn ! Maar toch...ik heb weleens heul rustige nachten..
En dat willen ze graag zo houden!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023598
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hebben ze geen filmopnames ofzo?
En dan het geluid van een duitse documentaire eronder zetten?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_50023623
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:21 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Nou, ik kom op meer plaatsen en het is niet overal zo hoor.
Wel prettig dat je werkomgeving ook zo nu en dan wisselt...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')