abonnement Unibet Coolblue
pi_49474165


Het is tijd voor het volgende GoW toernooi, nu met eigen teams. Uit de animo-check zijn reeds vier teams voortgekomen. Geef hier je team door als je ook nog wilt meedoen. Vol!

De regels:
quote:
- Gametype: execution, bleed-out time 5 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.

Teams:
quote:
Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)

Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??

Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??

Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??

Bobteam Glas
DriesNL, SanjeevNL, Jelle Glas, Blutonium
Nieuwe maps: Nee

United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee

Black
BLK Kentje, BLK L2theY, BLK Henri, BLK Steven, Mittastyle (reserve)
Nieuwe maps: Nee

De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w,Mad MIKE NL,KroonNL
Nieuwe maps: Ja

Terror Squad
Stickytijd, Bruutorious NL, Darth DonDon, LoSStoney
Nieuwe maps: Ja

Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja

Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee

BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Afwasmiddel (of Thijs09)
Nieuwe maps: ?
Van het team van Phoeve heb ik nog geen goedkeuring. De rest is voor zover ik weet al hun goede naam voor ingame en anders hoor ik het graag. Tevens is het leuk als ieder team zijn eigen teamnaam heeft. Kan iedereen tevens even doorgeven of de nieuwe maps in hun bezit zijn zodat we weten welke teams deze kunnen spelen.

Hier alleen een geheel team opgeven, mocht je nog geen team hebben geeft het dan of door via pm of reageer op dit topic.

In verband met examens van sommige mensen en het feit dat een aantal xboxen op vakantie zijn naar Duitsland gaan we pas begin juni starten. Dus je hebt nog even om je team op te geven.

Indeling



[ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 04-06-2007 10:41:15 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:18:33 #2
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49474388
Zou het niet een idee zijn hier ruchtbaarheid aan te geven op fokgames of de FP ?

want 4 teams is wel erg mager.
On my sleeve.....
pi_49474796
U vraagt, wij draaien:

Gears of War toernooi deel 2!
pi_49475749
Ik ben het wel eens met het laatste team.
pi_49475964
Buffelmaster kan de bleed out niet op 5 seconde zodat we nog daadwerkelijk de kans krijgen iets te doen tegen iemand die gedownt is?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_49476674
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:10 schreef Gamedemon het volgende:
Buffelmaster kan de bleed out niet op 5 seconde zodat we nog daadwerkelijk de kans krijgen iets te doen tegen iemand die gedownt is?
of je maakt een tikfout hier of je comment is overbodig. Maar het merendeel van de mensen waarmee ik speel doet altijd 5 sec en ik vind 10 sec veel te lang zelf, begint het op warzone te lijken
pi_49476921
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

of je maakt een tikfout hier of je comment is overbodig. Maar het merendeel van de mensen waarmee ik speel doet altijd 5 sec en ik vind 10 sec veel te lang zelf, begint het op warzone te lijken
Nee mijn comment is niet overbodig, 5 seconde is veels te kort, als je iemand downt van afstand kan je net zo goed stil blijven staan om weer 2 keer te downen omdat je geen reet kan doen binnen die 5 seconde.
Of je moet alles van dichtbij doen met je shotgun
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_49477041
ik kies voor 5 sec, net als annex geldt hier weer als iedereen dit te kort vind wordt het aangepast. Maar iedereen waarmee ik speel, waaronder jou complete team speelt altijd met 5 sec.
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:40:33 #9
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49477060
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nee mijn comment is niet overbodig, 5 seconde is veels te kort, als je iemand downt van afstand kan je net zo goed stil blijven staan om weer 2 keer te downen omdat je geen reet kan doen binnen die 5 seconde.
Of je moet alles van dichtbij doen met je shotgun
Mee eens.
Ik stel voor dat het thuis team dat mag bepalen.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:39 schreef buffelmaster het volgende:
ik kies voor 5 sec, net als annex geldt hier weer als iedereen dit te kort vind wordt het aangepast. Maar iedereen waarmee ik speel, waaronder jou complete team speelt altijd met 5 sec.
Ik GD en twi hebben ooit al eens duidelijk aan gegeven 10 te willen. En ik denk dat Goku en Jimmie het er ook wel mee eens zijn.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49477149
Als je een willekeurige game joint op Execution is de bleed-out 9 van de 10 keer 5 seconden.

En als het thuis-team zelf mag bepalen wat de bleed-out is zullen de 'warzone-mensen' de bleed-out zo hoog mogelijk zetten terwijl dit weer om een execution-toernooi gaat. En als dat niet zo is dan gaan we weer met zijn allen met de lancer pief paf poefen. Nee dát is leuk.
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:44:44 #11
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49477193
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:39 schreef buffelmaster het volgende:
ik kies voor 5 sec, net als annex geldt hier weer als iedereen dit te kort vind wordt het aangepast. Maar iedereen waarmee ik speel, waaronder jou complete team speelt altijd met 5 sec.
Mijn complete team heeft dan denk ik geen keus aangezien de host uitmaakt wat het word.
Als heintje host is het iig altijd 10 seconde.
Want 5 seconde = button bashen = 2~3 seconde en daar begin je gewoon niks in
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_49477300
zou graag weer mee willen doen maar ik ben dan na examens lkkr op vakantie
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:48:48 #13
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49477312
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Als je een willekeurige game joint op Execution is de bleed-out 9 van de 10 keer 5 seconden.

En als het thuis-team zelf mag bepalen wat de bleed-out is zullen de 'warzone-mensen' de bleed-out zo hoog mogelijk zetten terwijl dit weer om een execution-toernooi gaat. En als dat niet zo is dan gaan we weer met zijn allen met de lancer pief paf poefen. Nee dát is leuk.
Ijsmeis, jij hebt bij het vorige toernooi al de bleedout op 5 gezet.
Ik vind 10 echt veel leuker, dan kun je idd als iemand down is hem nog afmaken.
En revives hebben dan ook nog zin.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49477625
voorstel is volgende: thuisteam kiest 5 of 10 sec, niet meer dan dat. Vooraf aan de wedstrijd moet worden aangegeven wat het wordt, en dit mag tussendoor niet worden aangepast. We zijn nu met zijn 22 dus ik wil minimaal 10 mensen horen die het hier mee eens zijn, anders blijft het 5 sec.
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:23:02 #15
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49478416
10 seconden.
On my sleeve.....
pi_49478576
Volgens mij weet het team waar ik inzit nog niet dat het bestaat
pi_49479429
Ik ben gewoon voor 5 sec. en met dat kiezen vind ik ook jammer, krijg je weer dat gezeik van jaaa euhh klote 5 sec. dit en dat. maarja meeste stemmen gelden vind ik dan wel weer, maar ik vind dat van een keuze niet goed. maar zoals ik al zei.. 5 sec. moet het in mijn ogen gewoon worden, zo word execution vaak gespeeld en zo hoort het ook imo
Xbox(360) Live Gamertag : clouddy
pi_49479516
Bobteam Glas doet mee:

-Dries-, SanjeevNL86, JelleS, -Blutonium-
pi_49479529
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:56 schreef clouddy het volgende:
Ik ben gewoon voor 5 sec. en met dat kiezen vind ik ook jammer, krijg je weer dat gezeik van jaaa euhh klote 5 sec. dit en dat. maarja meeste stemmen gelden vind ik dan wel weer, maar ik vind dat van een keuze niet goed. maar zoals ik al zei.. 5 sec. moet het in mijn ogen gewoon worden, zo word execution vaak gespeeld en zo hoort het ook imo
ok maar als het één van de twee wordt is er altijd een groep die zo denk van o het is 5 sec of o het is 10 sec, daarvoor stelde ik voor dat het thuisteam kiest tussen 5 en 10.

Maar ik weet het buffelteam is voor 5 sec, van heintjes team iig de helft dus voor 10 sec. En uit ervaring is het overgrote deel van de servers die ik join 5 sec.
pi_49479562
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:59 schreef -Dries- het volgende:
Bobteam Glas doet mee:

-Dries-, SanjeevNL86, JelleS, -Blutonium-
dat is mooi, zijn dat allemaal fokkers?? en mag ik even weten of ze de nieuwe maps hebben en of dat xbox-live account names zijn
pi_49479595


@Dries, mn xbox live nick is SanjeevNL.
Arend Aasgier Glaastra van Loon in een glasbak
Gamertag: SanjeevNL
pi_49479606
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

dat is mooi, zijn dat allemaal fokkers?? en mag ik even weten of ze de nieuwe maps hebben en of dat xbox-live account names zijn
Ja, zijn fokkers, Nee, hebben niet de nieuwe maps (moet dat?) en nee, dat zijn niet de Live account namen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:03:02 #23
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_49479626
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

dat is mooi, zijn dat allemaal fokkers?? en mag ik even weten of ze de nieuwe maps hebben en of dat xbox-live account names zijn
Ja. Mijn xboxlivenaam is Jelle Glas.

En ik ken maar 4 maps, dus dat zal wel niet
pi_49479658
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:02 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ja, zijn fokkers, Nee, hebben niet de nieuwe maps (moet dat?) en nee, dat zijn niet de Live account namen.
Moet niet, gewoon om te weten of jullie de nieuwe maps kunnen spelen. Gaarne even de live account namen posten dan. En misschien jullie mening over het bovenstaande dilemma van 5 of 10 sec.
pi_49479714
Wat is eigelijk de bedoeling van execution, wij spelen altijd warzone.
Arend Aasgier Glaastra van Loon in een glasbak
Gamertag: SanjeevNL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')