abonnement Unibet Coolblue
pi_49300016
Amanda is naar een visagiewedstrijd met Brian.

Huub en Lieke hebben vanmorgen de lichamelijke liefde geconsumeerd.
Jaap kwakte een bak met vla op de grond, en liet hem liggen...
Nicolaas maakte Natasja uit voor teringwijf waar de kapsters (Patricia) bij waren....

De vraag komt bij mij op, of ouders hun kinderen nog wel toestaan om te zien....

Maar goed.

Dit is de DGK-COS. Wij geven hier Commentaar op streams.


Voor de SC, FB, Hooligans, knuffellibelles en andere nodige linkjes De Gouden Kooi


Beeb

[ Bericht 49% gewijzigd door Nostalgist op 12-05-2007 14:52:49 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49300032
Mijn katten mogen NIET kijken!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:47:26 #3
111260 Charmian
a little joy
pi_49300044
Op zaterdag 12 mei 2007 14:45 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zou jij je kinderen laten kijken?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2007 @ 14:47:41 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_49300055
MasterTT. Ik weet zeker, dat als mijn kids nu klein waren, ze echt niet zouden mogen kijken naar die aso bende.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:48:22 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_49300062
Natasia krijgt nieuw haar omdat ze morgen zeker en vast bezoek krijgt...
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:48:22 #6
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_49300063
Mijn dochter wil niet eens kijken, die vindt het een stom programma. Ik vind er zelf ook steeds minder aan.
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2007 @ 14:48:30 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_49300068
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49300069
Goedemorgen :W
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:48:43 #9
168951 STAP01
body and brain
pi_49300071
Nicolaas had moeten schreeuwen: Haal mn kinderen er maar weer bij!!
Why don't you just use that thing inside your head....
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:48:57 #10
166006 Polonium-120
the morning after
pi_49300080
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Mijn katten mogen NIET kijken!
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2007 @ 14:49:06 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_49300087
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Das een mooie
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49300100
pi_49300134
[quote]Op zaterdag 12 mei 2007 14:44 schreef Nostalgist het volgende:


[-]

Mijn kinderen vragen zich af waarom hun moeder naar die bagger kijkt
pi_49300155
Nicoblaas kleurt mooi bij het rood, zijn gezicht dan.
Goedemorgen :W
pi_49300169
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:52 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas kleurt mooi bij het rood, zijn gezicht dan.
[afbeelding]
Het is ook net of die gele trap niet af is, hij past gewoon nergens bij.
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2007 @ 14:53:01 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_49300171
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:52 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas kleurt mooi bij het rood, zijn gezicht dan.
[afbeelding]
Je bent me net voor
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49300180
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:51 schreef kybe het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 mei 2007 14:44 schreef Nostalgist het volgende:


[-]

Mijn kinderen vragen zich af waarom hun moeder naar die bagger kijkt
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:53:41 #18
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49300183
Omdat het toch saai is...........
Geleend bij VOL van de site van Jaap:

Datum: 12-05-2007 13:15

De keuze van Brian. (1)
Gepost op: 12/05, 12:40:39 Gepost door: Jaap
Deel 1 van de saga.

Beste lezertjes,

Ik ben erg verbaasd over de keuze die Brian afgelopen donderdag op ontslagavond heeft gemaakt om mij weg te stemmen. Laat ik het eens uitgebreid analyseren.

Ik vind een aantal zaken erg verdacht. Brian wilde per se al op woensdag de sigaretten actie doen. De goede redenatie bleef uit van zijn kant. Op mijn stelling; het is verstandiger om even tot na de ontslagronde te wachten, omdat ik megazwak sta en even gezeik wil voorkomen, kwam geen goed tegenargument. 1 dag later die sigarettennaai streek uithalen maakt geen @!#$ uit, terwijl vlak voor ontslagdag meteen megaruzie te schoppen wel erg stom is. Brian's plan was dat ik zo Huub zou afpissen. Dat Huub me zou wegstemmen, omdat hij boos is dat ik hem genaaid heb met een rookverbod. Brian vroeg nog of ik aan hem twijfelde, omdat ik niet meteen de sigaretten actie wilde doen. Ik zei de waarheid, ik geloofde hem op dat moment serieus 99% met 1% een slag om de arme houdende. Logisch, het is de Gouden Kooi, hier weet je het nooit.

Ik vond het ook al vreemd dat Brian zo gevoelloos omging met mijn verzoek of hij mijn getuige wilde zijn voor mijn huwelijk. Dat is echt niks voor Brian, althans de 'oude' Brian, zoals de oude Brian omging met de oude, passieve Jaap. Zijn antwoord "oh, wat moet ik dan doen" vond ik erg vreemd. Ik zag aan zijn lichaamstaal dat hij zich ongemakkelijk voelde. Uiteindelijk was zijn antwoord een mager "oke". Hmzzz vreemd....wij waren toch de brothers, de swa's? Ik kies Brian die ik 2,5 maand ken boven mensen die ik al bijna 25 jaar ken. Lijkt me een eer. Op dat moment, ik zweer het je, meende ik het serieus. Toen geloofde ik nog steeds 99% in Brian namelijk. Mijn geintje over of ik genoeg geslijmd had en dat het geen omkoping was nam hij, bleek later in een gesprek, juist op als iets negatiefs. Dat deed me echt fucking pijn, zelfs Cora. De reden dat ik heb besloten deze post toch af te maken (was ik eerst niet van plan) is voor mensen als Cora, Netty (Brian's moeder) en fans die het niet (kunnen) snappen.

Ze kunnen het niet snappen, omdat zelfs als mensen 24 uur streams kijken, er toch nog informatie mist waar ik niet verder over uit kan wijden. Cora snapte niet dat ik Huub als getuige heb gevraagd en niet Brian. Cora dacht echt dat Brian me alleen voor het gebruiken van personeel weg had gestemd. Dat is niet eerlijk, ik sta niet toe dat Brian zichzelf zo profileert. Niet als alles dusdanig verdacht is, dat integriteit nog hoog te houden valt.

Brian heeft het spel gespeeld en terecht! Ja, ik zeg het zelf, fucking hell terecht, want ik speel nu om te winnen. Logisch dat Brian me kwijt wil, maar niet op een manier die zijn zogenaamd eervolle reputatie hooghoud. Omkopen? @!#$, ik meende alles om met Brian samen te winnen. Huub reageerde zo enthousiast, nemesis of niet....die gast vind het echt gaaf, bachelorparty, een trouwerij...hij vond het een eer. Achteraf moest Brian zo lachen vertelde hij. Ik liep weg na het verzoek en kennelijk was het grappig voor die jongen. FUCKING @!#$, want ik had FUCKING HELL nooit mijn deal met Brian gecancelled. Ik had me aan alles gehouden. Zelfs open geweest dat ik met Huub sprak. Dat ik mogelijkheden zag waar we alle 3 beter van zouden worden. Pffffffff, domme zet van Brian.

Toen de tafelschikking arriveerde in een brief, liep Brian naar buiten. Ik volgde mijn swa om te overleggen hoe we de sigarettenactie gingen uitvoeren. Natasia kwam ook naar buiten en vroeg met onzeker ogen en op panische toon; "Jaap, wat ga je doen als Brian je eruit stemt." Ik vermoedde toen al dat Brian me eruit ging stemmen, ik wist het wel zeker. Brian zegt: "Ik hoef Jaap alleen maar een blik te geven, dan weet hij hoe het zit, want hij is een slimme jongen." Brian loopt naar de voordeur en zegt: "Jij gaat niet weg, kijk maar....er staan geen fakkels."

Oke Brian stemt me zo weg dus, maar waarom'? Een vraag die ik op dat moment niet kon beantwoorden. Op het moment dat Brian officieel uitsprak dat Jaapie naar huis mocht gaan, flipte Huub door dat het een 1-2tje was van Brian en mij. Ik wist niet goed wat ik moest doen, ik tierde eerst maar even tegen Brian en begon toch stil naar Huub te luisteren. Ik wilde weten hoe Huub er verder over dacht. Ik kwam er niet wijs uit op dat moment.

Ik vond het erg vreemd dat Brian als eerste wegliep, een teken van angst, van verlies, van teleurstelling? Waarom kwam Brian niet die avond naar me toe? Bang voor een confrontatie? Met een goed verhaal, oftewel de waarheid, hoef je toch niet bang te zijn? Pas de volgende dag kwam Brian in actie nadat ik vroeg of hij me wat te vertellen had.

Het verhaal was aan alle kanten vaag. De grote lijn was namelijk dat alles van de hak op de tak ging. Het was niet een kort duidelijk verhaal. Echt alles wat er maar te bedenken was werd er bij gehaald.

Ik werd er op gewezen dat ik aan onze geschiedenis moest denken. Dat hij de man is die met me kan lachen. Dat hij mijn doelen waardeert waarvoor ik hier zit. Dat hij mijn vriend is. Oh? Pas geleden zei je nog dat jij hier geen vrienden hebt. Ja, Brian kan echt lachen als ik de training van Carlos verstier, als ik me niet laat kapittelen door Judith, niet dus. De afgelopen week heb ik geen reet gedaan aan mijn dieet. Hmzzzz ja allemaal erg logisch hoor wat Brian zegt.

King Jaap

(van mij mag Jaap wel wat compacter schrijven, er volgen nog 4 delen, of zoiets)
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49300192
Vandaag de rode panty"s in de aanbieding:
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2007 @ 14:54:08 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_49300196
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is ook net of die gele trap niet af is, hij past gewoon nergens bij.
Hij was eerst rood.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49300218
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij was eerst rood.
[afbeelding]
Met rood kan ik wel leven
pi_49300224
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:49 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
Help; Ik zie Joost dubbel.....

Kunnen homo's ook metro zijn ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49300237
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij was eerst rood.
[afbeelding]
Samen met de rode rand om het ronde raam vond ik veel leuker.
pi_49300260
Hoeveel cp's zetten we in dat Amanda in de top 3 van het NIET NK is geeindigd?
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2007 @ 14:56:52 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_49300268
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Omdat het toch saai is...........
Geleend bij VOL van de site van Jaap:

Datum: 12-05-2007 13:15


(van mij mag Jaap wel wat compacter schrijven, er volgen nog 4 delen, of zoiets)
Kun je niet gewoon verwijzen naar KingJaap.nl.?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')