abonnement Unibet Coolblue
pi_65897035
Het wisselt nu echt per week of het wat is of niet. Jammer
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65903269
Ik vond er gisteren weinig an.
pi_65904560
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:13 schreef Paracelsus het volgende:
Ik vond er gisteren weinig an.
Dat vond ik ook, het begon met broer en zus die de Spaanse achterban in de armen mocht sluiten. Een Franse vrouw met een moeder die na ellende te hebben verteld haar dochter zou ontmoeten waarvan wij niets te zien kregen. Vervolgens een oproep om te eindigen met een tot moslim bekeerde dame die haar zeer Roomse moeder en de rest ontmoette, wel warm maar niet echt bijzonder. Het heeft geen indruk op me gemaakt. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
pi_65906512
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:42 schreef Suko het volgende:

[..]...om te eindigen met een tot moslim bekeerde dame die haar zeer Roomse moeder en de rest ontmoette, wel warm maar niet echt bijzonder...
off-topic: Ik heb daar best moeite mee, tot Moslim bekeerde Nederlanders. Een collega van mij heeft zich er in verdiept en het blijkt dat van alle Nederlanders die zich bekeren tot Moslim, 70% vrouwen zijn. Blijkbaar voelen veel vrouwen zich erg prettig in een geloof waarin alles voor hen is vast gelegd en waarin anderen besluiten voor hen nemen. Raar.
pi_65918613
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:56 schreef Paracelsus het volgende:

[..]

off-topic: Ik heb daar best moeite mee, tot Moslim bekeerde Nederlanders. Een collega van mij heeft zich er in verdiept en het blijkt dat van alle Nederlanders die zich bekeren tot Moslim, 70% vrouwen zijn. Blijkbaar voelen veel vrouwen zich erg prettig in een geloof waarin alles voor hen is vast gelegd en waarin anderen besluiten voor hen nemen. Raar.
Ik zeg een ding: Interpretatie. Dan moet je de rest zelf maar uitzoeken voordat je verder gaat met een religie bekritiseren.

Ik vond het verhaal van de vrouw wiens vader uit Amerika net voordat ze aankwam helemaal verslechterde echt ontzettend zielig en mooi tegelijk. En natuurlijk het verhaal van Gendro. Gisteren was het iets minder, maar toch vond ik het verhaal van de Franse moeder ook heftig, dan heeft het je ook niet meegezeten.
Verder echt heel indrukwekkend op wat voor manieren ze mensen soms toch vinden
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:12:25 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66139564
Mooi verhaal van die Amsterdamse vrouw met haar 2 halfzussen nu in Canada.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_66141600
Ik mis echt de zoektochten de laatste tijd. Dat is voor mij wat het programma sterk maakt.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 16 februari 2009 @ 23:19:10 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66143164
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mis echt de zoektochten de laatste tijd. Dat is voor mij wat het programma sterk maakt.
Ja, vind ik ook jammer. Dat de Derk niet dagenlang en kilometers ver ziet lopen en banjeren door dorpjes en uitgestrekte vlaktes in de middle of no-where.
Tegenwoordig hebben ze in elk land hun eigen correspondent die al het voorwerk al heeft gedaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 februari 2009 @ 23:55:02 #169
862 Arcee
Look closer
pi_66144545
Valt wel mee, toch? De laatste paar keer misschien, maar ik heb weer een aantal prachtige zoektochten gezien dit seizoen.
pi_66147672
Er was wederom geen zak aan zeg.
pi_66149169
Best aardige uitzending. Die Oostenrijke mams, misschien schaamt ze zich helemaal te pletter voor haar kinderen, misschien komt het nog wel goed. Zeer diplomatieke schoonzus die meeging, pakte ze heel goed aan maar tevergeefs. Peter had een warm onthaal met Spaanse paps maar had iets korter gekund imo. En dan Canada, daar had ik wel idd een zoektocht van willen zien, wat een lieve halfzussen overigens waarbij bij mij de gedachte opkwam, had eerder gaan zoeken, dan had paps dochterlief één keer kunnen zien, maar ja, dingen lopen zoals ze lopen. Ik moest wel ff lachen dat de grafsteen zoek was, qua sneeuw.
pi_66152381
Ja, daar moest ik ook wel om lachen... Eerst dacht ik, wat doen ze nou daar in de sneeuw? (Geluid stond eventjes zachtjes vanwege vriend die aan bellen was) Ging ze vervolgens met schep de grond in *zouden ze een schat aan het opgraven zijn ? * en pas bij het inzoomen op de grafsteen van haar vader viel bij mij het kwartje.

De mooiste zoektochten dit seizoen vond ik die van die Gendro (heb echt zitten janken op het laatst in Indonesie en die van Jackie. Gisteren vond ik het ook wel even spannend of de moeder van Erisch en Heleen nu wel mee zou werken. M'n vriend zei al: Ik had het wel geweten...2 weken vakantie opnemen en dat mens stalken totdat ze wat losliet over de vader...en hopelijk dat hij (mits nog in leven) wat sympatieker is.

Graag meer zoektochten idd
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:17:31 #173
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66152593
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:31 schreef Suko het volgende:
Best aardige uitzending. Die Oostenrijke mams, misschien schaamt ze zich helemaal te pletter voor haar kinderen, misschien komt het nog wel goed. Zeer diplomatieke schoonzus die meeging, pakte ze heel goed aan maar tevergeefs. Peter had een warm onthaal met Spaanse paps maar had iets korter gekund imo. En dan Canada, daar had ik wel idd een zoektocht van willen zien, wat een lieve halfzussen overigens waarbij bij mij de gedachte opkwam, had eerder gaan zoeken, dan had paps dochterlief één keer kunnen zien, maar ja, dingen lopen zoals ze lopen. Ik moest wel ff lachen dat de grafsteen zoek was, qua sneeuw.
Het was inderdaad een leuke uitzending. Jammer dat die vrouw de deur dicht deed en niets meer van zich liet horen. Ik hoop dat het ooit nog een vervolg krijgt.
pi_66153561
Denk dat de Oostenrijkse moeder nu geen oog dicht meer doet... als ik al hoorde dat ze toch even naar buiten loerde en dat ze achter de deur stond te luisteren, denk ik dat het een heel eenzaam en verzuurd vrouwtje is geworden, maar dat ze toch wel nieuwsgirig is hoe het met haar kids is. Denk dat het verhaal nog wel een staartje krijgt ..
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:43:44 #175
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66388095
Hmm, vanavond geen Spoorloos?
  maandag 23 februari 2009 @ 22:26:29 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66390255
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:26 schreef Ikook het volgende:
Hmm, vanavond geen Spoorloos?
Nee, weer afgelopen.
Het wordt per seizoen afgewisseld met Memories, dat is de komende weken weer aan de beurt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_66391269
Jammer, memories is nou echt niets aan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_66391812
Memories Nou dan ga ik maar Wmrecorder aanslingeren en hele seizoen downloaden.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_66392667
Hmm, balen......Memories kan me niet lang boeien.
Ik zie zo even op de site ook niet wanneer het volgende seizoen weer begint.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')