CC als in Corpse Campen, Command & Conquer, Crowd Control? Leg eens uit =Squote:Op zondag 29 april 2007 12:41 schreef sanni het volgende:
Tis mooi weer,je bent op de fiets en dan moet je netzo als iedereen wachten voor het stoplicht.
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/stringslet.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Waarom dragen dit soort meiden dit soort lage heupbroeken als haar hele achtergleuf met string
zo te kijk staat. Zijn ze het bordje vergeten met " steek je cc in mijn gleuf voor een ritje? " [afbeelding]
CC= CreditCard gok ik.quote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef Linky het volgende:
[..]
CC als in Corpse Campen, Command & Conquer, Crowd Control? Leg eens uit =S
Ah okquote:
Nou sorry dat ik niet alle afkortingen weet =S Tering tyfus heyquote:
Uhm, als hij het niet had gedaan had iedereen hier foto's a.u.b geroepen.quote:Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef BrauN het volgende:
Nee, daar snel een foto van schieten is gelukkig niet triest.
Vieze trekpop.
oog voor detail !quote:Op zondag 29 april 2007 12:47 schreef Tarabass het volgende:
Als je je op 34-jarige leeftijd nog aan dit soort dingen stoort heb je hulp nodig imo.. Vind de staat van de fiets zorgwekkender..
Ik vind het er echt niet uitzien.quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fietsen met een slot om je wiel
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fietsen met een slot om je wiel
[afbeelding]
Ik ook niet, vind het belachelijk die hoge sokkenquote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik vind het er echt niet uitzien.
Dat maakt Dhr. TS niet minder triest. Maar dat ie dat is weten we allemaal al langer dan vandaag...quote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Uhm, als hij het niet had gedaan had iedereen hier foto's a.u.b geroepen.
Waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig. Doet me trouwens denken aan een serie geruchtmakende verkrachtingstopics.quote:Op zondag 29 april 2007 12:44 schreef zwambtenaar het volgende:
Dat ziet er toch echt niet uit, zeg.
Uiteraardquote:Op zondag 29 april 2007 12:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig. Doet me trouwens denken aan een serie geruchtmakende verkrachtingstopics.
Behalve TS, ironisch hé..quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
UiteraardJeugd
Goed, volgens mij is iedereen hier wel onder de dertig, en valt nog onder het kopje ''jongeren'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |