abonnement Unibet Coolblue
pi_48897658
Een gangbang?
pi_48900219
Zoiets denk ik.

Ook best leuk, je moet alles eens geprobeerd hebben!
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_48907474
Gaat mij iets te ver
pi_48907736
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef johnny84 het volgende:
Gaat mij iets te ver
waarom..??? als je iets niet uitprobeerd weet je ook niet of het jou bevalt...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:03:41 #65
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48908978
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

waarom..??? als je iets niet uitprobeerd weet je ook niet of het jou bevalt...
Dat geldt alleen voor mensen die zichzelf totaal niet kennen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_48909048
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor mensen die zichzelf totaal niet kennen...
nee hoor... ...dat geldt voor mensen die gewoon alles uit het leven willen halen..
pi_48910206
Sex met vrouwen is gewoon lekker Ik heb ook al jaren een relatie maar af en toe...
Een onbeduidende man is niets, een onbeduidende vrouw is toch nog altijd een vrouw.
pi_48910457
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:13 schreef La_Vita het volgende:
Vrijwel iedereen op fok is biseksueel
denk dat meer mensen anoniem dat durven te zeggen en irl niet
pi_48915626
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

nee hoor... ...dat geldt voor mensen die gewoon alles uit het leven willen halen..
Ik denk niet dat iedereen bi is hoor, kan me best voorstellen dat er mensen zijn die daar echt helemaal niets in zien.
Beetje lullig om dan te zeggen dat ze niet alles uit hun leven halen.Moet je dat dan proberen terwijl je het helemal niet ziet zitten?
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_48915639
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:32 schreef JamesBrowny het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iedereen bi is hoor, kan me best voorstellen dat er mensen zijn die daar echt helemaal niets in zien.
Beetje lullig om dan te zeggen dat ze niet alles uit hun leven halen.Moet je dat dan proberen terwijl je het helemal niet ziet zitten?
ik zeg ook niet dat iedereen bi is..... ...en als je het niet wilt proberen moet je het zeker niet doen..... ...maar mijn mening is dat als je dan toch zit te twijfelen er niks mis mee is om het ff uit te proberen..... ..haal alles uit het leven waar JIJ achter staat....
pi_48915660
Ja, als je twijfelt kun je het wel een keer proberen, maar als je gewoon weet dat het niks is...
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_48915674
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:37 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, als je twijfelt kun je het wel een keer proberen, maar als je gewoon weet dat het niks is...
idd....als je het echt zeker weet... ..alleen jammer dat mensen het niet uit willen proberen omdat ze bang zijn om wat anderen zullen zeggen terwijl ze het heel graag willen....
pi_48915697
Ik hou wel van vrouwen, is alleen lang geleden en zou best weer eens willen, maar weet niet goed hoe..Zo stom.
Mijn vriend is een keer met een man naar bed geweest en vond dat dus echt helemaal niks(het lukte geloof ik ook niet echt, maar ja, ik was erniet bij...)
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_48915714
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:42 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik hou wel van vrouwen, is alleen lang geleden en zou best weer eens willen, maar weet niet goed hoe..Zo stom.
Mijn vriend is een keer met een man naar bed geweest en vond dat dus echt helemaal niks(het lukte geloof ik ook niet echt, maar ja, ik was erniet bij...)
ik denk niet dat ik een "echte" relatie met een vrouw zou kunnen hebben, zowiezo omdat ik gek op mannen ben en sex met mannen helemaal geweldig vind... ..maar af en toe met een vrouw vind ik zeker leuk.... ..tis voor mij ook best lang geleden en net als jij lijkt het nu veel moelijker dan een paar jaar terug..maar ach wie weet wat de toekomst op mijn pad zal brengen....
pi_48916348
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:46 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ik denk niet dat ik een "echte" relatie met een vrouw zou kunnen hebben, zowiezo omdat ik gek op mannen ben en sex met mannen helemaal geweldig vind... ..maar af en toe met een vrouw vind ik zeker leuk.... ..tis voor mij ook best lang geleden en net als jij lijkt het nu veel moelijker dan een paar jaar terug..maar ach wie weet wat de toekomst op mijn pad zal brengen....
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik verliefd zou worden op een vrouw.
Maar vrouwen voelen zo lekker, ze zijn zo zacht, heel anders dan een man. En moeilijk? Tja, ik zou gewoon niet weten hoe ik een vrouw moest versieren. De vorige keren werd ik versierd(op een keer na dan, maar goed, haar kende ik al een hele tijd)
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:17:27 #76
83046 Nino
carpe diem!
pi_48916858
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef johnny84 het volgende:
Gaat mij iets te ver
Hoe ver wil je gaan dan?
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:19:13 #77
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_48916901
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef johnny84 het volgende:
Gaat mij iets te ver
It's not gay if the balls don't touch.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_48916912
Ik ben FOK!'s oefenpop voor twijfelende bi-tjes
pi_48916946
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef SCH het volgende:
Ik ben FOK!'s oefenpop voor twijfelende bi-tjes
Dan mag je wel een andere foto in je fotoboek zetten als je die status wil behouden. Of bereiken, more likely.
pi_48916988
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Dan mag je wel een andere foto in je fotoboek zetten als je die status wil behouden. Of bereiken, more likely.
Een foto van iemand anders?
pi_48917414
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Een foto van iemand anders?
Nog beter.
pi_48917430
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Nog beter.
U hebt u toch ook niet uw meest flatteuze geplaatst? Het moet wel een beetje meevallen in het echt.
pi_48917444
Heren.. Gaarne de discussie over fotoboekfoto's in het fotoboek
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48917552
ok.
pi_48917577
ok

Maar ontopic: ik weet het niet hoor maar bij biseseksualiteit hoort volgens mij wel verliefdheid.
pi_48917621
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
ok

Maar ontopic: ik weet het niet hoor maar bij biseseksualiteit hoort volgens mij wel verliefdheid.
Ik kan me lichamelijk heel erg aangetrokken voelen tot een vrouw, maar ben nooit verliefd geweest op een vrouw, alleen op mannen.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:09:36 #87
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_48918069
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
ok

Maar ontopic: ik weet het niet hoor maar bij biseseksualiteit hoort volgens mij wel verliefdheid.
had zondag discussie met een amerikaan die bi is, hij vind dat hij Bi is terwijl hij nog nooit verlieft is geweest op een meisje. Hij weet ook niet hoever hij zou willen gaan, maar alleen al aangetrokken voelen is voldoende vond hij.

Ik vond dat er een onderscheid kon worden gemaakt tussen bi en bi-seksualiteit, waarbij je best beide kunt zijn.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:13:56 #88
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_48918192
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
ok

Maar ontopic: ik weet het niet hoor maar bij biseseksualiteit hoort volgens mij wel verliefdheid.
Mijn defenitie voor Bi-Seksualiteit is toch echt: Sexueel aangetrokken tot beide geslachten...

Daar hoeft geen verliefdheid bij te pas te komen...

Ik heb ooit samen met een maat een ex-vriendin van me verwend... Alles ging heel natuurlijk
en vloeiend en we hadden niet de behoefte om elkaar aan te raken, beide alleen oog voor m'n
ex... Het was een leuke ervaring, en heel bevestigend over wat ik al voelde, namelijk totaal geen
aantrekkingskracht tot het mannelijke geslacht...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_48918224
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Mijn defenitie voor Bi-Seksualiteit is toch echt: Sexueel aangetrokken tot beide geslachten...

Daar hoeft geen verliefdheid bij te pas te komen...

Ik heb ooit samen met een maat een ex-vriendin van me verwend... Alles ging heel natuurlijk
en vloeiend en we hadden niet de behoefte om elkaar aan te raken, beide alleen oog voor m'n
ex... Het was een leuke ervaring, en heel bevestigend over wat ik al voelde, namelijk totaal geen
aantrekkingskracht tot het mannelijke geslacht...
O, da's zooo lekker...
pfff, volgens mij ben ik wat sexueel gefrustreerd op het moment.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_48927322
wie niet
Open your eyes and see the truth !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')