abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 april 2007 @ 01:50:46 #1
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48588615
Met bewaking van achter

Tijdens het pokeren kan Natas geen pokerface ophouden, de anderen lachen erom


tiNo_flo

Na een champagne-afspraak met Mitch, die Teasers een beetje onder het bruin cafe imago vindt, wordt Amanda weer bewerkstelligd.


tiNo_flo

Natasja kan niet even door de knieen als ze iets moet oprapen.


Brightside

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen, als er belangrijke ontwikkelingen zijn wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat niet hier maar in het SC (slowchat)-topic:
[SC # 38] Altijd on-topic!!

[ Bericht 49% gewijzigd door Prospera op 22-04-2007 03:11:45 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48588637
edit
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  zondag 22 april 2007 @ 01:53:20 #3
168951 STAP01
body and brain
pi_48588663
Huub moet nu binnenlopen en keihard roepen: He Amanda, bedankt dat ik aan je borsten mocht zitten!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_48588667
Iedereen ligt/gaat naar bed. Huub speelt nog een stukje piano...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48588682
quote:
Op zondag 22 april 2007 01:53 schreef STAP01 het volgende:
Huub moet nu binnenlopen en keihard roepen: He Amanda, bedankt dat ik aan je borsten mocht zitten!
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48588691
quote:
Op zondag 22 april 2007 01:53 schreef STAP01 het volgende:
Huub moet nu binnenlopen en keihard roepen: He Amanda, bedankt dat ik aan je borsten mocht zitten!
En dat Brian dan roept: "Maar bij mij heeft ze aan mijn piemel gezeten!"

Nou, nou, nou, dan is het hek van de dam hoor...

pi_48588698
Ik denk dat ik nog eens even ga gapen..

pi_48588703
Huub wil eigenlijk nog niet slapen maar gaat toch maar omdat ze morgen moeten dansen.

Ze denken dat Jaap hen zo wakker komt maken.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48588731
Huub laat Eric de brief lezen die hij aan Lieke heeft geschreven.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48588748
Eric klopt zijn kussen op.

Huub krabt onverschillig aan zijn knie.
pi_48588749
Huub houdt voor de zekerheid zijn kleding nog even aan omdat hij echt denkt dat Jaap zo komt
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48588752
quote:
Op zondag 22 april 2007 01:59 schreef FuTilE het volgende:
Eric klopt zijn kussen op.

Huub krabt onverschillig aan zijn knie.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48588757
De lampen branden nog in het slaapvertrek van Natasia, Brian en Amanda.
  zondag 22 april 2007 @ 02:01:04 #14
168951 STAP01
body and brain
pi_48588762
quote:
Op zondag 22 april 2007 01:56 schreef Yollie het volgende:
Huub wil eigenlijk nog niet slapen maar gaat toch maar omdat ze morgen moeten dansen.

Ze denken dat Jaap hen zo wakker komt maken.
Maar Jaap denkt dat juist Huub en Eric komen zieken. Hij denkt niet even van: OH, ze moeten morgen dansen en vroeg op! Laat ik nu even lekker de "godfather"gaan uithangen in de Masterbedroom. Nee, hij heeft weer voor genoeg tv gezorgd en dus gaatie lekker slapen.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_48588781
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Maar Jaap denkt dat juist Huub en Eric komen zieken. Hij denkt niet even van: OH, ze moeten morgen dansen en vroeg op! Laat ik nu even lekker de "godfather"gaan uithangen in de Masterbedroom. Nee, hij heeft weer voor genoeg tv gezorgd en dus gaatie lekker slapen.
Ja hij zei tegen Nicolaas dat er alleen terror zou komen als Huub zou beginnen...Ze wachten dus op elkaar en houden elkaar op die manier bezig.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48588792
< jaap
  zondag 22 april 2007 @ 02:04:38 #17
168951 STAP01
body and brain
pi_48588809
Toch is het raar. De 'terror' van Jaap vind ik een kopie-act van Eric en Huub. Niet origineel, inventief en grappig. Dat van Huub en Eric was en is wel altijd grappig, inventief en origineel!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_48588834
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:04 schreef STAP01 het volgende:
Toch is het raar. De 'terror' van Jaap vind ik een kopie-act van Eric en Huub. Niet origineel, inventief en grappig. Dat van Huub en Eric was en is wel altijd grappig, inventief en origineel!
Waar zou Jaap inventieve en originele 'terror' vandaan moeten halen? De jongen is tot nu overwegend een loner geweest, logisch dat 'ie gedrag begint te kopiëren.
pi_48588846
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:04 schreef STAP01 het volgende:
Toch is het raar. De 'terror' van Jaap vind ik een kopie-act van Eric en Huub. Niet origineel, inventief en grappig. Dat van Huub en Eric was en is wel altijd grappig.
Ja klopt al vind ik wel dat het inkakt (ondanks onze terror-boy ). Als het programma idd nog een jaar duurt ben ik snel klaar met deze mensen. Zeker als er hoge spanning is en deze steeds weer weg-ebt uit het niets (lees redactie).
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  zondag 22 april 2007 @ 02:10:08 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_48588874
quote:
Op zondag 22 april 2007 01:56 schreef Yollie het volgende:

Huub wil eigenlijk nog niet slapen maar gaat toch maar omdat ze morgen moeten dansen.
Waar en waarom gaan ze dansen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 22 april 2007 @ 02:10:41 #21
168951 STAP01
body and brain
pi_48588883
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:07 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Waar zou Jaap inventieve en originele 'terror' vandaan moeten halen? De jongen is tot nu overwegend een loner geweest, logisch dat 'ie gedrag begint te kopiëren.
Hij is toch zo'n goede schaker! Laat hem dan zn verstand en fantasie gebruiken en kom met iets totaal anders! Dit is gewoon triest gedrag.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_48588897
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:07 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja klopt al vind ik wel dat het inkakt (ondanks onze terror-boy ). Als het programma idd nog een jaar duurt ben ik snel klaar met deze mensen. Zeker als er hoge spanning is en deze steeds weer weg-ebt uit het niets (lees redactie).
Inderdaad, de sturing haalt de angel eruit. Het concept heeft naar mijn idee echt potentie, als je de spanning maar geleidelijk aan laat opbouwen en op zijn minst redelijk intelligente mensen cast. Helaas zullen die zich er niet voor lenen, totdat het concept maatschappelijk geaccepteerd is.

Een DGK vol excentrieke, intelligente mensen met een groot ego en/of grote geldingsdrang, dat zou pas komisch zijn.
pi_48588900
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:07 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja klopt al vind ik wel dat het inkakt (ondanks onze terror-boy ). Als het programma idd nog een jaar duurt ben ik snel klaar met deze mensen. Zeker als er hoge spanning is en deze steeds weer weg-ebt uit het niets (lees redactie).
"Terror"? Het enige dat we zien is een boerend, schijtend en naast de pot pissend geval dat zich Jaap noemt Eruit die viespeuk.
pi_48588933
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:11 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Inderdaad, de sturing haalt de angel eruit. Het concept heeft naar mijn idee echt potentie, als je de spanning maar geleidelijk aan laat opbouwen en op zijn minst redelijk intelligente mensen cast. Helaas zullen die zich er niet voor lenen, totdat het concept maatschappelijk geaccepteerd is.

Een DGK vol excentrieke, intelligente mensen met een groot ego en/of grote geldingsdrang, dat zou pas komisch zijn.
Ik denk dat het moeilijk blijft om de verhaallijn boeiend te houden over een lange periode met wie dan ook. Maar iets meer niveau zou welkom zijn.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48588943
quote:
Op zondag 22 april 2007 02:10 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Hij is toch zo'n goede schaker! Laat hem dan zn verstand en fantasie gebruiken en kom met iets totaal anders! Dit is gewoon triest gedrag.
Wat verwacht je van een schaker in een huis met allerlei transparante persoonlijkheden? Een schaker weet dat er weinig tot niets te halen valt uit banale grapjes, totdat overlevingsdrang (lees: zijn overleven in DGK) hem verplicht allerlei rare capriolen uit te halen.

Bovendien is het te makkelijk schaken door te trekken naar 'real life' schaken, het valt gewoon niet vergelijken. Het echte leven is niet afhankelijk van vaststaande regels en daarom stukken complexer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')