die broekjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Sant het volgende:
ik vind die broekjes eerlijk gezegd AFSCHUWELIJK!!! topje is wel ok
zoals ik al zei....ben ik al bruin van mezelf, en heel veel bruiner word ik normaal gesproken toch niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Sant het volgende:
ik vind die broekjes eerlijk gezegd AFSCHUWELIJK!!! topje is wel ok, hoewel niet echt logisch, aangezien je er eerg grote "niet-door-de-zon-gebruinde" vlakken van krijgt, die er 's avonds als je n top draagt niet uit zien...
In dat geval is t topje zeker ok, maar ik blijf absoluut geen fan van die broekjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef Lienzz het volgende:
[..]
zoals ik al zei....ben ik al bruin van mezelf, en heel veel bruiner word ik normaal gesproken toch niet.
Het broekje staat me best leuk, al zeg ik het zelf![]()
hahaha grappigquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef Ryoga het volgende:
een vriendin van me heeft dezelfde gekocht een paar weken terug, sterker nog, ze liet dezelfde foto aan me zien
lang leve topless zonnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Sant het volgende:
ik vind die broekjes eerlijk gezegd AFSCHUWELIJK!!! topje is wel ok, hoewel niet echt logisch, aangezien je er eerg grote "niet-door-de-zon-gebruinde" vlakken van krijgt, die er 's avonds als je n top draagt niet uit zien...
thanksquote:
wees maar niet bangquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:06 schreef Lienzz het volgende:
[..]
hahaha grappig![]()
hopelijk woont ze niet in de buurt van Zuid-Limburgen gaat ze niet op vakantie in Calfornie
Die is leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:08 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
beetje brakke foto maar goed. Gisteren gekocht bij Hunkemöller
leuk jahquote:
Die vind ik dan weer echt super tof!!!quote:
minderquote:Op woensdag 18 april 2007 09:17 schreef Sant het volgende:
[..]
leuk jah![]()
beter als die van TS![]()
Nu mogen jullie mij ook afkraken dan
gister aangeschaft:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind dat altijd zo stom. OMdat je vetjes hebt, gaan sommigen maar niet naar het strand. Als jij je lekker voelt bij het strand,lekker boeie wat anderen vinden. En gewoon een bikini aandoenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef Koningin het volgende:
Goed topic voor mijn vraag. Ik ben iemand met maat 44/46 normaal.
Voor mij is een bikini niet je van het.
Zijn er mensen met dezelfde maat en wat doen jullie aan op het strand?
Er zijn tegenwoordig ook leuke badpakken of van die tankini's.
Ik ga altijd voor de tankini. Heb 2 hele leuke bij Wehkamp weg, maar ik zag laatst dat ze bij Hema ook een hele leuke hadden. Als ik jou was zou ik gewoon wat passen of bijvoorbeeld bestellen via internet. Ik ben in elk geval blij met de tankiniquote:Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef Koningin het volgende:
Goed topic voor mijn vraag. Ik ben iemand met maat 44/46 normaal.
Voor mij is een bikini niet je van het.
Zijn er mensen met dezelfde maat en wat doen jullie aan op het strand?
Er zijn tegenwoordig ook leuke badpakken of van die tankini's.
ehm, een tankini is met zo'n knoop in je nek, net een gewone bikini alleen dan 3 hoekig,zonder beugel en met knoopquote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Nouk het volgende:
Dan wordt je buik toch niet bruin? Of ga je steeds weer dat ding omhoog en omlaag doen?
ehm, neequote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ehm, een tankini is met zo'n knoop in je nek, net een gewone bikini alleen dan 3 hoekig,zonder beugel en met knoop
Ja daar zit wat in. Het ziet er alleen vreemd uit lijkt me. Maar ach, als toch niemand het ziet.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat moet je met een bruine buik als je toch nooit een gewone bikini aan hoeft?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef saaw het volgende:
[..]
ehm, nee
een tankini is een gewoon bikinibroekje met een langere top, zodat idd je buik bedekt is
wat jij bedoeld is een triangel-top
nee hoor, ik heb een kleine B en dat gaat primaquote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
die is leuk! heb je alleen dikke tieten voor nodig zeker?
Pics?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb een kleine B en dat gaat prima
Ga dan ook naar een echte speciaalzaak.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]dan was die zwart witte "bikini" die ik in de 1ste instantie aanhad geen tankini
Stomme hulpvrouw bij hunkemoller
En voor vrouwen die gaan zwemmen ipv aan het strand/zwembad liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef OldJeller het volgende:
Badpak is voor oudere vrouwen, dikke/zwangere vrouwen, kindjes en lelijke vrouwen.
Ga jij maar eens duiken en hard banen trekken met een bikini, ergens halverwege ben je dat ding kwijt.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef OldJeller het volgende:
Badpak is voor oudere vrouwen, dikke/zwangere vrouwen, kindjes en lelijke vrouwen.
Dat dus jaquote:Op donderdag 19 april 2007 08:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ga jij maar eens duiken en hard banen trekken met een bikini, ergens halverwege ben je dat ding kwijt.
Tis meer ook het idee denk ik. Dat niemand je blote buik ziet enzo...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:48 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat dus ja![]()
Maar voor het strand zijn bikini's wel tof![]()
Trouwens, waarom denken 'dikke' mensen dat ze een badpak aan moeten? In een badpak ben je even dik of dun, en dat zie je net zo goed als in een bikini. Zo'n strak ding verbergt toch niks, of mis ik nu iets?![]()
truequote:Op donderdag 19 april 2007 08:39 schreef Alcarin het volgende:
Die ene van billabong is bij voorbaat al verpest door dat enge model dat 'm aan heeft![]()
Jij kijkt liever tegen uitgezakte cellulite-billen aan??quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Sant het volgende:
nee, juist niet!! Meestal hebben oneill en billabong enzo juist alleen maar tot cup c..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
dat hoor je me niet zeggen... Er bestaan ook meiden / vrouwen die nog wel stak in t vel zittenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jij kijkt liever tegen uitgezakte cellulite-billen aan??
t word pas echt n naaistreek als je dan die mensen ziet die hun cup D in n C proppen....quote:Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef Lovefool. het volgende:
[..]
nee, juist niet!! Meestal hebben oneill en billabong enzo juist alleen maar tot cup c..
naaistreek is dat..
Nouja, mijn punt is gewoon dat de vrouwen die mooie billen hebben vaker broekjes kopen terwijl ze ook een normaal slipmodel kunnen hebben, en dat vrouwen met lelijke billen vaak denken dat ze prima in string kunnen lopen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Sant het volgende:
[..]
dat hoor je me niet zeggen... Er bestaan ook meiden / vrouwen die nog wel stak in t vel zitten
balen voor je als je geen "normale" bikini broekjes kunt hebben...
Ik zeg alleen dat k t lelijk vind... zullen best mooie tussen zitten, maar mijn vriendin hoef ze van mij niet te kopen.. alsjeblieft zeg...
Eensch, af en toe moet je inderdaad je ogen ff sluitenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nouja, mijn punt is gewoon dat de vrouwen die mooie billen hebben vaker broekjes kopen terwijl ze ook een normaal slipmodel kunnen hebben, en dat vrouwen met lelijke billen vaak denken dat ze prima in string kunnen lopen.
Moet iedereen natuurlijk voor zich weten hoor, maar het zou toch voor iedereen prettiger zijn als het omgedraaid zou zijn
hangt toch maar gewoon af van wat je comfortabel vindtquote:Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nouja, mijn punt is gewoon dat de vrouwen die mooie billen hebben vaker broekjes kopen terwijl ze ook een normaal slipmodel kunnen hebben, en dat vrouwen met lelijke billen vaak denken dat ze prima in string kunnen lopen.
Moet iedereen natuurlijk voor zich weten hoor, maar het zou toch voor iedereen prettiger zijn als het omgedraaid zou zijn
Scheelt dat het merk er niet groot opstaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
Ook zwembroeken posten in dit bikini/badpak topic?
Mijne van Billabong:
[afbeelding]
Ja wat is daar mis mee? Je denkt dat ik het gekocht heb speciaal daarvoor?...haha.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Scheelt dat het merk er niet groot opstaat
Hap..hap.. Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen...En al helemaal niet door een ander aan te vallenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ja wat is daar mis mee? Je denkt dat ik het gekocht heb speciaal daarvoor?...haha.
Ga jij maar lekker in je effen broek lopen, want oeh als het merk er ietsjes te groot op staat dan moet je je schamen.
Juist niet lijkt mij? Vet dunne bandjes..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |