Luister, als half fok zich tegen de presidentsverkiezingen van de VS aanbemoeit, of het beleid van Israel, of Darfur, dan lijkt me toch dat ik hier ook een debat over mag openen. Of niet soms?quote:Op zondag 15 april 2007 19:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Moeten Marokkanen lekker zelf uitzoeken.![]()
Iets over 2 maten.......quote:Op zondag 15 april 2007 19:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Luister, als half fok zich tegen de presidentsverkiezingen van de VS aanbemoeit, of het beleid van Israel, of Darfur, dan lijkt me toch dat ik hier ook een debat over mag openen. Of niet soms?
ja, ik geef er ook niet om, om al die marokkanenquote:Op zondag 15 april 2007 19:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Moeten Marokkanen lekker zelf uitzoeken.![]()
Ik ben blij dat je toch nog met je lethargische harses op de TT hebt geklikt.quote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, ik geef er ook niet om, om al die marokkanen![]()
Zij ze "disparu" of wel veroordeeld? En zijn ze nog teruggekomen? Praten ze met de verzoeningscommissie?quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Double-Helix het volgende:
Viva la republique inderdaad,De alaouiten dynastie onder Hassan 2 heeft jaren lang mensen onderdrukt,staken was verboden bij wet onder de aarslikker van hassan 2 idriss al bassry,Er zijn 2 fammllie leden van mij in de gevang beland in jaren van lood,2 berber activisten die zonder rede door de makhzan werden gepakt en in het gevang werden gegooid en moesten jaren van vernederingen doorstaan,dood aan de makhzan,viva la revolution!
Ze zijn uit Marokko gevlucht en wonen nu in Frankrijk en willen niets meer met marokko te maken hebben,ze zijn 6 jaar vastgezet zonder ooit maar voor een rechtbank te verschijnen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zij ze "disparu" of wel veroordeeld? En zijn ze nog teruggekomen? Praten ze met de verzoeningscommissie?
Uiteraard. Maar onze meningen doen er niet zoveel toe aan een buitenlandse kwestie. Het land heeft een heel andere cultuur dan wij die kennen. Dus ik vind het niet zo zinvol om onze normen en waarden op dat land te projectren. Daarom zeg ik .....laat ze het lekker uit zoeken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Luister, als half fok zich tegen de presidentsverkiezingen van de VS aanbemoeit, of het beleid van Israel, of Darfur, dan lijkt me toch dat ik hier ook een debat over mag openen. Of niet soms?
wat een onzin... de koning die er nu zit is een goeie, hij betekent juist vooruitgang... waarom hem straffen voor wat zn vader/opa/ga zo maar door gedaan hebben?quote:Op zondag 15 april 2007 19:30 schreef Floripas het volgende:
De Alouidendynastie, het koningshuis van Marokko, heeft nogal wat op z'n kerfstok staan. Het indammen van de democratie is er eentje van. Andere zaken:
Moet de Marokkaanse koning aftreden?
Ik vind van wel. Laat Mohammed IV aftreden als gebaar om aan een bloederige en zware periode een einde te maken. Vive la republique!
Sorry hoor maar je mag toch een discussie erover hebben?quote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar onze meningen doen er niet zoveel toe aan een buitenlandse kwestie. Het land heeft een heel andere cultuur dan wij die kennen. Dus ik vind het niet zo zinvol om onze normen en waarden op dat land te projectren. Daarom zeg ik .....laat ze het lekker uit zoeken.![]()
Al onze meningen op Fok doen er niet zo toe. Wat is je punt?quote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar onze meningen doen er niet zoveel toe aan een buitenlandse kwestie.
Dat vind ik echt eersteklas vreemdelingenhaat. Omdat mensen een andere cultuur hebben mag je niet van ze eisen dat ze geen mensenrechten schenden? Denk je dat zo'n staker in de cel lachend zegt: "Ach ja, het is onze cultuur"?quote:Het land heeft een heel andere cultuur dan wij die kennen. Dus ik vind het niet zo zinvol om onze normen en waarden op dat land te projectren. Daarom zeg ik .....laat ze het lekker uit zoeken.![]()
ga eens naar Marokko op vakantie, huilie. Niks mis met Marokkanen op zich, meer met Marokkanen die hier zitten...quote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
Marokko mag wat mij betreft door de aarde verzwolgen worden.
[insert kutmarokkaan opmerkingen]
Er is dus nog steeds overheidscensuur, en mensen worden er actief vervolgd om hun mening. Plus, Mohammed straft de schuldigen uit de Loden Jaren niet.quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wat een onzin... de koning die er nu zit is een goeie, hij betekent juist vooruitgang... waarom hem straffen voor wat zn vader/opa/ga zo maar door gedaan hebben?
Ja. Dat zeg ik toch ook . Ik begon met "uiteraard" doelende op dat Floripas daar gerust een topic mag openen. Ik bedoel het dus niet lullig. Maar ik vind het niet zo zinvol. Dat land steek zo anders in elkaar, dat ik het niet zo zinvol vind om dat land met onze normen en waarden de maat te nemen. Of zie ik dat fout?quote:Op zondag 15 april 2007 20:24 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je mag toch een discussie erover hebben?
Maar dan moet hij het wel goed doen he,niet een beetje veranderingen inbrengen en toch kramp achtig de macht in eigen handen houden,ik zie liever een volwaardige democratie met een symbolische koning ipv een volwaardige dictatuur.quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wat een onzin... de koning die er nu zit is een goeie, hij betekent juist vooruitgang... waarom hem straffen voor wat zn vader/opa/ga zo maar door gedaan hebben?
Uiterdaad je eigen meningquote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Dat zeg ik toch ook . Ik begon met "uiteraard" doelende op dat Floripas daar gerust een topic mag openen. Ik bedoel het dus niet lullig. Maar ik vind het niet zo zinvol. Dat land steek zo anders in elkaar, dat ik het niet zo zinvol vind om dat land met onze normen en waarden de maat te nemen. Of zie ik dat fout?
We hebben het over een gast die topics opent als: Buurman neukt zijn eigen dochter!quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ga eens naar Marokko op vakantie, huilie.
Ik heb niet de illusie dat veel regeringsvertegenwoordigers of parlementsleden de discussies op FOK! volgen of laten beinvloeden. Op dat punt is er geen verschil.quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Al onze meningen op Fok doen er niet zo toe. Wat is je punt?
Nee, dat is geen vreemdelingenhaat. ik heb zeker niets tegen Marokkanen. Ik zou echter zelf veel meer waarde hechten aan de publieke opinie aldaar over de kwestie, dan de meningen van Nedelanders, die alles bekijken door onze normen en waardenbril.quote:Dat vind ik echt eersteklas vreemdelingenhaat. Omdat mensen een andere cultuur hebben mag je niet van ze eisen dat ze geen mensenrechten schenden? Denk je dat zo'n staker in de cel lachend zegt: "Ach ja, het is onze cultuur"?
Mag koninghuis uiteraard met ze bespreken. Nu maar hopen dat Beatrix hier ook online is.quote:Bovendien, wij onderhouden goede banden met dat koningshuis, en Frankrijk en de VS al helemaal. Dus ja, ook wij hebben er iets mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |