abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 april 2007 @ 10:32:32 #1
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47996151
TT-verklaring
Na wat uiterst rustige nacht, waar weinig te merken was van Brain's geniale jeukpoeder-actie, en waarin ook de aangekondigde vroeg-opsta-actie van Huub en Eric kwam te vervallen om onbekende redenen, brak de ochtend aan.
Aangezien het woensdag is, is Lieke ook van de partij, en Huub heeft inmiddels al een tijdje zijn stalker-modus aangezet.
De voormalige tortelduifjes Huub en Lieke hebben inmiddels al een innige omhelzing achter de rug.
Lieke noemde Huub 'Zak' , waarop Huub riposteerde met 'Lieverd'.
Huub heeft ook Lieke's pauze al geclaimd, waarin het gesprek nog niet echt tot grote vorderingen heeft geleid.

De rode draad van deze COS is dan ook: Blijft Lieke standvastig?

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 27] Waar we SlowChatten...

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u echt even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGKHOOLI-GANS #3
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47996192
mijn laatste opmerking in de vorige COS"

Zucht.. hier gaan ze niet uitkomen. Ze hebben beiden verschillende ideën over een relatie. Lieke wil (zoals 99% van de vrouwen) trouw, en Huub is eerlijk genoeg om te zeggen dat dat nooit zal gebeuren.
Aan Lieke de keuze dus. OF accepteren dat Huub doet wat hij wil, OF er uitstappen voor ze echt om hem gaat geven
pi_47996234
Ik snap het ff niet. Brian, jaap en Natasia zijn helemaal opgewonden over een plannetje. De ontslagronde voor Huub wordt ingetrokken en ze vragen er een aan voor Eric. okeeee. En dan? Silvia en Huub stemmen Eric er niet uit.


Dus...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 4 april 2007 @ 10:35:22 #4
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47996253
en het gezeik tussen huub en lieke gaat gewoon door
hoe lang hebben de schoonmaaksters pauze daar??
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_47996276
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef Carlaa het volgende:
mijn laatste opmerking in de vorige COS"

Zucht.. hier gaan ze niet uitkomen. Ze hebben beiden verschillende ideën over een relatie. Lieke wil (zoals 99% van de vrouwen) trouw, en Huub is eerlijk genoeg om te zeggen dat dat nooit zal gebeuren.
Aan Lieke de keuze dus. OF accepteren dat Huub doet wat hij wil, OF er uitstappen voor ze echt om hem gaat geven
Yep
  woensdag 4 april 2007 @ 10:36:33 #6
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_47996281
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

dat gezinnetje wordt gewoon dik gesponsoort door DGK en die hebben het nu beter dan ze ooit zullen hebben
das toch niet meer dan logisch!
vind het wel netjes van 10 dat ze ervoor zorgen dat het gezin goed onderhouden wordt!
die mensen worden inmiddels door half nederland afgeschilderd als debvielen terwijl zowel Wilgo als de Kinderen er niks aan kunnen doen. ook komen ze met enige regelmaat in beeld en dan vind ik het niet meer dan normaal dat hier ook wat tegenover staat!

ze kunnen het zichzelf ook niet veroorloven als dat gezin ontspoort aangezien dan de schuld op hun afgeschoven wordt.

Kortom,.. t'is niet meer dan normaal dat dat gezin wat extra steun krijgt!
  woensdag 4 april 2007 @ 10:36:42 #7
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47996285
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Ik snap het ff niet. Brian, jaap en Natasia zijn helemaal opgewonden over een plannetje. De ontslagronde voor Huub wordt ingetrokken en ze vragen er een aan voor Eric. okeeee. En dan? Silvia en Huub stemmen Eric er niet uit.


Dus...
ik zag het ook het onderonsje maar was net ff te laat
ze gaan wel met mensen spreken dat zullen dus huub en syl zijn
ze waren helemaal enthousiast over het plannetje
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_47996319
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef AnTjUh het volgende:
en het gezeik tussen huub en lieke gaat gewoon door
hoe lang hebben de schoonmaaksters pauze daar??
laat ze, ik vind het wel schattig eigenlijk, er zit iig een stuk meer diepgang in dan de relatie tussen brian en amanda. (de enige diepgang is een zeer plastische.....)
ik vind het wel aandoenlijk om te zien en horen, die aantrekkingskracht gecombineerd met grote dilemma''s
pi_47996334
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Ik snap het ff niet. Brian, jaap en Natasia zijn helemaal opgewonden over een plannetje. De ontslagronde voor Huub wordt ingetrokken en ze vragen er een aan voor Eric. okeeee. En dan? Silvia en Huub stemmen Eric er niet uit.


Dus...
Gaat niet lukken, ze verwachten dat het ze gaat lukken om Huub om te praten, omdat hij zakelijk is. En ze denken dat Huub erin trapt als ze zeggen de volgende keer Jaap. Maar jammer voor ze Huub komt niet uit een EI.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 4 april 2007 @ 10:38:41 #10
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47996350
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:36 schreef RSie het volgende:

[..]

das toch niet meer dan logisch!
vind het wel netjes van 10 dat ze ervoor zorgen dat het gezin goed onderhouden wordt!
die mensen worden inmiddels door half nederland afgeschilderd als debvielen terwijl zowel Wilgo als de Kinderen er niks aan kunnen doen. ook komen ze met enige regelmaat in beeld en dan vind ik het niet meer dan normaal dat hier ook wat tegenover staat!

ze kunnen het zichzelf ook niet veroorloven als dat gezin ontspoort aangezien dan de schuld op hun afgeschoven wordt.

Kortom,.. t'is niet meer dan normaal dat dat gezin wat extra steun krijgt!
daar is ook niks op tegen
ik reageer op de woorden van wilgo die zei dat alles dan voorbij is
ik begrijp best dat hij het ook zo lekker vind
de kinderen bij haar zus geen gebler van natas en hij doet waar hij zin in heeft
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_47996356
Lieke zegt nu dat ze het wel zou begrijpen als Huub voor het spel iets met Amanda zou doen.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:39:15 #12
130054 demins
We weten niks
pi_47996370
Is dit een herhaling?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47996376
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:36 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

ik zag het ook het onderonsje maar was net ff te laat
ze gaan wel met mensen spreken dat zullen dus huub en syl zijn
ze waren helemaal enthousiast over het plannetje
dit is het plan:
brian geeft aan huub en silvia aan jaap er de volgende ronde uit te stemmen als silvia en huub deze keer eric er uit stemmen.

gaat niet lukken ! SHE weet dat ze SHE moeten blijven, dan heeft ieder van de groep altijd een dubbele back-up
pi_47996406
Denk er even over na zegt Lieke.. jij ook zegt Huub.
pi_47996414
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:39 schreef demins het volgende:
Is dit een herhaling?
voor de amanda's onder ons.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47996426
BNJ stonden bij de voordeur en Brian riep iets over dat de camera's draaien...dat ze het nu moesten doen...en ze twijfelden even over of Amanda wel voor Eric zou gaan..en jaap bang dat Amanda op hem zou stemmen..stream 3 en 4 waren ook ineens in actie..nu weer weg...ik haat dit soort zaken...dat je maar de helft mee krijgt..

Dus morgen een stemronde-aanvraag voor Eric en Jaap. Het is drie tegen vier dus de stemronde gaat over Eric..nou boeien..het zal wel alleen gaan over Eric bashen terwijl hij op de stoel zit...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 4 april 2007 @ 10:41:07 #17
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_47996434
Dhr. Phil zou tegen Lieke zeggen: "This can be a changing day"
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  woensdag 4 april 2007 @ 10:41:11 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47996435
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Ik snap het ff niet. Brian, jaap en Natasia zijn helemaal opgewonden over een plannetje. De ontslagronde voor Huub wordt ingetrokken en ze vragen er een aan voor Eric. okeeee. En dan? Silvia en Huub stemmen Eric er niet uit.


Dus...
Waarschijnlijk om hem te kunnen bashen. Maar volgens mij weten ze niet dat Huub zijn aanvraag voor Natasia ook nog steeds staat en er dus weer eerst gekozen zal moeten worden. Ik weet nog niet zonet of Amanda tegen Eric zal stemmen. als ze dat wel doet moet Eric ook een keer klaar zijn met die muts.
pi_47996443
lekker SLIM plannetje van Natasia en Brian.

Eerst Jaap er uit lijkt me.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47996464
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Ik snap het ff niet. Brian, jaap en Natasia zijn helemaal opgewonden over een plannetje. De ontslagronde voor Huub wordt ingetrokken en ze vragen er een aan voor Eric. okeeee. En dan? Silvia en Huub stemmen Eric er niet uit.


Dus...
Kunnen ze Eric mooi dissen.
daarom gebruiken hun de ontslagrondes.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:42:12 #21
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47996467
lieke: denk maar niet dat het nu goed is
Huub: ow ik was al een intern feestje an t vieren
ow nee ik moet nog langer bloeden he
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_47996475
Lieke: Denk maar niet dat het nu goed is.
Huub: O.. ik was al een intern feestje aan het vieren.
Ik moet nog iets langer bloeden zeker.
pi_47996478
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:41 schreef marky het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om hem te kunnen bashen. Maar volgens mij weten ze niet dat Huub zijn aanvraag voor Natasia ook nog steeds staat en er dus weer eerst gekozen zal moeten worden. Ik weet nog niet zonet of Amanda tegen Eric zal stemmen. als ze dat wel doet moet Eric ook een keer klaar zijn met die muts.
Huub heeft geen stemaanvraag voor natasia aangevraagd, maar voor Jaap.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47996490
Als Nena er in komt hoop ik dat ze immuniteit krijgt en dat ze iemand mag nomineren die ze ook immuniteit gunt..en dat ze dan Brian immuniteit geeft..dan kan Jaap oprotten.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 4 april 2007 @ 10:42:57 #25
166006 Polonium-120
the morning after
pi_47996499
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef RSie het volgende:

[..]

das toch niet meer dan logisch!
vind het wel netjes van 10 dat ze ervoor zorgen dat het gezin goed onderhouden wordt!
die mensen worden inmiddels door half nederland afgeschilderd als debvielen terwijl zowel Wilgo als de Kinderen er niks aan kunnen doen. ook komen ze met enige regelmaat in beeld en dan vind ik het niet meer dan normaal dat hier ook wat tegenover staat!

ze kunnen het zichzelf ook niet veroorloven als dat gezin ontspoort aangezien dan de schuld op hun afgeschoven wordt.

Kortom,.. t'is niet meer dan normaal dat dat gezin wat extra steun krijgt!
ik vind het helemaal niet logisch.

de zaken omdraaien noem je dat. een egoistisch viswijf gaat de kooi in terroriseert de boel, kinderen en 'man' worden daar de dupe van. dat john het gezin probeert op te lappen is alleen voor de kijkcijfers.
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')