abonnement Unibet Coolblue
pi_47945494
K&W bestaat (Bijna) 2 jaar, tijd voor een leuke, ludieke actie.

Een klus die je graag wilt doen, maar waar je hulp bij nodig hebt? Verwelkom ons thema:

FOK!Klussers helpen FOK!klussers.

Het idee:

Gedurende de maand Mei heb je de mogelijkheid om hulp te krijgen voor een leuke klus van een aantal FOK!klussers. Er is echter 1 voorwaarde: Elke hulpdag die je krijgt moet je ook weggeven. Met andere woorden, komen er 2 mensen bij jou helpen, dan verplicht je jezelf tot het helpen bij 2 andere FOK!klussers. Dat hoeft niet perse bij degene te zijn die jou ook heeft geholpen, dat kan ook ergens anders. En als het goed is komen we dan weer netjes uit.

De FOK!klusser -die gastheer/vrouw is- verzorgt het eten en drinken gedurende de klusdag. En het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als er na elke klusdag een topic met foto's wordt geopend waarin e.e.a. te lezen is.

We sluiten dan de maand mei af (Of begin juni) met een meet en greet van alle FOK!klussers die met dit geweldige project bezig zijn geweest.

Omdat dat best wat organisatie vraagt, openen we ruim van te voren dit inventarisatietopic.

Laat hier dus weten of je het leuk vindt en mee wilt doen met deze actie, plaats ook je op- of aanmerkingen zodat we zien of zoiets haalbaar is. En als laatste vermeld ook de data dat je kunt helpen/hulp kunt krijgen.

Dit topic sluit op of rond 15 april, zodat we daarna nog wat tijd hebben om e.e.a. te plannen.
pi_47945581
Uiteraard doe ik mee, ik kan alleen wegens vakantie niet het weekend van 26 en 27 mei. Ik heb waarschijnlijk zelf ook wel een leuke klus aan te bieden
  maandag 2 april 2007 @ 22:58:03 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_47945845
Ik vind het heel leuk, doe ook graag mee, maar ben wel zo flauw dat ik zeg dat het een beetje in de buurt moet zijn van Groningen

Leuk idee
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_47945846
haha geweldig idee......ik wil best helpen....maar of mensen ook blij zijn met mn hulp....haha
oh ja en klusjes genoeg hier hoor.
pi_47945980
Heel erg leuk initiatief Marsepein! Ik wil ook best aan dit project mee werken maar ik weet zo 1 2 3 niet wat er momenteel bij mij in de maand mei te klussen zal zijn. Ik gok niets

Als FOK klussen met leden podcast ooit komt meld ik me vast en zeker aan voor het klus team.
pi_47946009
Voor iedereen is alle hulp welkom

En uiteraard proberen we het postcode technisch een beetje netjes op te lossen. Bovendien kun je ook voorkeur of wens uitspreken.
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef tnimble het volgende:
Als FOK klussen met leden podcast ooit komt
Ik heb geen idee waar je het hier over hebt
pi_47946674
Wat een leuk idee !
Ik kan poetsen, ramen zemen en schilderen en aanmoedigen en ben niet technisch.

En hou de topics voor hulp wel in de gaten.
pi_47946786
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef Marsepein het volgende:
Voor iedereen is alle hulp welkom

En uiteraard proberen we het postcode technisch een beetje netjes op te lossen. Bovendien kun je ook voorkeur of wens uitspreken.
[..]

Ik heb geen idee waar je het hier over hebt
De FOK! variant van de klus programma's zoals met Dennis Mulder.

[ Bericht 2% gewijzigd door tnimble op 03-04-2007 20:28:13 ]
pi_47949560
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef tnimble het volgende:
Heel erg leuk initiatief Marsepein! Ik wil ook best aan dit project mee werken maar ik weet zo 1 2 3 niet wat er momenteel bij mij in de maand mei te klussen zal zijn. Ik gok niets
dan verzin je toch gewoon iets.....
pi_47950311
Count me in,

Hoewel ik effectief alleen op Ma en Di beschikbaar ben ( en dan alleen voor Texel....;) ) ik vind het een "bere"idee. En hulp terug hoef ik niet zo hoor. vind het al leuk om "gewoon"eens iemand te helpen. Dus k&w'end Texel Fok! volk meld u maar
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  dinsdag 3 april 2007 @ 08:05:25 #11
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47951933
Count me in as well, al is het onder voorbehoud

Is het overigens geen idee om te klussen voor een goed doel??
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 3 april 2007 @ 08:38:02 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47952220
* Brighteyes heeft zelf een klusje in gedachten waar wellicht wat hulp handig bij is...
Weet alleen nog niet helemaal hoe ik in de tijd zit qua helpen.

*in de gaten houdt*
***
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:01:15 #13
242 Pinball
Electric Monk
pi_47952550
Leuk plan!

Moet je ook al ooit in K&W gepost hebben of mag je ook gewoon binnenvallen als je toevallig binnenkort gaat verhuizen?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:03:55 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47952597
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:01 schreef Pinball het volgende:
Leuk plan!

Moet je ook al ooit in K&W gepost hebben of mag je ook gewoon binnenvallen als je toevallig binnenkort gaat verhuizen?
Je post nu toch in K&W
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47953024
Ik meld me ook aan als geinteresseerde!

Leuk initiatief!
pi_47953045
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft zelf een klusje in gedachten waar wellicht wat hulp handig bij is...
das op fietsafstand
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 09:54:41 #17
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_47953727
Ik wil onder voorbehoud mijn elektrotechnische kennis en handigheid wel beschikbaar stellen.
Welliswaar onder voorbehoud van mijn conditie in de maand mei

Ik weet namelijk nog niet tot hoever ik weer op de been ben dan; ik vermoed een heel eind maar durf niks met zekerheid te zeggen.



Goed idee trouwens !
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:55:40 #18
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47953750
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik wil onder voorbehoud mijn elektrotechnische kennis en handigheid wel beschikbaar stellen.
Welliswaar onder voorbehoud van mijn conditie in de maand mei

Ik weet namelijk nog niet tot hoever ik weer op de been ben dan; ik vermoed een heel eind maar durf niks met zekerheid te zeggen.



Goed idee trouwens !
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47954650
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:05 schreef sanger het volgende:
Count me in as well, al is het onder voorbehoud

Is het overigens geen idee om te klussen voor een goed doel??
je medeklussers helpen is toch al een goed doel?

waar ben ik handig voor:
slopen,behang afkrabben, behangen (zolang het maar geen #@#@ fotobehang is kan ik het goed), schuren, plamuren, schilderen, gordijnen naaien (als dit onder kleine huishoudelijke maar irritante klusjes valt ), stofferen van banken stoelen whatever, en verder zou ik thuis gewoon alles doen behalve electro....maar dat zal ik mijn medeklussers niet aandoen om daar te gaan oefenen op een voor mij nog onbekende klus.

ik kan alleen de weekenden en met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid ook de donderdagen.
28 mei kan ik niet (ik heb ook nog geen idee op welke dag dit valt)
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 april 2007 @ 12:36:34 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47958960
Wat een leuk idee

En might come in handy aangezien ik binnenkort eindelijk ga verhuizen en dus ga klussen
pi_47960108
Een topic
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:50:24 #22
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_47966555
Ik zou wel graag willen, maar de afstand is groot, en helaas is mei een drukke maand, zeker het einde ervan met de aankomende examens. dju
Maar wel een leuk idee
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:01:19 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47967047
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:29 schreef truttebosje het volgende:

[..]

je medeklussers helpen is toch al een goed doel?
ik doelde meer op mensen die NIET KUNNEN klussen maar het wel hard nodig hebben. Beetje a la dat programma van Caroline Tensen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47967704
Wat een fantastisch initiatief

Maar de overdracht is op zijn vroegst eind juni, BE'tje
Eeuwig vijfentwintig
pi_47978015
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:41 schreef truttebosje het volgende:

[..]

dan verzin je toch gewoon iets.....
Dat zien we dan wel Ik kan alles van muurschildering tot naja verzin maar iets behalve behangen Ik kan op zich alle weekeinden en 'savond door de week wordt latig omdat ik vrij laat thuis ben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')