abonnement Unibet Coolblue
pi_48612979
Is dat van dezelfde bron die beweert dat Powel met AZ aan het onderhandelen is?

Van de Haar maakt de laatste twee wedstrijden die ik gezien heb een prima indruk trouwens.
pi_48668242
quote:
Johnson tekent bij en gaat naar De Graafschap

Heerenveen heeft Wil Johnson voor twee seizoenen vastgelegd. De Friese club heeft bovendien nog een optie voor twee jaar op de Canadees. Wil Johnson wordt het komende seizoen verhuurd aan De Graafschap, waar hij gaat werken onder oud-Heerenveen-trainer Jan de Jonge.

Enkele weken geleden leek een toekomst voor Wil Johnson in Friesland nog ver weg. Heerenveen wilde de optie in zijn contract niet lichten, maar heeft nu toch besloten door te gaan met de Canadese jeugdinternational. Wil Johnson heeft de contractverlenging mede te danken aan zijn wervelende optreden in de halve bekerfinale van het beloftenteam tegen FC Utrecht.
Johnson, die een paar dagen eerder te horen had gekregen dat Heerenveen niet met hem door wilde, groeide in het duel met FC Utrecht met vier treffers uit tot de man van de wedstrijd. De Canadees liet zien met tegenslagen om te kunnen gaan. ,,Hij beschikt in ieder geval over een goede mentaliteit,’’ liet voorzitter Koos Formsma na afloop van het bekerduel tegen FC Utrecht weten.

De 20-jarige Canadees is aan een opmerkelijk seizoen bezig. Johnson kon de technische staf van Heerenveen aanvankelijk niet overtuigen van zijn kwaliteiten en mocht proef draaien bij Zwolle. Dat hem aftestte. De in Toronto geboren middenvelder gaf niet op en dwong via zijn goede prestaties in het tweede team van Heerenveen een plaatsje in de selectie van Verbeek af.

Wil Johnson kwam dit seizoen tot dertien invalbeurten in de hoofdmacht van Heerenveen, waarin hij éénmaal, uit tegen NEC, scoorde. In het beloftenteam van trainer Henk Herder is Johnson de meest productieve speler. In de competitie scoorde hij zes maal. In het bekertoernooi maar liefst negen maal.

Mede dankzij de Canadees zijn doelgerichtheid plaatste Heerenveen zich voor de finale van het bekertoernooi. Het is daarom jammer dat uitgerekend hij de finale tegen Stormvogels Telstar vanwege een schorsing moet missen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:46:23 #278
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_48668365
War blijven de echte versterkingen nou?
Lijkt wel of ze alleen bezig zijn de selctie breder te maken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_48668447
Achja het is nog vroeg natuurlijk he. Opzich is een bredere selectie ook geen overbodige luxe dit seizoen hebben we best geluk gehad met betrekking tot blessures en schorsingen.

Neemt niet weg dat er nog wat mensen moeten komen natuurlijk
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:56:18 #280
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_48668743
Ze hebben er nu al drie binnen gehaald. Kan me niet voorstellen dat er nog meer dan twee bijkomen aangezien er ook niet veel weg gaat. Dan willen ze Sissing nog behouden ook....
Dit wordt een heel zwaar seizoen zo.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_48669379
Johnson komt bij jullie gewoon in de basis hoor. Past qua mentaliteit wel bij jullie denk ik.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:26:34 #282
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_48669896
Maar is hij ook beter dan wat we al hebben? Mentaliteit hebben we al genoeg. We hebben kwaliteit nodig.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_48670402
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar is hij ook beter dan wat we al hebben? Mentaliteit hebben we al genoeg. We hebben kwaliteit nodig.
Ja dat weet je nooit natuurlijk maar wie zijn die drie die we gehaald hebben voor de bank dan? Schuurman is duidelijk gehaald voor de basis. Van der Sloot en Johnson zijn gehaald voor de bank.

Het is natuurlijk altijd afwachten want ik heb geen van bovenstaande spelers fatsoenlijk gevolgd. Ik neem aan Berger wel en vorig jaar deed hij dat ook prima.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:43:38 #284
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_48670596
Toen waren de namen wel indrukwekkender dan dit jaar...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_48670854
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Toen waren de namen wel indrukwekkender dan dit jaar...
Ja dat klopt wel je moet het ook in perspectief zijn, toen eerste nu ere. Maar goed namen alleen zeggen ook niet alles en ik verwacht dat er nog genoeg komt.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:54:32 #286
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_48671042
Hoeveel gaat er nog bijkomen dan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_48671612
Berger had het over 5 of 6 ofzo. Dus - die Johnson 4 of 5
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:18:37 #288
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_48672111
Nee, 2 of 3 dus. dan mag daar gin mindere meer tussen zitten. Ik vrees dat we geen fatsoenlijke middenvelder er meer bij krijgen....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_48672459
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, 2 of 3 dus. dan mag daar gin mindere meer tussen zitten. Ik vrees dat we geen fatsoenlijke middenvelder er meer bij krijgen....
Nee hij zei afgelopen weekend nog 5 of 6 dus ik ga dan uit van 4 of 5 en hij was nog op zoek naar een controlerende middenvelder als ik me niet vergis (gelderlander van zaterdag geloof ik)

Maar we zien wel.
pi_48672762
Ik gok op Messi
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_48677092
Ik snap niet waar die paniek ineens vandaan komt. Het is sinds 1999 niet meer voorgekomen dat we in april al wisten dat we eredivisie gingen spelen, altijd was het maar afwachten of de nacompetitie ontlopen ging worden. Nu hebben we in april al 3 man binnen, waarvan Schuurman zeker voor de basis is en ik het belachelijk vind dat sommigen Johnson en Van der Sloot al bankzitters noemen zonder dat je ze hebt zien spelen. Juist in de periode dat het goed ging met De Graafschap kwamen er diverse spelers vanuit de eerste divisie zoals Van de Haar, Nok, Fränkel. Er zijn genoeg contacten, er is genoeg budget en er is nog een kleine 3 maanden totdat we serieus gaan voorbereiden op het nieuwe seizoen!

Trouwens, ik wil graag Rob Friend erbij maar ik denk dat ze die in Almelo ook graag willen houden
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_48680097
Wel eens met vingerplant laten we het maar afwachten.
pi_48682650
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:53 schreef cultheld het volgende:
Gerucht: Gommans naar De Graafschap. Heb je denk ik meer aan dan Hans v/d Haar.
Jan de Jonge en Berger zouden hem bekeken hebben , laat hem maar daar naartoe gaan

Hoeft ie hier niet te komen
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:27:18 #294
80382 manny
30 is best veel
pi_48683143
Wat stinkt hier toch zo ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_48683281
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef manny het volgende:
Wat stinkt hier toch elke keer zo ?
Ze zijn weer op het hoogste niveau en krijgen meteen weer praatjes
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:34:40 #296
80382 manny
30 is best veel
pi_48683432
opvallend dat je denkt dat het over jou gaat.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_48684878
Ik denk niet dat het over mij gaat , ik weet wel beter

Maar het is algemeen bekend dat jullie in D'chem niet zo dol zijn op Vitesse terwijl dat andersom minder het geval is , de meeste zijn blij dat ze weer terugzijn , waardoor we weer een derby hebben.

Jullie zullen ook wel weer die Nijmegenaren uitnodigen als wij op de Vijverberg moeten spelen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:14:13 #298
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_48685204
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jullie zullen ook wel weer die Nijmegenaren uitnodigen als wij op de Vijverberg moeten spelen.
Ja, ik kom denk ik ook wel.

Voor de rest weer genoeg vitesse voor vandaag. Doei
pi_48685823
Komt waarschijnlijk nog een middenvelder uit de Hoofdklasse naar De Graafschap.
Hoi.
pi_48688642
Martijn Jansen misschien, vind ik wel een geschikte speler voor De Graafschap. Al wil Hamstra hem ook graag naar Emmen halen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')