abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:19:43 #1
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_47821784
Beste,

Ik heb het volgende probleem.Ik heb een belgesch toetsenbord.Nu wil ik voordat ik in windows inlogt ook met de belgische taal kunnen inloggen.Als je het start scherm hebt van windows xp en je ziet pres ctrl+alt+del zie je links onder Eng is de standaard taal.Hoe krijg ik die gewijzigd in NLD belgium.

Wie heeft de oplossing.

alsvast bedankt.
De liefde voor een vrouw gaat door de maag van de man
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:22:54 #2
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_47821892
Er is geen belgische taal.
Frans en of Nederlands zijn wel mogelijk. Maar als je een engelse XP hebt gaat dat niet werken.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:28:00 #3
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_47822019
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef GI het volgende:
Er is geen belgische taal.
Frans en of Nederlands zijn wel mogelijk. Maar als je een engelse XP hebt gaat dat niet werken.
ik heb een engelse windows xp waarin de taal nederlands moet zijn voor de toetsenbord indeling voor het inloggen.
De liefde voor een vrouw gaat door de maag van de man
pi_47822281
Configuratiescherm - Landinstellingen - tabje Talen - knop Details
Hier kun je als invoertaal "Nederlands (België)" toevoegen.
pi_47822349
Control Panel - Regional and Language Options - Languages - Details
in de Engelse XP

PS: Bij Default input settings kun je dan aangeven welke de pc moet starten als de pc opstart.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_47822429
Ik zou dan ook meteen alle andere talen verwijderen uit die lijst, dat het ook niet voor kan komen dat xp ineens besluit om over te schakelen naar een andere invoer-taal, enige voordeel dat het heeft om meerdere talen actief te hebben is als je regelmatig van toetsenbord wisselt, maar hoe vaak doe je dat nou?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:59:59 #7
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_47822995
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef Daeron het volgende:
Ik zou dan ook meteen alle andere talen verwijderen uit die lijst, dat het ook niet voor kan komen dat xp ineens besluit om over te schakelen naar een andere invoer-taal, enige voordeel dat het heeft om meerdere talen actief te hebben is als je regelmatig van toetsenbord wisselt, maar hoe vaak doe je dat nou?
Het is 1 malig.heb het opgelost.Thx!!
De liefde voor een vrouw gaat door de maag van de man
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')