abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Babe maandag 26 maart 2007 @ 21:08:32 #1
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47687681
Goedenavond waarde Fokkerts!

Laten we maar gauw beginnen, want we willen natuurlijk niet te lang niet kunnen posten!

Gaat 'ie:

Lieke komt een taart brengen ter ere van een half jaar DGK.
De bewoners met mooie witte tandjes peuzelen het witte gedeelte op
Na een grondige ondervraging van Amanda duikt Lieke met Huub de jacuzi in.
Daar ontstaat een meningsverchil over Huub die best met Amanda het bed in zou duiken voor het spel.


Door Blomst:

Met als onderschrift (ook van Blomst) Huub straks liefdesverdriet?


Neemt u hier even een welverdiend rustmoment, voordat het u allemaal teveel wordt, want:


Tussen al dit liefdesgeweld door speelt zich verderop nog een drama af:

Japio heeft niet de benodigde hoeveelheid studie punten behaald vanwege gemiste college's.
Arme Jaap was er heilig van overtuigd dat dit alles door Tien zou worden bewerkstelligd, maar komt er nu achter dat ook een Miljonair af en toe zelf wat zal moeten doen.


Cap van Bright_Side_Of_Life

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verder zou ik u de volgende quote van beequeen niet willen onthouden:
quote:
Lieke heeft aangegeven , dat ze onder normale omstandigheden, nooit op Huub zou vallen.
Foutje nummer een, zou ik zeggen.
Waarom dan wel met Huub iets beginnen, in DGK.
Je weet dat er 200 camera's op je gericht staan. Ze heeft al aangegeven zelf geen sex te hebben met Huub, en ze weet dat dat voor Huub belangrijk is.
Dat kan ze zien aan alles, en is te horen aan zijn uitspraken.
Als je een vent wilt die monogaam is moet je dus NIET voor Huub gaan.
Een lulverhaal dus.
Hoewel lichtelijk doordrenkt van enig subjectief aroma mijns inziens toch een mooie opsomming van de gebeurtenissen

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lieve Fokkertjes,
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.


Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 21] Waar we offtopic feesten.

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In de hoop dat mijn OP u allen bevalt, nogmaals, dit keer met een diepe zwoele stem waar een doorgewinterde 54 jarige alcoholistische soulzanger jaloers op zou zijn:

Game On!
pi_47687746
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Dit is het moment waarop ik, als ik de vader van Lieke zou zijn, echt gek zou worden van kwaadheid. Die jongen zette bij mij geen stap meer over de drempel. Wat een smerig stuk vreten zeg. Pure egoisme dat het maar moet kunnen dat hij vreemdgaat, zogenaamd voor het spel. Van Hedda weten we dat dat niets met het spel te maken heeft.
Als Lieke doorgaat, is ze echt stapelgek op hem.
Alsik haar pa was geweest had ik nu voor die poort gestaan met een honkbal knuppel, maar hij verteld wel eerlijk at hij vind en hoe hij denkt.

100% zeker dat brain lieve zoete woordjes tegen haar had gezegd zodat hij haar kon neuken. en daarna weer met een ander neuken waarmee je haar veel harder voor lul zet dan zoals huub dit aanpakt
hardcoholic
pi_47687765
Mooie OP.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 21:10:24 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_47687771
TT en OP zijn weer master
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47687772
En toch vind ik dit wel sneu voor jaap. Hij heeft goed gestudeerd, maar kennelijk wel een fout gemaakt afwezig te zijn met college's.
Zit tot zijn oren in de schuld, en kan ook nog de 10K van DGK aflossen
  maandag 26 maart 2007 @ 21:10:47 #6
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47687793
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Als lieke voor degelijkheid gaat moet ze niet bij onze hupie wezen dacht ik zo.....!
Dat weet ze zelf ook wel, Lieke is niet bepaald dom, maar ze wil gewoon meer dan al die mooie praatjes, ze wil gewoon dat Huub écht laat zien wat zij hem waard is.
En in het leven komt het er dan op neer dat de ander daar moeite voor doet, duidelijk laat merken dát hij er wat voor over heeft.
Huub wil het alleen bij mooie praatjes houden zoals 'dat ik verliefd op je ben is het allergrootste respect wat ik een vrouw kan geven'.
En dat is dus gewoon gelul. En niet zomaar gelul, maar gelul van een dronken aardbei.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47687796
Wat snel en weer een mooie OP
pi_47687811
Toch nog maar een Huub/Lieke cap zolang het nog kan

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 21:11:35 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_47687822
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:10 schreef KonnieKipke het volgende:
En toch vind ik dit wel sneu voor jaap. Hij heeft goed gestudeerd, maar kennelijk wel een fout gemaakt afwezig te zijn met college's.
Zit tot zijn oren in de schuld, en kan ook nog de 10K van DGK aflossen
Kun je mij vertellen hoe je 10 K kunt dokken als je al een enorme studieschuld hebt????????
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47687840
gaat het hier over de sof van japie of van hupie ?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_47687847
Nou, maak er in hemelsnaam een eind aan..pleaaaassseeee...1 van de 2..hak die knoop door...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 21:12:38 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_47687858
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
gaat het hier over de sof van japie of van hupie ?
Gewoon blijven lezen, kom je er vanzelf achter
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47687859
Lieke pakt nog even een tv momentje.
pi_47687864
Hehe, Huub laat maar weer eens zien hoe vrouwen denken
pi_47687867
en ze trapt in de verhaaltjes van huub.

Huub way to go!
hardcoholic
pi_47687871
Ach, als men Lieke erin heeft gestuurd om Huub zwakker te maken dan kan dat plan ook de ijskast in. Dat is dan ook..;)
  maandag 26 maart 2007 @ 21:13:10 #17
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47687880
Zou Lieke dan toch ....... Deze kus is in ieder geval vol op het bekkie

Keep the Sunny Side Up
  maandag 26 maart 2007 @ 21:13:12 #18
130054 demins
We weten niks
pi_47687884
Overigens blijft Huub bij zijn standpunt en accepteert Lieke dat!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47687893
En nu een pijpje door Lieke...

En er is veel aan Huub zn lul gesabbeld in DGK.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:13:30 #20
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47687902
Brian krijgt eindelijk een brief die hij voor kan lezen ...
pi_47687921
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kun je mij vertellen hoe je 10 K kunt dokken als je al een enorme studieschuld hebt????????
En de IBG is niet zo flauw met terug betalen hoor, die wachten soms wel 15 jaar op hun geld.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:14:17 #22
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_47687936
ben vanaf het begin een fan van huub geweest maar de laatste tijd heeft hij dat toch echt verpest.
ten eerste is hij heel denigrerent tegenover vrouwen , zou hem zeker niet als vriend van een van mijn dochters of zus willen. ten 2e vind ik hem heel dom wat betreft mannen .... volgens hem bestaan er geen monogame mannen waar ik me toch echt heel erg boos over kan maken , want dames die bestaan zeer zeker wel.
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
pi_47687941
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:10 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Dat weet ze zelf ook wel, Lieke is niet bepaald dom, maar ze wil gewoon meer dan al die mooie praatjes, ze wil gewoon dat Huub écht laat zien wat zij hem waard is.
En in het leven komt het er dan op neer dat de ander daar moeite voor doet, duidelijk laat merken dát hij er wat voor over heeft.
Huub wil het alleen bij mooie praatjes houden zoals 'dat ik verliefd op je ben is het allergrootste respect wat ik een vrouw kan geven'.
En dat is dus gewoon gelul. En niet zomaar gelul, maar gelul van een dronken aardbei.
Als Huub straks de Villa wint kan hij daar in zijn eentje in gaan wonen want geen enkel meisje trapt nog in hem.
Dan kan hij af en toe Gaby laten komen.
pi_47687953
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Goedenavond waarde Fokkerts!

-----------------------------------------

In de hoop dat mijn OP u allen bevalt, nogmaals, dit keer met een diepe zwoele stem waar een doorgewinterde 54 jarige alcoholistische soulzanger jaloers op zou zijn:

Game On!
Wat een cos-opening...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 26 maart 2007 @ 21:14:34 #25
111260 Charmian
a little joy
pi_47687954
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kun je mij vertellen hoe je 10 K kunt dokken als je al een enorme studieschuld hebt????????
Had die buurman daar niet iets mee te maken (staat me vaag bij).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')