abonnement Unibet Coolblue
pi_12794854
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 6

A.s. papa's en mama's:
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 31-08-2003 17:52]

♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 28 augustus 2003 @ 22:46:27 #2
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12795010
* LadyS wordt doodziek van dat F5-en, dus dames: graag een beetje de vaart erin!
Alvast bedankt!

Succes dames!
had ik in het vorige topic al gezegd, maar dat leest bijna niemand meer

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_12795056
Van Z&G6 de laatste 2 berichten (anders blijf je heen en weer klikken )
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:35 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja joh, het is hier altijd heel spannend hoor! Sinds ik hier wat meelurk en meepost is de toestand van mijn F5-knop ook snel achteruit gegaan!


quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:38 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ja, en elke ochtend kom ik even kijken en elke middag en avond en steeds is er niks


Jessie zeg maar tegen de bibi in je buik dat je in het mooie deel 7 gebroren mag worden
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:01:52 #4
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_12795470
Belangrijkste post uit deel 6 even opgehaald
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:12 schreef bixister het volgende:
hoi lieve meelev/zers, hier ben ik heel even. alles gaat hartstikke goed met ons kleine lurkertje, hij is echt GEWELDIG!!! de bevalling was geen pretje (maar goed dat is mijn mening ) maar Piet maakt alle ellende ruimschoots goed, dit is echt 't mooiste wat ik ooit heb meegemaakt.

hierbij 2 fotootjes:


dank voor alle felicitaties en voor dat prachtige gedicht, de LMK!

Jessie & Guinevere, zet 'm op; ik hoop dat jullie ook heel snel zo'n prachtig babietje in jullie armen mogen houden.


Nog steeds een pracht wipneusje
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_12795531
Wat een prachtig jongetje, Bix, en ik vind z'n naam ontzettend leuk!!

pi_12795835
Ach wat een mooi mannetje!
En dat neusje! Net een kaboutertje
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 05:15:24 #7
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12800139
Zo, ff van me afschrijven......

Na een dagje met een onbestendig buikgevoel, een zieke Sverre en een ziekwordende Storm, zijn we op tijd het bed in gedoken. Enkel om rond half een opgeschrikt te worden door een verrassend snel het bed verlatende Astrid. Onheilspellende geluiden uit de badkamer en wanneer ik binnen kom zie ik een hoopje ellende op de grond in haar eigen vuil liggen. Maag en darmen leegden zich gelijktijdig. Aangezien er geen einde aan leek te komen en de buik al de hele dag hard was, gelijk gebeld met het ziekenhuis. Oppas geregeld, Astrid verzorgen, badkamer schoonmaken, wasbak ontstoppen. Eindelijk is de oppas er en na nog een klein uurtje voelt Astrid zich sterk genoeg *leeg genoeg* om de rit naar het ziekenhuis te wagen. Onderweg blijft het rustig en smeekt Astrid om alsjeblieft die kleine er uit te laten komen, ze is het zó zat.

De CTG laat geen wee-activiteit zien, wel een in mijn ogen sterk fluctuerende hartslag voor Kruimel. In het ziekenhuis vind men het niet verontrustend. Rond half vijf komen de uitslagen van het bloed binnen, alles ziet er goed uit.
Astrid maakt er weinig van mee, die is helemaal van de wereld. Lichamelijk en geestelijk aan het eind van haar latijn. Buiten bespreek ik nogmaals met de verloskundige haar wens om er snel een einde aan te breien, ze is op. De afgelopen maanden hebben haar mentaal gesloopt en dit is duidelijk de druppel. Ze begrijpt me, drukt me ook op het hart dat een keizersnee geen lichtzinnige operatie is, maar ziet ook in dat een natuurlijke bevalling mogelijk zal eindigen in een keizersnee, omdat moeders de kracht niet heeft om het te voltooien. We moeten het morgen maar overleggen met de gynacoloog en de artsen.

Verslagen en alleen verlaat ik rond kwart voor vijf het ziekenhuis, op weg naar huis waar ik (wederom) een huishouden moet runnen met minstens 1, mogelijk 2 zieke kinderen. Maak me zorgen om As, om Kruimel. Vraag me af hoe ik het ga doen met bezoek.

Thuis wacht de oppas, ook moe. Wanneer die naar huis zijn en de tranen weer een beetje opgedroogd voel ik sterk de behoefte om jullie lastig te vallen met ons verhaal. Dat moet dan wel gelijk, morgen gaat de zon weer op en staat alles in een ander daglicht....

Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 06:40:50 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12800174
Ach Bastardhost, jullie zijn allebei op, geloof ik Ik hoop van harte dat de gyn jullie niet meer aan laat modderen maar een ks gaat doen. Die kleine is zo braaf blijven zitten al die tijd nu moet hij/zij er maar eens uit. Ik duim dat jullie vandaag jullie spruit in de armen mogen sluiten! Dikke die hebben jullie wel verdiend!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12800208
Arme Bastardhost en Genuivere. Het is inderdaad wel loodzwaar geweest voor jullie, ik weet nog hoe slopend ik die laatste twee weken vond met die paniek rond de zwangerschapsvergiftiging, en bij jullie duurt het al zoveel langer. Hopelijk is het snel voorbij en kunnen jullie genieten.

Even ter geruststelling: een fluctuerende hartslag van de baby is juist goed heb ik me laten vertellen. Juist als er helemaal geen variaties in zitten gaan ze zich zorgen maken.

Bix: Piet is prachtig!!

mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:30:38 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12800239
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 05:15 schreef bastardhost het volgende:
Wanneer die naar huis zijn en de tranen weer een beetje opgedroogd voel ik sterk de behoefte om jullie lastig te vallen met ons verhaal. Dat moet dan wel gelijk, morgen gaat de zon weer op en staat alles in een ander daglicht....
bastardhost wat een enorme schrik!! zeker weten dat er vandaag heel veel duimen voor jullie gaan draaien!

sterkte, beterschap met de zieke kindjes en ik hoop dat ik als ik uit mijn werk kom hier een positief bericht mag lezen.

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:54:51 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_12800316
Gerard (en ook Astrid),

Ik hoop dat het snel voor jullie afgelopen is. Dat ze in het ziekenhuis begrijpen wat er aan de hand is.


* Troel drukt Gerard op het hart dat als ie geen oppas kan vinden of iets dergelijks dat ie ECHT gewoon kan bellen!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:59:10 #12
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12800324
Bixister, wat een prachtig mannetje.

Ik had gehoopt dat er minstens al weer 1 baby bij was gekomen, maar helaas. Nog even geduld hebben.

Bastardhost heel veel sterkte en succes. Uiteraard ook voor Astrid. Hopelijk voelt kruimeltje aan dat het niet langer meer moet duren en showt hij/zij zich vandaag nog.

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:59:28 #13
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12800328
Batardhost, wat een verhaal!!!! Ik kan me voorstellen dat ze het he-le-maal zat is (en jij ook wel denk ik)
Heel veel sterkte voor jullie allebei
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_12800475
Bix en G, wat een prachtig mannetje! Dat neusje!
*boodschappentas vast te voorschijn haalt. Ik ga een Piet halen!*

Genuivere & Bastardhost, jemig wat een pech voor jullie. Ik hoop dat het gesprek vandaag positief is en dat ze de kleine gaan halen. Het moet nu echt slopend zijn voor jullie. Ik heb echt een gevoel dat zwanger zijn en vooral langer zwanger zijn enorm onderschat wordt!
Sterkte met alle zieke kindjes en alles wat gaat komen!

quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 07:59 schreef Jambo het volgende:
Ik had gehoopt dat er minstens al weer 1 baby bij was gekomen, maar helaas. Nog even geduld hebben.
Ik weet dat het lief bedoeld is, dat mensen meeleven. Maar ik kan me zo voorstellen dat dit voor de mensen die al lang overtijd lopen er niet blijer mee worden. Je leest al dat iedereen aan ze vraagt of het er nu nog niet is. Je ziet Jessie niet voor niets zo klagen. Ze is het spuugzat en heeft liever ook nu het kind er nog uit dan over 5 minuten. Wie zijn wij dan om te klagen dat we op F5 moeten klikken steeds?

DUS.... laten we niet meer klagen maar ze gewoon meehelpen!
Kom op dames!!!

pi_12800523
Heee Bastardhos dat is schrikken zeg!!!
Lijkt wel op een acute voedselvergiftiging ofzo. Gelukkig is alle rotzooi nu uit haar lijf en is haar ctg, bloed enz goed. Hopelijk voelt Genuivere zich vandaag weer wat sterker. Geef haar een dikke knuf als je strakjes op bezoek gaat!!!! En ook 1 voor jou natuurlijk

Vanacht eindelijk eens de eerste voorweeen gehad. Niet echt pijnlijk. Werd er wel elk uur wakker van, maar was er blij mee. Nu is het weer helemaal weg en ga ik me afvragen of ik het niet gedroomd hebt. Zometeen maar ff lekker boekies halen zodat hub en ik ons niet vervelen als we weer in het ziekenhuis moeten zijn voor die ctg enzo. Word vervolgd....

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:33:03 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12800524
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:25 schreef Kleintje het volgende:

Ik weet dat het lief bedoeld is, dat mensen meeleven. Maar ik kan me zo voorstellen dat dit voor de mensen die al lang overtijd lopen er niet blijer mee worden. Je leest al dat iedereen aan ze vraagt of het er nu nog niet is. Je ziet Jessie niet voor niets zo klagen. Ze is het spuugzat en heeft liever ook nu het kind er nog uit dan over 5 minuten. Wie zijn wij dan om te klagen dat we op F5 moeten klikken steeds?

DUS.... laten we niet meer klagen maar ze gewoon meehelpen!
Kom op dames!!!


Ik neem aan dat je begrijpt dat we er niks van menen
Ik had het in elk geval niet zo bedoeld. Maar als zelfs zo een opmerking niet hier neergezet kan worden?
Ik hoop niet dat er meer mensen zijn die zo zwaar aan zo een opmerking tillen?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_12800536
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:33 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begrijpt dat we er niks van menen
Ik had het in elk geval niet zo bedoeld. Maar als zelfs zo een opmerking niet hier neergezet kan worden?
Ik hoop niet dat er meer mensen zijn die zo zwaar aan zo een opmerking tillen?


O nee hoor ik snap heel goed dat iedereen het heel goed bedoelt. En ik snap ook dat kleintje het goed bedoelt en zich inleeft in onze situatie. Maar ik ben juist zo blij met jullie allemaal hier. Dus blijf maar f5 en (ik weet niet eens wat het is, dus jullie doen maar )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12800635
aaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwww, wat een hevig fluctuerend topic is het weer (iedereen eerst bedankt voor de luieraanmoedigingen )

Bix: Het is een geweldig leuk kind (en dat pakje is supergaaf), echt ongelogen een lekker jong!!!!!

Jeetjes Bastardhost, JEETJE!! Wat zielig van Genuivere, zo ziek en zo ellendig en moe......Hopelijk heb je vandaag een prachtig lief kindje in je armen. Hopen we maar op 'moe maar voldaan' ? Soms wilde ik dat ik stinkend rijk was, dat ik jullie allemaal een maand lang een huishoudster kon geven lijkt me zooo gaaf "hier, een huishoudster, liefs Toot" ...helaas ben ik toch echt een lichtzwangere uitkeringstrekster

Dames, het is stormachtig weer vandaag: go do babies!!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:53:42 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12800715
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:35 schreef jessie het volgende:

[..]

O nee hoor ik snap heel goed dat iedereen het heel goed bedoelt. En ik snap ook dat kleintje het goed bedoelt en zich inleeft in onze situatie. Maar ik ben juist zo blij met jullie allemaal hier. Dus blijf maar f5 en (ik weet niet eens wat het is, dus jullie doen maar )


Ow ja hoor, ik snap ook dat Kleintje het goed bedoelt.. (was eigenlijk ook niks persoonlijks naar haar toe, hoor)
Maar ik vroeg me af of ze gelijk had zeg maar.

Goed, laten we het vergeten en de dames aanmoedigen

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Jubileum moderator vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:13:56 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12800927
Wat is Piet een lief kereltje Dat neusje

Bastardhost wat een ellende en een schrik. Arme Astrid, ik hoop dat ze vandaag wat knopen kunnen doorhakken om het voor haar wat dragelijker te maken.
Heel veel sterkte, beterschap voor de zieke kindjes en pas goed op jezelf want je moet op de been blijven.

Jessie succes straks met het CTG!

Ik heb de halve nacht voorweeën gehad, echt hele scherpe soms met een afschuwelijk menstruatiekrampgevoel maar het is natuurlijk gewoon weer opgehouden...... Nu maar even snel een beetje slapen voor Eva weer thuis komt

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:42:26 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12801293
Wat een onwijs lief kaboutertje die Piet! Wat een smoeltje zeg!

Bastardhost en Genuivere, wat een verhaal zeg. Ik hoop dat er nu snel een einde aan komt want zo is het toch ook niet leuk meer. *Hart onder de riem smiley toevoegt.

Hé Lois, helpt het dan ook niet als je 's nachts een uurtje gaat wandelen/fietsen wat dan ook?

Enneh Jessie, succes zometeen! Ga je ook dat strippen aanvragen?

***
  FOK!fossiel vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:53:27 #22
2628 Karin
pi_12801470
Die Piet

Ach bastardhost en Genuivere. Wat vreselijk dat jullie zwangerschap zo'n martelgang moet worden. Weten ze al waarom ze zo moest overgeven e.d.?
Ik hoop dat ze snel mag bevallen (reken er alleen niet te hard op dat ze in gaan grijpen, zolang het met het kindje goed gaat staan ze daar meestal niet zo om te springen naar wat ik om mij heen hoor).
Sterkte

pi_12801729
Bastardhost en Genuivere, veel sterkte vandaag, ik zal duimen voor jullie dat er vandaag een mooi wereldburgertje bijkomt. en oja Bastardhost, petje af voor jou als ik zo lees hoe je alles draaiend houd..

jessie, succes vandaag, en hopen dat het evt.strippen aanslaat.

Lois, spannend hoor, ben je het ook al zat of mag het van jou nog wel een weekje duren?

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_12801738
Basterdhost en Genuivere, heel veel sterkte met alles. Ik hoop dat Kruimeltje snel mag komen en dat Sverre en Storm, super snel weer beter worden, zodat de rust weer kan terugkeren.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_12801961
Wat een die Piet van jullie Bixi. Echt een mooi kindje.

Bastardhost en Genuivere ik hoop echt het allerbeste voor jullie. Het lijkt me dat als een moeder toch helemaal aan het einde van haar krachten is dat ze toch wel wat gaan doen, maar ja wie ben ik mijn hart zou onmiddelijk smelten, en zou haar er zo vanaf helpen.
Dus heel veel sterkte he, en dat jullie inderdaad maar een wat betere dag tegemoet gaan vandaag. Lijkt me toch niet al te onredelijk.

En Jessie ga jij nou ook eens beginnen met die weeen joh, het lijkt me toch helemaal niks als je zo lang overtijd bent en je zit maar te wachten. Als het eenmaal is doe je best he

En lois jij bent nu ook over een paar dagen aan de beurt. Opzich niks mis mee om te laten zien dat kinderen er ook nog op tijd uit kunnen komen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')