abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2001 @ 17:53:30 #1
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1706360
Mijn nichtje ging gister uit, na ff voor de tent gestaan te hebben besloten ze om naar binnen te gaan. Een jongen die erbij was zei dat hij buiten bleef. 10 minuten later vonden ze hem in een plas bloed, dood. Hij was neer gestoken ze zagen nog net iemand weg rennen.

Hij was pas 17 jaar. Geweldig hoor, iemand neer steken om een ruzie(waarschijnelijk), slaat toch nergens op.

Me nichtje is helemaal overstuur nu.

Van mij mogen ze de straffen in nederland drastisch verhogen.

pi_1706390
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 17:53 schreef Tweek het volgende:
Mijn nichtje ging gister uit, na ff voor de tent gestaan te hebben besloten ze om naar binnen te gaan. Een jongen die erbij was zei dat hij buiten bleef. 10 minuten later vonden ze hem in een plas bloed, dood. Hij was neer gestoken ze zagen nog net iemand weg rennen.

Hij was pas 17 jaar. Geweldig hoor, iemand neer steken om een ruzie(waarschijnelijk), slaat toch nergens op.

Me nichtje is helemaal overstuur nu.

Van mij mogen ze de straffen in nederland drastisch verhogen.

aww.. wat zal je nichtje het nu moeilijk hebben..

Zinloos geweld, hate it..

pi_1706393
fucked up

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1706415
Ik wens je nicht alle sterkte toe van deze wereld.

Dat dit soort dingen nog bestaan.. Ik hoop dat de dader snel wordt gevonden en LANG achter de tralies verdwijnt.

17 jaar.. Dan ben je maar net aan het echte leven begonnen. Sjees

pi_1706480
Dat doet me weer gelijk geven over onze "beschaafde" samenleving waarin we leven........

Moet dit nou gebeuren, kunnen we niet gewoon aardig zijn: blijkbaar niet. Al de luxe en weelde om ons heen maken ons dus blijkbaar niet gelukkig...

You're damned if you do and you're damned if you don't....
  zaterdag 22 september 2001 @ 18:21:04 #6
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1706514
..
  zaterdag 22 september 2001 @ 18:28:31 #7
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_1706552
Ik ben er stil van

Wat een drama, veel sterkte voor je nichtje.

To Know Me Is To Love Me
pi_1706564
Op de Grent in Noordwijk is de afgelopen nacht een 16-jarige jongen neergestoken. De jongen is aan zijn verwondingen overleden in het LUMC in Leiden. De politie heeft naar aanleiding van de steekpartij twee jongens uit Oegstgeest aangehouden van 17 en 15 jaar oud. Zij worden er van verdacht de jongen te hebben neergestoken of er bij betrokken te zijn geweest.

De steekpartij zou het gevolg geweest zijn van ruzie. De twee vermoedelijke daders konden na een zoekactie van de politie worden aangehouden op de Noordwijkerweg in Noordwijk.

Gaat over dit bericht zeker.????

http://www.fokzine.net/news.fok?id=11358

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1706651
echt sick dat dit soort dingen gebeuren
meestal beginnen dit soort ruzies ook met waar kijk je naar of kan ik wat geld lenen, maar t komt er altijd op neer dat ze je iets aan willen doen omdat die gasten gewoon vet ziek in hun k*tkop zijn en vaak komen er dan dus (zeer helaas) wapens bij en krijg je dit soort shit:'(
dit soort "mensen" mag je best afschieten van mij, want ze doen onze samenleving niets goeds aan

erg vervelend voor je nichtje

verzin zelf maar iets
  zaterdag 22 september 2001 @ 18:48:23 #10
10710 gday
propria cures
pi_1706697
Dat is dan onze "beschaafde" wereld..
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  zaterdag 22 september 2001 @ 19:06:22 #11
14339 Tiggle
ik heb altijd een alibi
pi_1706816
Hier kan ik zo ontzettend kwaad om worden. M'n maag kolkt ervan.
Werkkampen voor dat soort tuig!
psies
  FOK!fossiel zaterdag 22 september 2001 @ 19:36:39 #12
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1707018
Sick!!

Sterkte voor je nichtje!
Wat erg dat zulke dingen gebeuren ... brr

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_1709957
Hee Tweek, waar woon je dan? Ik in Noordwijk Binnen.
Een hoop van mijn collega's van AH kenden de jongen in kwestie. Het schijnt dat ik hem ook moet kennen. Het is een Katwijker. Vriendin van me had hem er net voor nog gesproken, ze zou hem vanavond weer zien had ze afgesproken.

Collega van me stond er trouwens vlak naast toen het gebeurde, die gasten schijnen helemaal aan puin te zijn geslagen door de woedende menigte die ze achtervolgde, daarna zijn ze vlak voor de politiebussen neergegooid.

Tegen de muur met dat tuig!!

zondag 23 september 2001 @ 01:44:50 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_1709983
quote:
Op zondag 23 september 2001 01:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Collega van me stond er trouwens vlak naast toen het gebeurde, die gasten schijnen helemaal aan puin te zijn geslagen door de woedende menigte die ze achtervolgde, daarna zijn ze vlak voor de politiebussen neergegooid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 23 september 2001 @ 02:17:42 #15
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1710141
quote:
Op zondag 23 september 2001 01:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Hee Tweek, waar woon je dan? Ik in Noordwijk Binnen.
Een hoop van mijn collega's van AH kenden de jongen in kwestie. Het schijnt dat ik hem ook moet kennen. Het is een Katwijker. Vriendin van me had hem er net voor nog gesproken, ze zou hem vanavond weer zien had ze afgesproken.

Tegen de muur met dat tuig!!

Nee ik woon inden haag ken de persoon in kwestie ook helemaal niet. Maar vind het gewoon heel erg.
  zondag 23 september 2001 @ 10:38:57 #16
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_1710719
Wat erg... Ik snap zulke dingen nooit, maar ja dat is maar goed ook.
Sterkte voor alle mensen die erbij betrokken zijn.

*zo zinloos*

G'day mates, I'm in Australia!!!
  zondag 23 september 2001 @ 11:23:33 #17
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1710851
Inderdaad sommige mensen...
pi_1710881
Tering, wat een domme streek...
  zondag 23 september 2001 @ 12:06:04 #19
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1711122
Ik ken die jongens die hem neergestoken hebben. Het waren twee broertjes. Ik heb nog een week samen met de oudste van de twee op een kamer gelegen toen we met school naar Parijs waren geweest. Het is/was serieus een aardige gast, hoewel hij de laatste tijd op het verkeerde pad was (slikken, snuiven enz). Maar het is echt heel ziek wat er gebeurd is, ik zal de details nog wel te horen krijgen.

Het is trouwens nog verbazingwekkend met wat voor straffen dit soort misdadigers weg kunnen komen.

zondag 23 september 2001 @ 12:11:57 #20
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1711176
17 en 15? ... niet meer te redden waarschijnlijk, gooi maar voor de leeuwen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 23 september 2001 @ 13:32:05 #21
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_1711731
Dit slaat duz nergens op
Waarom moet der nou iemand sterven later als ze 65 zijn hebben ze spijt.......
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_1711855
Interessant om het verhaal van '2 kanten te horen'. Goed om te horen dat de verdachten zijn opgepakt.

Het bewijs dat je in het uitgaansleven ervoor moet zorgen dat je ongewapend bent (ja, ook diegenen die zichzelf onder controle denken te kunnen houden). Een handgemeen was waarschijnlijk met een sisser afgelopen.

Het aard van het beestje kan heel overheersend werken waardoor iemand ineens geweldadig kan worden (dit is een schoolvoorbeeld van ontoerekeningsvatbaar zijn). Zo'n persoon is in de regel van nature niet aggresief Meestal schrikken die mensen na de daad van hun eigen kracht en eigen karakter. De evolutie heeft geen rekening gehouden met steekwapens of erger.

Zoals ik het hier begrijp is er bij deze daad geen greintje intelligentie en/of rationaliteit aan te pas gekomen. Het is een inpulsieve daad geweest, en de verdachten beseften pas na afloop de consequenties van hun acties. (en zetten het op een rennen). Zonder steek-wapens was het waarschijnlijk heel wat beter voor daders en slachtoffers afgelopen.

Misschien moeten we het uitgaansleven be-mojo-riseren. 1 toegangspoort, fouileren bij de ingang en dan ben je (binnen een afgesloten gebied) vrij om te gaan en te staan waar je wilt. Steekwapens horen gewoon niet op straat thuis.

zondag 23 september 2001 @ 19:41:15 #23
14339 Tiggle
ik heb altijd een alibi
pi_1715302
quote:
Op zondag 23 september 2001 13:51 schreef weerdo het volgende:

Misschien moeten we het uitgaansleven be-mojo-riseren. 1 toegangspoort, fouileren bij de ingang en dan ben je (binnen een afgesloten gebied) vrij om te gaan en te staan waar je wilt. Steekwapens horen gewoon niet op straat thuis.

Mee eens. Blijkbaar moet je mensen tegen zichzelf beschermen. Dit is btw de reden dat ik al tijden niet meer uitga. Ben als de dood voor dat zuipende/snuivende/slikkende huttenvolk
psies
pi_1724233
-edit-

meneertim bewijst dat de telegraaf donkey balls suckt.

[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 24-09-2001 18:29]

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 24 september 2001 @ 18:12:08 #25
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1724265
quote:
Op maandag 24 september 2001 18:06 schreef Vision het volgende:
tja.... je mag het niet zeggen, want dan wordt je weer als racist uit gemaakt. het zijn weer all.......
Nee! Het waren geen allochtonen! De Telegraaf is om je reet mee af te vegen, niet om te lezen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')