Hij was pas 17 jaar. Geweldig hoor, iemand neer steken om een ruzie(waarschijnelijk), slaat toch nergens op.
Me nichtje is helemaal overstuur nu.
Van mij mogen ze de straffen in nederland drastisch verhogen.
quote:aww..
Op zaterdag 22 september 2001 17:53 schreef Tweek het volgende:
Mijn nichtje ging gister uit, na ff voor de tent gestaan te hebben besloten ze om naar binnen te gaan. Een jongen die erbij was zei dat hij buiten bleef. 10 minuten later vonden ze hem in een plas bloed, dood. Hij was neer gestoken ze zagen nog net iemand weg rennen.Hij was pas 17 jaar. Geweldig hoor, iemand neer steken om een ruzie(waarschijnelijk), slaat toch nergens op.
Me nichtje is helemaal overstuur nu.
Van mij mogen ze de straffen in nederland drastisch verhogen.
Zinloos geweld, hate it..
Dat dit soort dingen nog bestaan.. Ik hoop dat de dader snel wordt gevonden en LANG achter de tralies verdwijnt.
17 jaar.. Dan ben je maar net aan het echte leven begonnen. Sjees
Moet dit nou gebeuren, kunnen we niet gewoon aardig zijn: blijkbaar niet. Al de luxe en weelde om ons heen maken ons dus blijkbaar niet gelukkig...
De steekpartij zou het gevolg geweest zijn van ruzie. De twee vermoedelijke daders konden na een zoekactie van de politie worden aangehouden op de Noordwijkerweg in Noordwijk.
Gaat over dit bericht zeker.????
erg vervelend voor je nichtje
Sterkte voor je nichtje!
Wat erg dat zulke dingen gebeuren ... brr
Collega van me stond er trouwens vlak naast toen het gebeurde, die gasten schijnen helemaal aan puin te zijn geslagen door de woedende menigte die ze achtervolgde, daarna zijn ze vlak voor de politiebussen neergegooid.
Tegen de muur met dat tuig!!
quote:
Op zondag 23 september 2001 01:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Collega van me stond er trouwens vlak naast toen het gebeurde, die gasten schijnen helemaal aan puin te zijn geslagen door de woedende menigte die ze achtervolgde, daarna zijn ze vlak voor de politiebussen neergegooid.
quote:Nee ik woon inden haag ken de persoon in kwestie ook helemaal niet. Maar vind het gewoon heel erg.
Op zondag 23 september 2001 01:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Hee Tweek, waar woon je dan? Ik in Noordwijk Binnen.
Een hoop van mijn collega's van AH kenden de jongen in kwestie. Het schijnt dat ik hem ook moet kennen. Het is een Katwijker. Vriendin van me had hem er net voor nog gesproken, ze zou hem vanavond weer zien had ze afgesproken.Collega van me stond er trouwens vlak naast toen het gebeurde, die gasten schijnen helemaal aan puin te zijn geslagen door de woedende menigte die ze achtervolgde, daarna zijn ze vlak voor de politiebussen neergegooid.
Tegen de muur met dat tuig!!
*zo zinloos*
Het is trouwens nog verbazingwekkend met wat voor straffen dit soort misdadigers weg kunnen komen.
Het bewijs dat je in het uitgaansleven ervoor moet zorgen dat je ongewapend bent (ja, ook diegenen die zichzelf onder controle denken te kunnen houden). Een handgemeen was waarschijnlijk met een sisser afgelopen.
Het aard van het beestje kan heel overheersend werken waardoor iemand ineens geweldadig kan worden (dit is een schoolvoorbeeld van ontoerekeningsvatbaar zijn). Zo'n persoon is in de regel van nature niet aggresief Meestal schrikken die mensen na de daad van hun eigen kracht en eigen karakter. De evolutie heeft geen rekening gehouden met steekwapens of erger.
Zoals ik het hier begrijp is er bij deze daad geen greintje intelligentie en/of rationaliteit aan te pas gekomen. Het is een inpulsieve daad geweest, en de verdachten beseften pas na afloop de consequenties van hun acties. (en zetten het op een rennen). Zonder steek-wapens was het waarschijnlijk heel wat beter voor daders en slachtoffers afgelopen.
Misschien moeten we het uitgaansleven be-mojo-riseren. 1 toegangspoort, fouileren bij de ingang en dan ben je (binnen een afgesloten gebied) vrij om te gaan en te staan waar je wilt. Steekwapens horen gewoon niet op straat thuis.
quote:Mee eens. Blijkbaar moet je mensen tegen zichzelf beschermen. Dit is btw de reden dat ik al tijden niet meer uitga. Ben als de dood voor dat zuipende/snuivende/slikkende huttenvolk
Op zondag 23 september 2001 13:51 schreef weerdo het volgende:Misschien moeten we het uitgaansleven be-mojo-riseren. 1 toegangspoort, fouileren bij de ingang en dan ben je (binnen een afgesloten gebied) vrij om te gaan en te staan waar je wilt. Steekwapens horen gewoon niet op straat thuis.
meneertim bewijst dat de telegraaf donkey balls suckt.
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 24-09-2001 18:29]
quote:Nee! Het waren geen allochtonen! De Telegraaf is om je reet mee af te vegen, niet om te lezen!
Op maandag 24 september 2001 18:06 schreef Vision het volgende:
tja.... je mag het niet zeggen, want dan wordt je weer als racist uit gemaakt. het zijn weer all.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |