abonnement Unibet Coolblue
pi_1484795
JOEPIE nouja joepie

is een mooi album.... klinkt erreug dromerig heel erg mooi

Maar wel weeer f*cking 44,50 PIEKEN MANNEN!

maar ja meteen 4 keer gekopieerd

eigenlijk wilde ik hem wel op mp3 zetten en hier aanbieden..

maar dat is tegen policy jammer dus

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_1484807
welcome to the magical world of Kazaa
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_1484813
Sommige dingen wil je gewoon 'origineel' hebben
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_1484843
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:23 schreef Lopat het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon 'origineel' hebben
helemaal mee eens.
als een cd de moeite waard is dan koop ik hem zeker orgineel
Ik hoor op mijn hi-fi setje duidelijk het verschil tussen een gebrande en een orginele cd. Neemt niet weg dat sommige orginele cd's soms ook beroerd zijn opgenomen .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 22:33:02 #5
13973 ranja
image means nothing
pi_1484864
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:19 schreef Lopat het volgende:
maar ja meteen 4 keer gekopieerd
Pff... hoop niet dat jij Bjork fan durft te noemen.
pi_1484882
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:33 schreef ranja het volgende:

[..]

Pff... hoop niet dat jij Björk fan durft te noemen.


Huh? mis ik wat.. wat bedoel je? explain je nader

hmm misschien begrijp ik je toch...
Jij vind dat Björk al het geld moet krijgen wat ze verdient?
lol.. die 44,50 krijgt zij volgens mij nog geen 5de van.

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_1484892
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:35 schreef Lopat het volgende:
Jij vind dat Björk al het geld moet krijgen wat ze verdient?
lol.. die 44,50 krijgt zij volgens mij nog geen 5de van.
hmz zeg eerder 40 cent..
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_1484901
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:36 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

hmz zeg eerder 40 cent..


Hear say... of echte gegevens?
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_1485331
He, kunnen we even on topic blijven, in plaats van het te hebben over de cd-prijzen en of je dingen wel of niet origineel wilt hebben?

Goed, on topic, Vespertine van Björk

Kheb de nieuwe cd nog niet, kdacht dat ie pas vanaf maandag in de winkels zou liggen. Maar morgen zal ik hem meteen gaan aanschaffen. Ik durf mezelf trouwens best Björk fan te noemen. Ze staat zelfs 2 maal in mijn icoontje...

Hoe is deze CD, vergeleken met Post? Bij Hidden Place krijg ik het gevoel dat het een beetje op dezaelfde weg doorgaat. Terwijl de vorige albums toch steeds een duidelijk verschillend karakter hadden ten opzichte van elkaar. Of is de single niet representatief voor het album?

  zaterdag 25 augustus 2001 @ 14:22:54 #10
13973 ranja
image means nothing
pi_1487710
Ik heb 'm nu ook

Samen met de cd van New order gekocht, samen voor 74 piek, maar dat terzijde.

Ik vind 'm erg goed na 1 keer beluisteren, niet geschikt voor dit weer maar ok Dit is weer echt Björk, ik vond persoonlijk Homogenic wat minder. Vanvond New Order maar eens proberen, kijken of die wat zomerser klinkt

pi_1488384
Ik heb Vespertine Gisteren bij Plato in Apeldoorn gekocht. (NLG 39.65 [EUR 18,-])

Beetje wennen maar naar een aantal keer goed luisteren, is hij wel erg goed .

Humoristisch vind ik het nummer Frosri, doet me denken aan het sprookjes park in de Efteling......
maar ja, dat terzijde.

Kwa karakter licht het tussen Post en Homogenic in.

[typo]

[Dit bericht is gewijzigd door Morpheus op 25-08-2001 17:01]

pi_1532179
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:19 schreef Lopat het volgende:
Maar wel weeer f*cking 44,50 PIEKEN MANNEN!
Bij de FRS willen ze (let u even op?) 48,46 voor Vespertine hebben!

Een winkel verderop 40 gulden. Waarom de FRS nog bestaat is me een raadsel.

pi_1532214
Gelukkig was ik vorige week in 'het buitenland' en kon hem voor het equivalent van 37,- gulden op de luchthaven kopen.


Mooi album!

  vrijdag 31 augustus 2001 @ 19:20:57 #14
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_1533924

Wauw. Ik heb hem gisteravond voor het eerst gehoord (drie keer) en hij is echt briljant. Zo naakt, zo puur is ze nog niet geweest vind ik.

Nummer 2... cocoon... hmmmm *kreun*. Ze is helemaal verliefd en kan het op wonderbaarlijk eerlijke manier bezingen!

De muziek is trouwens ook erg mooi. Soms is het gewoon Clicks & Cuts, met glitch-electronica. Het is dan ook haar laptop-album, geproduceerd door Matmos, de geluidskunstenaars uit california.

Ik moet het album zelf nog binnen krijgen (vinyl, engeland) maar wat ik gisteravond hoorde was echt fantastisch.

*fluistert* heeft er iemand nog twee kaartjes over? please? pleeeease??

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_1534707
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:20 schreef bogus het volgende:
Wauw. Ik heb hem gisteravond voor het eerst gehoord (drie keer) en hij is echt briljant. Zo naakt, zo puur is ze nog niet geweest vind ik.
Hij staat hier nu ook weer op. Nummer 10 nu, vind ik tot nu toe een van de beste. Maar kmoet hem eerst een paar keer goed gehoord hebben voor ik verder kan oordelen.
quote:
*fluistert* heeft er iemand nog twee kaartjes over? please? pleeeease??
Van die kaartjes die 175 gulden kosten en binnen een paar uur uitverkocht waren? Wat denk je dat daar nu vvoor betaald zal worden?
  donderdag 11 oktober 2001 @ 03:20:02 #16
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_1870387
Hebben jullie de clip van het nummer "Pagan Poetry" al gezien? Echt geweldig... Het is een zeer suggestieve clip, waarbij je allerlei vage vormen ziet (mag je zelf raden wat ze uitbeelden ). Ook zie je beelden van piercings en Bjork's borsten!


Ik vind de clip zeer goed. MTV zal 'm wel weer censureren...

Hier vind je meer info en kun je 'm bekijken (quicktime).

What's the speed of Dark?
pi_1873016
Oe, kinky! Vanavond eens kijken of ze 'm al bij The Box hebben, dan kan ik 'm meteen bekijken (voor een paar piek aan telefoonkosten... ).

De beelden van al die piercings zijn toch niet van Björk zelf hč? Kweet dat ze wel twee tattoos heeft, maar dit ziet er wel heel drastisch uit (die rug!)...

pi_1873125
Heeft misschien iemand een idee waar het nummer is te downloaden? Ik bedoel dus de clip.... niet de mp3!


Vind Pagan overigens wel een van de beste nummers van het album; erg goed dat deze op single is uitgekomen!

net niet te oud
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:36:21 #19
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_1874098
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 15:02 schreef dasaliz het volgende:
Heeft misschien iemand een idee waar het nummer is te downloaden? Ik bedoel dus de clip.... niet de mp3!
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen? Ik zei toch dat dat hier kan Gewoon de link naar showstudio.com volgen. Is een Quicktime filmpje van behoorlijk hoge kwaliteit.
What's the speed of Dark?
pi_1874746
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 03:20 schreef lzandman het volgende:
Ik vind de clip zeer goed. MTV zal 'm wel weer censureren...
idd...

prachtige clip...


ik denk trouwens dat 't wel mee zal vallen met die censuur... die suggestieve stukjes valt weinig aan te doen (alsof een gecensureerde borst niet suggestief is )

en die tepels van Björk zijn nou niet bepaald aanstootgevend te noemen, en je bent al na 3 seconden gewend dat ze d'r zitten en let je d'r niet meer op...

alleen die tepel met dat kettinkje er doorheen zal wel wat mee gebeuren, denk ik...


nou ja... zolang TMF 'm maar regelmatig laat zien (de clip) vind ik 't best...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')