http://www.sonymusic.nl/nl/disc.php?id=3043506&lang=ned&cat=674535
Waardeloos nummer, belachelijke tekst, derderangs videoclip.
Conclusie: dit gaat geheid een hit worden.
dat wordt echt een hit onder de bepaalde bevolkingsgroepen hier met breezers in de hand
quote:Mijn vriendin en ik kwamen echt niet meer bij toen we hem dit stukje foeilelijke schmalz 'live' op de radio hoorden pruttelen.
Op woensdag 28 januari 2004 10:53 schreef Disorder het volgende:
Ik krijg jeukende vuisten als ik 'm "heeerrrlijk, de maniiieerrrrr waarrrrrop je me kusssttt" hoor zingen.
Politiek correct gezeik om zoiets af te gaan kraken...
quote:Dus jij bent tevregen met een slap kopietje van Justin Timberlake? OK.
Op woensdag 28 januari 2004 11:15 schreef ZozoVII het volgende:
Ahum? Ik vind het een prima lied. Zeker voor Nederlandse begrippen.
quote:Dus hoe belachelijker en gelikter hoe beter?
Het klinkt uiteraard wel erg geproduceerd, maar dat draagt m.i. alleen maar bij aan de kracht van het nummer.
quote:Nee, ik vind dat de tekst wordt gezongen op een dusdanige manier dat ik me erover verbaas dat je met zoveel woorden zo ontzettend weinig kunt overbrengen.
Tekst wordt op een manier gezongen die je verbaasd doet staan over de zeggingskracht van gewoon Nederlands.
quote:Leg me eens uit wat er in godsnaam politiek correct is aan het herkennen van een fluimliedje als je het hoort?
Politiek correct gezeik om zoiets af te gaan kraken...
quote:Heeejwlik!
Op woensdag 28 januari 2004 11:59 schreef -Beestje- het volgende:
De eerste keer dat ik de clip zag ben ik binnen enkele seconden weggzapt wegens acute braakneigingen
Stomme kutbelg + kleutertekst + een clip die goedkoper is dan Patty Brard =
Ik krijg echt rillingen als ik dit baggernummertje hoor.
Zal wel een TMF award winnen
Nou ja, ieder zijn mening hè ..
[Dit bericht is gewijzigd door Forever op 08-02-2004 12:23]
quote:Die gast is volgens mij belgisch
Op zondag 8 februari 2004 20:17 schreef francia het volgende:
leuk nummer!!eindelijk goede Nederlandse RnB
Hetgeen geen compliment is, overigens...
quote:Prima onderbouwing ook
Op maandag 9 februari 2004 21:20 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Gadverdamme zeg. Ik zag die gister live op TOTP, en vandaag weer op TMF. Om van te kosten.
En als het gaat om een Nederlandse productie, nederlandstalig nog wel, is het de absolute top. Blofkes eat your heart out.
Goed gemaakt, origineel, zwoel, geil, spannend
Eerste indruk vrij normale jongen met een uitstekend marketingconcept erachter. (sony music red.) nummer is niet mijn smaak, maar als je het geheel beluisterd zit het wel verdomde goed in elkaar. het is trendsettend qua nederlandse norm, snel en het klinkt gewoon aardig.
De clip heb ik toen ook daar gezien, maar die is echt sony onwaardig, wat is die slecht zeg fantasieloze witte achtergrond, paar van die mutsen ernaast en je ziet van mijlenver dat ie door 1 of andere creative director achter een drumstel is geschopt waar hij in z'n leven nog nooit achter heeft gezeten.
Oftewel leuk liedje die het met een nieuwe videoclip ver gaat schoppen
quote:Onderbouwing??
Op dinsdag 10 februari 2004 15:48 schreef Forever het volgende:[..]
Prima onderbouwing ook
quote:Je kunt op zijn minst even aangeven waarom het dan wel zo vreselijk ruk is ..
Op woensdag 11 februari 2004 23:49 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Onderbouwing??
Het is een muzieknummer het is geen film die je uitgebreid kan recenseren.
quote:Spoor jij wel ofzo.
Op zondag 8 februari 2004 12:20 schreef Forever het volgende:
Zo erg is het nummer niet.
Best wel goed eigenlijk voor Nederlandse begrippen.
Oh sorry hier zitten alleen mensen die echt "hip" zijn en alleen naar "underground" muziek luisteren en (nederlandstalige) r&b uitkotsen.. ok dan.Nou ja, ieder zijn mening hè ..
-edit: smileyflood.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-02-2004 21:43]
quote:Ik spoor behoorlijk goed. Ik vind het gewoon jammer dat een nummer als dit meteen de prullenmand in wordt gekankerd, door Fokgastjes die wèl muzieksmaak menen te hebben. En waarom zou ik niet mogen zeggen dat het wel degelijk een goed nummer is? Normaliter heb ik niks met top40 muziek (zoals mss uit mijn signature blijkt), maar dit nummer vind ik eens vrouw-vriendelijk en beter dan de gemiddelde tmf/mtv clip.
Op donderdag 12 februari 2004 19:17 schreef robbiesheuvel het volgende:[..]
Spoor jij wel ofzo.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-02-2004 21:43]
quote:Alsof er nooit gejat wordt in de muziekindustrie.
Op woensdag 11 februari 2004 23:43 schreef MaartenHG het volgende:
Kom op zeg, dit nummer is overduidelijk een goedkoop kopietje van Justin Timberlake's Like I Love You. De danspasjes, de muziek. Ik vind het walgelijk.
quote:das dan toch IMHO een belediging voor Justin, want die gast maakt IMHO toch wel degelijk dope muziek
Kom op zeg, dit nummer is overduidelijk een goedkoop kopietje van Justin Timberlake's Like I Love You. De danspasjes, de muziek. Ik vind het walgelijk.
quote:Niet dus, het is een gozert uit Nederland
Op zondag 8 februari 2004 20:23 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Die gast is volgens mij belgisch
quote:Danspasjes? Die van Timberlake zijn toch wel wat anders
quote:ik denk dat het best nog eens een hitje kan gaan worden
Op zondag 15 februari 2004 17:43 schreef vivian het volgende:
'heerlijk de manier waarop je me kust is heerlijk' hahaha egt een supercool nummer, ok het zal nooit een top-hit worden, maar om het gelijk uit te kotsen? vind um best wel leuk
En oh, een gegarandeerde hit natuurlijk.
quote:Ja, zo bedoel ik het ook...
Op donderdag 12 februari 2004 22:20 schreef Timo20 het volgende:
das dan toch IMHO een belediging voor Justin, want die gast maakt IMHO toch wel degelijk dope muziek
quote:Ja, die van JT zijn een stuk beter.
Op zondag 15 februari 2004 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
Danspasjes? Die van Timberlake zijn toch wel wat anders
quote:Kom op FOK!ers ff vol spemmen dat guestbook
Op donderdag 19 februari 2004 15:50 schreef Smots het volgende:
Check zijn gastenboek
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:09 schreef SportsIllustrated het volgende:
Heejz egt een lekker nummer die Heerlijk. Wat heb je een behaarde armen whahaha wel lekker hoor
Wil je een keer met me uit kunnen we iets leuks gaan doen? Jammer dat ik nog maar 9 ben.
=XxXxXxXxX= Anita
En dat kwam rechtstreeks uit zijn gastenboek.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:29 schreef DonStefano het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, dacht dat we na Frans B, Jim en Jamai niet dieper konden zakken. Wel dus![]()
volgens mij miss world 2003, eerst miss turkije....maja, ze is geloof ik in nederland opgegroeid.. (almelo?)quote:Op donderdag 19 februari 2004 20:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vind het wel een geinig nummertje. <br>Maar nu over naar de kern van de zaak; weet iemand wie die babe is in de clip?
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:28 schreef dunn0w het volgende:
mag ik er wel ff bij zeggen dat ondanks dat hij een beetje nichterig doet in de cliip, hij er wel lekkrr uit ziet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |