abonnement Unibet Coolblue
pi_15965628
Ik word een beetje gek van dit gezeur: Als ik in een topic over gothic kom, dan krijg ik altijd wel een beschrijving over wat gothic nou precies inhoud, volgens bepaalde personen. En daarbij staat altijd wel hoe vredelievend, gevoelig en aardig goths zijn.

Daar wil ik even iets over zeggen. Dat klopt voor geen reet. Ze mogen dan wel zogenaamd "vredelievend" zijn, maar ik durf te wedden dat de mensen die dat schrijven nog nooit op een gothic forum zijn gekomen.
Als een (liefst erg jong) persoon daar graag iets meer over de goth muziek wil weten, of, nog erger, zegt dat metal goth is......nou, dan word diegene toch afgezeken! Niet normaal, echt niet! Dan krijgt diegene toch opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd! Dat wil je niet weten! Of er word, heel vals, zogenaamd aardig gedaan.
Ik begrijp best dat de goths niet willen dat hun muziek zo verhaspelt word....maar daarvoor hoef je anderen niet zo af te zeiken.
Ook kwam ik op een hatelijke site met daarop "lelijke goths". Daarop stonden plaatjes van bijvoorbeeld erg jonge marilyn manson fans, met teksten als "voor abortus is het nooit te laat".

Denk eens na voordat je je oordeel veilt. Het is niet zo dat ze mij hebben afgezeken, maar het is gewoon iets wat me opvalt en waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ik schaam me gewoon, dat ik van bands hou die op Terra gotha hebben opgetreden. Want bij zulk soort mensen wil ik absoluut niet horen.

Ben je het hier niet mee eens? SPUIT JE GAL!

pi_15965684
Dat van dat erg jong persoon, da's hetzelfde als hier op Fok bijvoorbeeld DaRuLe666 komt, en zegt dat-ie een alto is, en naar keiharde metal zoals blink182 luistert.
Leef je in!
  zondag 4 januari 2004 @ 22:26:32 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15965700
En Marokanen zijn soms ook aardig !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15965710
dat kinderachtig van die goths waar jij het over hebt vind je overal terug, en zeker hier op fok
  zondag 4 januari 2004 @ 22:27:29 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_15965727
* Catch22- heeft ook een grafhekel aan Goth's

maar das meer omdat ze anders willen zijn en zich vervolgens zo kleden en gedragen als een van de grootste groepen jongeren

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_15965803
Ja, ik begrijp best dat je dat overal terugvind. Maar dan moeten ze goths niet de hemel in prijzen.Want ze zijn echt niet extra aardig of extra gevoelig. Dat is gewoon lulkoek.....
pi_15965806
Fok!kers vredelievend? rot op man


steekwoorden : kutnewbie, bushokje, tyfen, oprotten

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 4 januari 2004 @ 22:30:48 #8
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_15965832
begrijp ik het nou goed dat je hiermee wilt zeggen dat je niet moet generaliseren dat gothics vredelievend zijn, en dat duidelijk maakt door middel van generalisatie??
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 4 januari 2004 @ 22:31:53 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_15965861
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:24 schreef Cederlina het volgende:
En daarbij staat altijd wel hoe vredelievend, gevoelig en aardig goths zijn.
Het lijken wel moslims

Vind het zelf maar sneue lieden, wanneer ik een als toneelspeler uit de Dracula-reveu verklede dwaas op straat zie passeren.

Maar er zullen best heel vredelievende, gevoelige en aardige goths zijn. Net zoals er vredelievende, gevoelige en aardige voetbalsupporters zijn.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 4 januari 2004 @ 22:33:02 #10
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15965893
quote:
begrijp ik het nou goed dat je hiermee wilt zeggen dat je niet moet generaliseren dat gothics vredelievend zijn, en dat duidelijk maakt door middel van generalisatie??
Daar dacht ik ook als eerste aan

Misschien offtopic, maargoed:
Ik heb niets tegen mensen die van gothicrock/metal houden, maar die cybergothic kledingstijl met felle kleuren vind ik gewoon vies! Maar kwestie van smaak.

Kleding, vooral bij jongens, kereltjes van 17 jaar met allerlei leren spul en laarsen met veel hespen enz. Jak, als je stoer wilt overkomen, kweek dan gewoon spieren ofzo. Dat moeilijk gedoe allemaal om "erbij te horen", blegk.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 04-01-2004 22:36]

  zondag 4 januari 2004 @ 22:33:46 #11
50980 drumdude
It's just the fear of the
pi_15965919
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Dat van dat erg jong persoon, da's hetzelfde als hier op Fok bijvoorbeeld DaRuLe666 komt, en zegt dat-ie een alto is, en naar keiharde metal zoals blink182 luistert.
Leef je in!
ROT OP jo met je blink182 keiharde metal
drummer 4 life
pi_15965938
Tuurlijk, maar zowat elke goth die beweerd "uber goff" te zijn kraakt die metalgastjes af. Op bijv. goth forums ben ik nog nooit een goth tegengekomen die die metalgastjes in hun waarde liet. Ik vind dat je voor de "aardige en vredelievende goths" erg ver moet zoeken.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:30 schreef raistlin6 het volgende:
begrijp ik het nou goed dat je hiermee wilt zeggen dat je niet moet generaliseren dat gothics vredelievend zijn, en dat duidelijk maakt door middel van generalisatie??
Generalisatie? Nee niet echt dus. Als je het aantal procent goths neemt die metalgastjes afzeikt kom je al heel gauw op 99% denk ik. Natuurlijk niet exact onderzocht, maar als je naar een gothic forum gaat en er meld zich een jong metalgastje aan, kun je erop wachten dat het halve forum vol leedvermaak komt kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Cederlina op 04-01-2004 22:38]

pi_15965953
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:24 schreef Cederlina het volgende:

Denk eens na voordat je je oordeel velt.


Als je nou zelf eens het goede voorbeeld geeft....

En om met je eigen woorden te spreken:

quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:24 schreef Cederlina het volgende:
Ik word een beetje gek van dit gezeur:
  zondag 4 januari 2004 @ 22:36:39 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15965988
Ik vond de manier waarop Goths zoals ze in Southpark werden neergezet wel scherp en treffend
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15966014
als ik naar een hardcore show ga, zie ik altijd wel van die 'goths' rondlopen, die alleen maar een beetje aan de kant of buiten staan hun drugs te gebruiken en een beetje nutteloos te zijn. en dan ook nog een dikke bek hebben, ik heb daar een gruwelijke hekel aan.
...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
pi_15966015
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:33 schreef drumdude het volgende:

[..]

ROT OP jo met je blink182 keiharde metal


Euh.. je mist hier het grapje vrees ik
Iedereen weet toch dat blink182 geen keiharde metal is, Linkin Park, da's pas hard!

Anyway, ik heb nog nooit problemen gehad met goths. Kom er wel eens wat tegen en het zijn over het algemeen wel schappelijke lui.

  zondag 4 januari 2004 @ 22:38:38 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_15966048
nou, GOTHS zijn nog lieverdjes vergeleken met MODS....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_15966081
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:37 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Euh.. je mist hier het grapje vrees ik
Iedereen weet toch dat blink182 geen keiharde metal is, Linkin Park, da's pas hard!


jij noemt Linkin Park hard? Probeer is te luisteren naar At The Gates, Undying, The Agony Scene! dat is pas hard!

En hierom heb ik er nog meer een hekel aan

...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
  zondag 4 januari 2004 @ 22:40:30 #19
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_15966099
Dood aan aalle goths...


Of bedoelde je dat nou net niet??

als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_15966106
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

jij noemt Linkin Park hard? Probeer is te luisteren naar At The Gates, Undying, The Agony Scene! dat is pas hard!

En hierom heb ik er nog meer een hekel aan


Jij mist ook een garpje
  zondag 4 januari 2004 @ 22:41:02 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15966112
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

jij noemt Linkin Park hard? Probeer is te luisteren naar At The Gates, Undying, The Agony Scene! dat is pas hard!

En hierom heb ik er nog meer een hekel aan


Yeah, een kenner!
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 4 januari 2004 @ 22:41:02 #22
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15966113
quote:
Als je het aantal procent goths neemt die metalgastjes afzeikt kom je al heel gauw op 99% denk ik.
Goths die metalgastjes afzeiken, nou, hier op Fok ben ik dat nog niet tegengekomen Zijn er hier uberhaupt goths?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 04-01-2004 22:42]

  zondag 4 januari 2004 @ 22:41:18 #23
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_15966122
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:34 schreef Cederlina het volgende:
Tuurlijk, maar zowat elke goth die beweerd "uber goff" te zijn kraakt die metalgastjes af. Op bijv. goth forums ben ik nog nooit een goth tegengekomen die die metalgastjes in hun waarde liet. Ik vind dat je voor de "aardige en vredelievende goths" erg ver moet zoeken.
[..]

Generalisatie? Nee niet echt dus. Als je het aantal procent goths neemt die metalgastjes afzeikt kom je al heel gauw op 99% denk ik. Natuurlijk niet exact onderzocht, maar als je naar een gothic forum gaat en er meld zich een jong metalgastje aan, kun je erop wachten dat het halve forum vol leedvermaak komt kijken.


dat is naar mijn mening grote onzin, maar goed jij weet het blijkbaar... ik neem die info overigens niet van je aan ofzo... zo'n opmerking als 99% blablabla is voor zover ik het woord begrijp wel degelijk generalisatie
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_15966145
a.s. zaterdag weer een show, ff kijken of daar nog wat van die luitjes zijn
...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
pi_15966195
Ja, en die trance mensen, poepen ook altijd op de rand he?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')