abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 december 2003 @ 04:15:15 #1
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_15688635
Ik las ooit in een survivalhandboek de imperatief 'graaf!'

Er stond ook in dat je na tien dagen de buitenlucht weer kon opzoeken.

Maar wat te doen dus?

De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  donderdag 25 december 2003 @ 04:17:15 #2
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_15688637
weinig, wat wil jij er zo snel aan doen dan?
pi_15688654
10 dagen is wel erg kort je kan dan wel vrij rond gaan lopen maar weet niet hoelang, volgens mij is shernobiel (taalfouten ik weet) nog steeds niet vrijgegeven...is al een aantal jaren geleden.
Er zijn genoeg proeven gemaakt om te kunnen bepalen hoelang het duurt voordat het veilig kan zijn.
Die tijd is bij mij niet bekend maar ging volgens mij om jaren.

zoeen aanval is gewoon kut en wil er eigenlijk niet over gaan nadenken(is kerstmis)

  donderdag 25 december 2003 @ 04:29:42 #4
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_15688656
quote:
Op donderdag 25 december 2003 04:27 schreef Blixar het volgende:
zoeen aanval is gewoon kut en wil er eigenlijk niet over gaan nadenken(is kerstmis)
ik ben niet echt een kerstmus..maar je kan je bijv. ook verstoppen achter 10 cm lood (!)...of achter 4m sneeuw...
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_15688682
quote:
How to Protect Yourself and Your Family from Terrorism (met dank aan Vampier)

by Jarret Wollstein
If you've been to your local hardware store recently, you've probably noticed a larger than normal crowd buying duct tape and plastic sheeting. In his special report "Surviving Terrorism," national best-selling author Jarret Wollstein says that the Department of Homeland Security's official recommendations aren't enough.

Stock up and more

Yes, you should stock up on water, essential medicines and even plastic sheeting and duct tape. These are good first steps, but it's only a start. Here are some other tips.

Assess your risk

Do you live in a city, suburb, or rural area? If you live in a city, you're most at risk. Cities are the prime targets for terrorists who want to kill a lot of people and create chaos. Next are the suburbs, where people commute to cities. You're least at risk in rural areas or wilderness.

Be prepared to seal your house or apartment

Sealing your windows and doors with plastic sheeting and duct tape can increase your chance of survival from 10 percent to 90 percent. As a last resort, put wet sheets over doors and windows. Don't forget to close and seal your air vents quickly. Also, if you hear about a chemical or biological attack near you, immediately turn off your furnace, air conditioner and fans.

Keep a supply of filter masks on hand

The best are from the paint section of the hardware store. Make sure the mask forms a tight seal.

Food and water for weeks

Have enough canned food and bottled water to live on for at least a few weeks. A few months is even better. If you have any concerns about your cooking utensils, disinfect them with a bleach solution. If you don't have bottled water, boil your drinking water. Even better, use a pressure cooker at 15 pounds for 20 minutes.

Avoid all public places and contact with other people

They can carry infections in their bodies, or chemicals on their clothes. Also, avoid hospitals and ambulances, which are repositories of disease and infection.

Have a supply of antibiotics for every member of your family

Get it now. Once disease breaks out, it will be far too late. Even going to the pharmacy to get antibiotics, assuming they have any left, will put you in extreme danger of exposing yourself to chemical and biological agents and disease.

Consider using doxycycline as an alternative to the antibiotic ciprofloxacin. Both drugs are used for treating anthrax exposure. Doxycycline costs just 10 to 25 percent of the cost of Cipro (just 74 cents a pill vs. around $4.96 for Cipro) and has fewer side effects. It can be prescribed for you by your doctor, and is also available through many online pharmacies. The FDA has officially approved it for treating anthrax.

Create an emergency kit
Include cash, essential medicines, a change of clothing, a battery-operated radio, extra batteries, a phone book with essential numbers, a first aid kit and a flashlight.

Finally, don't rely on the authorities to protect you. If there's a major biochemical attack, it will be chaos. Do as much as you can to educate and prepare yourself now so that you will be ready if you ever need to protect yourself and your family from terrorist attacks.


Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_15688684
Ik ben ook geen kersmuts maar heb wel 'mijn verplichtigingen' die gewoon geen rampgedachtes willen hebben in de kerst.

Heb ze wel een paar rampenfilms uitgeleend voor de kerst! (zoals pearl harbor, terminator 3, the core en nog een aantal)

btw Wist je eigenlijk dat de 2e kerstdag een verzinsel is en lang niet in alle landen aanwezig is?

Vindt je het niet fijn om een aantal dagen vrij te hebben, ik wel mag zaterdag weer werken

pi_15688689
Bij een totale kernaanval is het zaak dat je zo snel mogelijk dood gaat. Dus zorgen dat je binnen een straal van 10 kilometer binnen de explosie zone zit. Uitgaande van een bom van 20000 kiloton.

Rare post zo rond de kerst. Vrede op aarde en hopen dat dit nooit en te nimmer gebeurd.

[Dit bericht is gewijzigd door Megumi op 25-12-2003 04:53]

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_15688931
quote:
Op donderdag 25 december 2003 04:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Dat heeft toch geen nut....
De straling gaat overal doorheen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  donderdag 25 december 2003 @ 09:00:21 #9
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_15688955
TS, ik denk(gezien de reacties) dat je dit topic beter NA de feestdagen had kunnen openen. Want een kernoorlog begint niet tijdens de feestdagen, dan is er vrede op aarde( in de belevingswereld van veel mensen) en we willen het er ook niet over hebben tijdens de feestdagen...De rest van het jaar mogen we elkaar plat bombarderen, schieten en steken. maar NIET tijdens de feestdagen...
life is all about priorities
pi_15688973
quote:
Op donderdag 25 december 2003 09:00 schreef Kbot2000 het volgende:
TS, ik denk(gezien de reacties) dat je dit topic beter NA de feestdagen had kunnen openen. Want een kernoorlog begint niet tijdens de feestdagen, dan is er vrede op aarde( in de belevingswereld van veel mensen) en we willen het er ook niet over hebben tijdens de feestdagen...De rest van het jaar mogen we elkaar plat bombarderen, schieten en steken. maar NIET tijdens de feestdagen...
Hehe, maar je hebt eigenlijk wel gelijk ja. Maare reken er maar op dat als er een atoombom op Nederland valt half Fok! kan worden begraven..
pi_15688975
Een schep pakken, en je eigen graf graven.
pi_15688997
quote:
Op donderdag 25 december 2003 09:00 schreef Kbot2000 het volgende:
TS, ik denk(gezien de reacties) dat je dit topic beter NA de feestdagen had kunnen openen. Want een kernoorlog begint niet tijdens de feestdagen, dan is er vrede op aarde( in de belevingswereld van veel mensen) en we willen het er ook niet over hebben tijdens de feestdagen...De rest van het jaar mogen we elkaar plat bombarderen, schieten en steken. maar NIET tijdens de feestdagen...
Nou, wees hier maar niet zo zeker van, niet voor niets dat LaGuardia voor een deel dicht zit en er geen air-france meer naar LA vliegt.
Life sucks
  donderdag 25 december 2003 @ 09:20:07 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15689050
quote:
Op donderdag 25 december 2003 08:52 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dat heeft toch geen nut....
De straling gaat overal doorheen.


straling kan echt niet onder tafels komen hoor, heb je dat nooit geleerd op school?

Ik zou me geld terugvragen als ik jou was

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 25 december 2003 @ 09:21:52 #14
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_15689057
Als er eentje op Nederland valt dan kun je alvast je kist gaan uitzoeken
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  Moderator donderdag 25 december 2003 @ 09:25:52 #15
18653 crew  D.
pi_15689077
ramen en deuren sluiten, radio aan
  donderdag 25 december 2003 @ 09:32:38 #16
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_15689102
quote:
Op donderdag 25 december 2003 09:21 schreef Darkinforcer het volgende:
Als er eentje op Nederland valt dan kun je alvast je kist gaan uitzoeken
Als ze je nog kunnen vinden......
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_15689103
Een lading XTC nemen, je walkman opdoen en op straat gaan dansen, dood ga je toch, dan kun je beter al trippend sterven.
Life sucks
  Moderator donderdag 25 december 2003 @ 09:35:06 #18
18653 crew  D.
pi_15689110
quote:
Op donderdag 25 december 2003 09:33 schreef mr.marcus het volgende:
Een lading XTC nemen, je walkman opdoen en op straat gaan dansen, dood ga je toch, dan kun je beter al trippend sterven.
Da's wel stoer jah
pi_15689121
quote:
Op donderdag 25 december 2003 09:35 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Da's wel stoer jah


Je moet toch wat? Je kunt ook lekker thuis gaan zitten wachten tot je dood gaat.

Als er een kans van overleven is, moet je daar natuurlijk voor gaan, maar in mijn reactie ging ik er van uit dat die er niet was.

Life sucks
  donderdag 25 december 2003 @ 09:43:11 #20
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15689140
Ik zou m'n kruipruimte invluchten, schepje mee om die ruimte wat ruimer te maken, doos met blikvoer, gasbrandertje/waterkoker, verlengsnoer voor de prik (zolang aanwezig) mee en af en toe naar de wc bovengronds.
Helaas geen schuilkelder aanwezig o.i.d. Overigens wel toffe gezien, naar aanleiding van 't topic.
Ik zou de straling zoveel mogelijk 'ontduiken' en wel in eigen huis blijven bij een aanval waarvan de straling/fallout link kan zijn dan, als ze hier op de stad or regio direct een bom gooien is het een klaar verhaal volgens mij.
pi_15689218
Lewis Black had hier een leuk stukje over

"And once a week they would have a drill, so they could remind me, that I could die every minute"

moesten ze ook onder tafeltjes gaan zitten

De illusie van veiligheid...

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15689287
quote:
Op donderdag 25 december 2003 10:02 schreef Dropslurf het volgende:
Hier staan nog wat goeie tips


http://www.maherie.com/feature003.php


hier heb je wat aan
  donderdag 25 december 2003 @ 10:24:15 #24
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_15689355
"Duck and cover!" (31MB, DivX. Legaal.)
Ik ga naar huis.
  donderdag 25 december 2003 @ 10:40:48 #25
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15689454
De allochtonen de schuld geven?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15689457
Ik zou ze gewoon net zo hard terugpakken!
pi_15689504
uhm... doodgaan??
pi_15728858

Goed sparen of.....Rennen voor je leven!!!

Come sail with us
pi_15729524
*terugvindpost*
pi_15729557
Ik probeer zo dicht mogelijk bij ground-zero te komen. Een nucleaire aanval wil ik niet overleven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')