Voor een goede sexvakantie raad ik u aan om eens de binnenlanden te bezoeken. In de grote steden draait het allemaal om de commercie, de meeste tienerhoeren daar zijn waarschijnlijk net voordat u arriveert uitgewoond door een dikke stinkende Duitser. Welk weldenkend mens wil daar dan nog in zitten roeren? Ik niet in ieder geval. De meeste meisjes in de grote steden vragen ook absurde bedragen. Het is heel normaal dat je daar vijf euro betaalt voor vier uurtjes seks. Belachelijk! Nee, dan de boerendochtertjes op het platteland. Als u daar aankomt is het heel gewoon om met de piemel uit de broek de boer te begroeten, dan weet de simpele ziel tenminste ook wat de bedoeling is. Het normale tarief op het platteland ligt zo rond de twee euro.
Condooms zijn in dit geval ook niet nodig, daar het zeer waarschijnlijk de eerste keer is dat het kleine boerendochtertje een vleesstaaf mag vasthouden. Mocht u toevallig een geslachtsziekte onder de leden hebben, dan is het wel net zo netjes om het boerendochtertje alleen anaal te inspecteren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er doden vallen bij het onschuldige liefdesspel tussen man en kind. Enkele tips: als de kinderen beginnen te schreeuwen van de pijn, gewoon even doorstoten, daar wennen ze wel aan. Meestal druk ik ze dan een kussen op het hoofdje, de andere gezinsleden hoeft u niet lastig te vallen met uw pleziertjes natuurlijk. Een stukje pedagogie hoort tenslotte wel bij de verantwoordelijkheid van een sextoerist en de kussenmethode is een kindvriendelijke manier om te laten zien dat u niet gediend bent van dat gegil.
Als de daad eenmaal is gedaan, is het een goede gewoonte het tienerhoertje nog even een paar rake klappen in het gezicht te geven. Met de vlakke hand natuurlijk, niet met de volle vuist, anders heeft de vader ook niks meer aan zijn handelswaar als er een verminkt kopje op zit. Dit gebruik is ontstaan in de jaren negentig, toen die vuile tienersletten in de gaten kregen dat het in de westerse landen helemaal niet gewoon is om met je veertiende tegen betaling een vreemde buitenlander te neuken. Die onzin moeten we er gelijk uitslaan natuurlijk. Als u wilt kunt u waarschijnlijk voor een eurootje extra ook nog even de vrouw van de boer te grazen nemen, maar dat is niet aan te raden.
Let wel op dat u onder geen beding enige identificatie achterlaat, de kans bestaat dat u per ongeluk het tienerhoertje zwanger heeft gemaakt. Alimentatie betalen wil niemand toch? Na een week of vier de binnenlanden van jong Thailand kapotgeneukt te hebben keer ik meestal met een voldaan gevoel terug in Nederland. Maar toch blijft die ene vraag, waarom kunnen we in ons 'progressieve' Nederland toch niet het taboe doorbreken dat kinderen eigenlijk kleine hoeren zijn?
quote:Kutneus:
Op dinsdag 30 september 2003 10:49 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Reageer niet, als je het niet leest, rotte kutkneus.
quote:Ik vind er geen hol aan, maargoed dat is mijn mening.
Op dinsdag 30 september 2003 10:50 schreef GoLLeM het volgende:
Deze vind ik dan wel weer erg okay![]()
quote:Eensch!
Op dinsdag 30 september 2003 10:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Dreknek roeleert !
quote:Nee man. Ik houd van kinderen.
Op dinsdag 30 september 2003 10:51 schreef GoLLeM het volgende:
Wie heeft dit geschreven? Jij zelf?
quote:Stomme zaad slijmbal.
Op dinsdag 30 september 2003 10:50 schreef GoLLeM het volgende:
Deze vind ik dan wel weer erg okay![]()
quote:De auteur van dit stukje proza ook
Op dinsdag 30 september 2003 10:52 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nee man. Ik houd van kinderen.
quote:Ik heb uilerzz nooit gemogen, en dat heb ik ook nooit ontkend, maar ik moest hier hard om lachen
Op dinsdag 30 september 2003 10:52 schreef Apehaar het volgende:[..]
Stomme zaad slijmbal.
quote:Pedofilie is niet om te lachen. tenzij jij er schik in had
Op dinsdag 30 september 2003 10:54 schreef GoLLeM het volgende:[..]
Ik heb uilerzz nooit gemogen, en dat heb ik ook nooit ontkend, maar ik moest hier hard om lachen
quote:Jij bent echt het huis tuin en keuken voorbeeld van een baggeruser of niet?
Op dinsdag 30 september 2003 10:52 schreef Apehaar het volgende:[..]
Stomme zaad slijmbal.
quote:Dat is humor!
Op dinsdag 30 september 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:[..]
Pedofilie is niet om te lachen. tenzij jij er schik in had
![]()
quote:ik ga er niet eens over met je in discussie
Op dinsdag 30 september 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:[..]
Pedofilie is niet om te lachen. tenzij jij er schik in had
![]()
quote:Elke keer als ik het erover hebt dan kom jij langs
Op dinsdag 30 september 2003 10:59 schreef nuecken het volgende:[..]