abonnement Unibet Coolblue
pi_13349234
vervolg van: zwangerschap en geboorte deel 10

A.s. papa's en mama's:
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
12 december 2003: Yfke
12 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 22-09-2003 13:59]

pi_13349293
Zo, maar een nieuwe aangemaakt. Er is hier zo weinig leven!

De oplettende lezer zal zien dat onze naam is verwijderd uit het lijstje. We geven dan ook met genoegen onze 'eerste plaats' af aan Lies en Zooi.

De reden? Wel, vanavond, 21 september 2003 is geboren: Onze allerliefste Elise.
Ze weegt 3355 gram en is 50 cm lang. Ze heeft tien vingers en tien tenen, alles erop en eraan.
De verhalen volgen natuurlijk, maar dit wilde ik toch niet verzwijgen.

Ja, beetje te vroeg, maar slechts 3 dagen voor de door ons uitgerekende datum!

  maandag 22 september 2003 @ 00:29:28 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13349380
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:23 schreef Bright het volgende:
Wel, vanavond, 21 september 2003 is geboren: Onze allerliefste Elise.
Gefeliciteerd! Fotootje?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  maandag 22 september 2003 @ 00:36:29 #4
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_13349493
Welkom Elise
Papa en mama gefeliciteerd!
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_13349567
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:36 schreef No Nick het volgende:
Welkom Elise
Papa en mama gefeliciteerd!
Thanks!
Foto? --> In de maak. Zal wel tegelijk met de verhalen koemn (ben nu moe!)

Foto staat op de voorzijde van het geboortekaartje. Deze is nu net klaar, dan kan ik die morgen nog naar het ziekenhuis meenemen als ik mevrouw Bright ga ophalen.

Papa Bright gaat voor de rest van de nacht offline...

pi_13350085
Welkom op de wereld meid,

paps en mams van HARTE GEFELICITEERD, denk dat jullie geluk niet meer stuk kan !

pi_13351258
Hey Elise is geboren, wat leuk. Bright en mamabright van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar jullie verhaal.
  maandag 22 september 2003 @ 07:57:35 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_13351687
Van harte gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 22 september 2003 @ 07:59:33 #9
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_13351699
Bright + vrouw van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elise.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_13351716
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:23 schreef Bright het volgende:
Zo, maar een nieuwe aangemaakt. Er is hier zo weinig leven!

De oplettende lezer zal zien dat onze naam is verwijderd uit het lijstje. We geven dan ook met genoegen onze 'eerste plaats' af aan Lies en Zooi.

De reden? Wel, vanavond, 21 september 2003 is geboren: Onze allerliefste Elise.
Ze weegt 3355 gram en is 50 cm lang. Ze heeft tien vingers en tien tenen, alles erop en eraan.
De verhalen volgen natuurlijk, maar dit wilde ik toch niet verzwijgen.

Ja, beetje te vroeg, maar slechts 3 dagen voor de door ons uitgerekende datum!


Weer twee ouders gelukkig.
Gefeliciteerd met Elise! Geniet ervan.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_13351727
quote:
Op maandag 22 september 2003 08:03 schreef Quinny het volgende:

[..]

Weer twee ouders gelukkig.
Gefeliciteerd met Elise! Geniet ervan.


Quinny

sorry voor off-topic

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  Jubileum moderator maandag 22 september 2003 @ 08:32:28 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13351892
Gefeliciteerd met Elise!

Lies je staat bovenaan *rilsmilie*

[disclaimer]ik ben absoluut niet bijgelezen dus sorry als ik iemand vergeet te feliciteren, maar als ik moet bijlezen kom ik nooit aan reageren toe[/disclaimer]

Lieve allemaal,
ontzettend bedankt voor al jullie felicitaties, emails, kaartjes, telefoontjes en goede wensen!
Het heeft ons enorm veel goed gedaan, ik zat huilend van ontroering in mijn ziekenhuisbedje boven de printouts van Jeroen.

Iris is echt een ontzettend lief poppetje, heel klein (zwemt in maatje 50 en newbornluiers), heel ontspannen, heel tevreden en een natuurtalentje op het gebied van borstvoeding.
Eva vind het geweldig, hoewel ze haar eerst steevast "Bam" (Bram) noemde weet ze nu dat het een Irisje is. Eva is heel behulpzaam, doet ongevraagd Iris' vieze luiertjes in de afvalbak, brengt speentjes, koekjes, drinken en speelgoed.

De bevalling was niet zo geweldig en ik ben nog druk doende over de schrik heen te komen. De nasleep daarvan en de longontsteking heeft me enorm uitgeput, daarnaast mag ik de komende 6 weken helemaal niks doen dus vanaf vandaag worden wij geholpen door iemand van de thuiszorg.
Nog een paar fotootjes en dan kruip ik weer in bed:

Mijn weelde


Voor de mensen die het niet kennen, dit poppetje is van Dick Bruna uit het boekje "Iris, een boek zonder woorden".
De tuin.


Iris

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 22-09-2003 08:45]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 22 september 2003 @ 08:44:59 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_13352012
Welkom terug Lois!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_13352099
Bright van harte met jullie dochter! Elise, mooie naam!

Lois, welkom bijna terug, doe lekker kalm aan en laat je nog maar lekker verzorgen hoor
Prachtig meisje heb je er bij!

Screw them.
We're going home.
pi_13352152
Bright van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elise!
Ben heel benieuwd hoe jij de bevalling ervaren hebt.
en wat een manier om het hier aan te kondigen, gewoon jezelf uit het lijstje halen

Psyche2003 dit topic is niet bedoeld voor alleen dames hoor, we zijn juist hartstikke blij met (a.s.)vaders.
Gefeliciteerd met jullie aankomend spruitje! Wanneer is je vrouw/vriendin uitgerekend?

  † In Memoriam † maandag 22 september 2003 @ 08:59:31 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_13352155
Bright, gefeliciteerd met Elise!!


Lois, fijn dat je wat van je laat horen. Als je nog kleinere luiertjes zoekt, Kruitvat heeft premature luiertjes. Oh ja en prenatal heeft prematue foppies. Zo, dat was dat. Nu heel erg aan gaan sterken en opknappen en Eva, jij niet ziek worden. En Iris natuurlijk ook niet!! Wat hebben jullie trouwens een inwijs gaaf bord in de tuin staan!!

Oh ja, zie ik het nou goed dat Iris een mini-evaatje is?

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 22 september 2003 @ 10:09:20 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13353201
Bright en vrouwtje, gefeliciteerd met de geboorte van Elise!

Lois, welcome back. Doe maar rustig aan hoor de komende weken. Het is niet niks dat je zomaar even voor je kiezen hebt gekregen.

***
pi_13353246
Bright!!! Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

FOTOWS willen we zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En verhalen willen we horen lezen

pi_13353323
Ha die Bright, dus jullie waren toch vroeg he En nu moet je dus nog dat stokje inkorten boven je wieg Hihihihi
He maar eh gefeliciteerd joh met jullie Elise. Enne, foto's willen we natuurlijk zo snel mogelijk. Hoop dat alles goed gaat met mama Bright.
Nou ja geniet ervan zou ik zo zeggen.

Lois wat fijn dat je weer terug bent, nou ja een beetje dan. Gelukkig maar dat je dan weer een beetje opknapt. Leuke foto's en je smelt letterlijk bij het zien van die 2de en laatste foto. Wat een poepie.
He rust lekker verder uit.

pi_13353402
ET yoga is heel ontspannend zeggen veel vrouwen en helpt ook goed bij de geboorte, zwemmen is goed voor de spieren. Ligt eraan of je veel last krijgt van je rug. Als dat zo is dan is zwemmen heel goed.

Bij mij is het nogal lastig aan het worden want alle lessen worden hier midden op de dag gegeven, en ik vindt dat als ik al 1 dag in de week vrij heb niet nog eens naar mijn baas kan lopen om er nog eens meer dan een halfe dag bij te doen. Dus ik moet nog eens gaan kijken wat ik wel kan doen.

Karin kun je bij mij nog even de datum wijzigen naar 12 December, dat is mijn officiele datum geworden.

  maandag 22 september 2003 @ 11:06:31 #21
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13354242
Als eerste Bright en mama, gefeliciteerd met jullie dochter Elise,
een prachtige naam. Ik ben zeer benieuwd naar de foto's.

Lieve Lois, wat een mooi foto van jouw lieverds! Ik krijg er rillingen van, het geluk straalt er gewoon vanaf!
Neem lekker de tijd om bij te komen en de bevalling een plekje te geven, en geniet van je prachtige meiden!

En jeetje, wij staan bovenaan!
Ik moet er even van slikken.
Het begint nu ook aardig op te schieten, nog vijf weken.
Als ik er aan denk (bijna de hele dag )dan krijg ik de kriebels.
Het is nog steeds moeilijk voor te stellen dat over een aantal weekjes hier zo'n wondertje in huis is.
We kijken er nu wel vreselijk naar uit.
Het begint allemaal ook wat zwaarder te worden. Even boodschappen doen en de hond uit laten gaat al niet meer. Mijn lichaam gaat dan hevig in protest. Ik blijf het moeilijk om rustig aan te doen, ik zie nog zoveel dingen die gedaan moeten worden. Of waarvan ik vind dat ze nog gedaan moeten worden
Iemand nog tips om me rustig te houden en te ontspannen?

  maandag 22 september 2003 @ 11:17:58 #22
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13354460
Bright en mamaBright, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Elise! Ook ik ben heel benieuwd naar de foto's

Over foto's gesproken: Lois, ik kreeg gewoon een beetje traantjes in mijn ogen van je foto's , wat een mooi poppetje, wat een lieve foto van Clark, Eva en Iris

pi_13355352
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:06 schreef -Lies- het volgende:
Als eerste Bright en mama, gefeliciteerd met jullie dochter Elise,
een prachtige naam. Ik ben zeer benieuwd naar de foto's.

Lieve Lois, wat een mooi foto van jouw lieverds! Ik krijg er rillingen van, het geluk straalt er gewoon vanaf!
Neem lekker de tijd om bij te komen en de bevalling een plekje te geven, en geniet van je prachtige meiden!

En jeetje, wij staan bovenaan!
Ik moet er even van slikken.
Het begint nu ook aardig op te schieten, nog vijf weken.
Als ik er aan denk (bijna de hele dag )dan krijg ik de kriebels.
Het is nog steeds moeilijk voor te stellen dat over een aantal weekjes hier zo'n wondertje in huis is.
We kijken er nu wel vreselijk naar uit.
Het begint allemaal ook wat zwaarder te worden. Even boodschappen doen en de hond uit laten gaat al niet meer. Mijn lichaam gaat dan hevig in protest. Ik blijf het moeilijk om rustig aan te doen, ik zie nog zoveel dingen die gedaan moeten worden. Of waarvan ik vind dat ze nog gedaan moeten worden
Iemand nog tips om me rustig te houden en te ontspannen?


Je bent zelf gewoon een onrustig type Lies, ben ik ook en zie ook altijd wel wat om te doen. Wel vervelend he als je lichaam niet wil maar jij wel. Sorry helaas geen tip voor je dus. Ik moet wel zeggen dat ik toch wel heel wat makkelijker ben geworden sinds ik zwanger ben, maar wil nog steeds ook wel veel tegelijk.
pi_13355927
Bright en mama Bright, gefeliciteerd met jullie Elise!!

Ik ben erg benieuwd naar jullie bevallingsrelaas en natuurlijk naar de eerste foto's van Elise, maar dat komt vast wel, geniet eerst maar van dat kleine wondertje!

Lois, fijn om weer iets van je te horen. Mooie foto's van je meiden! En zelfs mij ontgaat het niet dat het overduidelijk zusjes zijn hoor. Lief dat Eva zo enthousiast op haar kleine zusje reageert
En erg begrijpelijk dat je voorlopig even alles uit handen moet geven, zo kun jij goed aansterken en toch optimaal van je meiden genieten.
Erg leuk geboortebord hoor!

Lies, het schiet echt op nu! Ik ben ook de dagen aan het aftellen en dat is erg goed te merken, ben erg 'opgejaagd' en het huishouden en het zorgen voor Jillian valt me best zwaar zo af en toe. Maar een tip die ik je kan geven is om toch zo veel mogelijk uit handen te geven. Dat kan best moeilijk zijn, en helemaal voor een zwangere vrouw, maar je moet toch echt een beetje gas terugnemen. Zo heeft mijn schoonvader geholpen met het verven van de kamer van Jillian en neemt mijn man momenteel veel huishoudelijke taken over. Prima geregeld zo!

  maandag 22 september 2003 @ 12:28:45 #25
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_13356020
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:23 schreef Bright het volgende:
De reden? Wel, vanavond, 21 september 2003 is geboren: Onze allerliefste Elise.
Bright.... gefeliciteerd met je dochtertje.
Supergoednieuws, genieten met z'n allen daar...
Shaven..... not furred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')