abonnement Unibet Coolblue
pi_13138701
Ik heb dus net met een maat van mij afgesproken om rond middernacht met een camera met nightvision naar kamp vught te gaan om nou eens te kijken wat er echt waar is van al die verhalen.

Ik persoonlijk geloof niet in spoken en hij is er helemaal para voor, en ik wil nu wel eens weten wie er gelijk heeft, ik heb zulke vage verhalen over kamp vught gehoord, over lichtflitsen en geest verschijningen.

Nou vanavond dus onze documantaire over de spoken van kamp vught.

iemand nog tips om van te voren te doen?

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_13138716
camera mee!

-ehh die nemen jullie dus al mee, vergeet het/de rolletje/lege memcard niet dan-

[Dit bericht is gewijzigd door DJ.KRIZZ op 13-09-2003 13:12]

pi_13138724
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:11 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
camera mee!
dat zei ik al, die gaat uiteraard mee
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_13138731
quote:
iemand nog tips om van te voren te doen?
Telefoonnummer van de ghostbusters in je mobiel zetten, mocht e.e.a. uit de hand lopen

ontopic:
Wat is er daar dan allemaal aan de hand, vertel eens wat er allemaal gebeurd want ik heb er nog nooit wat over/van gehoord

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 13 september 2003 @ 13:14:05 #5
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_13138761
Lijkt me wel spannend. Ik ben laatst overdag op kamp Vught geweest, maar gelukkig niks engs gezien.
pi_13138765
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Telefoonnummer van de ghostbusters in je mobiel zetten, mocht e.e.a. uit de hand lopen

ontopic:
Wat is er daar dan allemaal aan de hand, vertel eens wat er allemaal gebeurd want ik heb er nog nooit wat over/van gehoord


Nouja volgens hem zitten alle geesten van gemartelde en vermoorde mensen in kamp vught daar nog, en 's nachts komen deze allemaal tevoorschijn en ben je volgens hem je leven niet zeken.

Hij had verhalen gehoord van mensen die daarheen gingen en opeens een SUPER fel licht zagen en allerlei geluiden hoorden en toen keihard waren weggerend.

hij zal zelf daluk ook nog wel een reply geven

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_13138771
Veel succes. Plaats, als je dat wil, zowieso maar wat filmmateriaal, ook al staat er niks op. Het lijkt me wel leuk om van die spannende beelden te zien.
pi_13138775
nou ik ben benieuwd, veel plezier/suc6 dan vanavond en wel hier een verslag posten euiteraard he
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13138793
Kijk van te voren nog even Blair Witch Project voor de gewenste sfeer.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13138801
Alles wat er gefilmd wordt zal ik uiteraard online zetten en ik zal een uitgebreid verslag maken over wat ik heb gezien/gehoord, al vrees ik persoonlijk dat dat nogal gaat tegenvallen
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  zaterdag 13 september 2003 @ 13:16:53 #11
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13138803
ik heb er nog HELEMAAAAL geen zin in
...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
pi_13138814
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:14 schreef GWD het volgende:
Hij had verhalen gehoord van mensen die daarheen gingen en opeens een SUPER fel licht zagen en allerlei geluiden hoorden en toen keihard waren weggerend.
Dat was de andere groep ghosthunters?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_13138838
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:16 schreef Millstone het volgende:
ik heb er nog HELEMAAAAL geen zin in
dat issum onze andere held
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_13138852
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:17 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Dat was de andere groep ghosthunters?


inderdaad, alleen laten wij ons niet wegjagen door een beetje licht .. hè millstone
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  zaterdag 13 september 2003 @ 13:19:48 #15
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13138857
Ik geloof in eerste instantie NIET in spoken of geesten, maar IETS in me zegt dat je niet moet fucken met getraumatiseerde doden...

Ik geloof dat er daar mensen gestorven zijn, met ZOVEEL emotie en trauma, dat er krachten kunnen hangen die kwaadaardig zijn...

En dat dat -voor ons- een uitwerkingen kan hebben die we niet in kunnen schatten... m.a.w. een gevaarlijke uitdaging.

...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
pi_13138858
Ik ga daar vanacht wel ff staan bassen
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_13138870
Gewoon kratje bier meenemen, misschien hebben ze wel dorst?
TIP: Geen duits bier.
pi_13138878
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:19 schreef Millstone het volgende:
Ik geloof in eerste instantie NIET in spoken of geesten, maar IETS in me zegt dat je niet moet fucken met getraumatiseerde doden...

Ik geloof dat er daar mensen gestorven zijn, met ZOVEEL emotie en trauma, dat er krachten kunnen hangen die kwaadaardig zijn...

En dat dat -voor ons- een uitwerkingen kan hebben die we niet in kunnen schatten... m.a.w. een gevaarlijke uitdaging.


Misschien word je wel opgegeten
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_13138890
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:19 schreef Fixxxer het volgende:
Ik ga daar vanacht wel ff staan bassen
ja relaxed, dan wil ik millstone wel eens in zijn broek zien plassen
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_13138900
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:14 schreef Disorder het volgende:
Veel succes. Plaats, als je dat wil, zowieso maar wat filmmateriaal, ook al staat er niks op. Het lijkt me wel leuk om van die spannende beelden te zien.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13138902
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:20 schreef Fillipe het volgende:
Gewoon kratje bier meenemen, misschien hebben ze wel dorst?
TIP: Geen duits bier.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 13 september 2003 @ 13:24:13 #22
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13138930
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:21 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Misschien word je wel opgegeten


Ben ik niet bang voor, maar ik zal niet de eerst zijn die door zoiets gek wordt en in een maffekiet geflikkerd wordt..
...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
pi_13138941
neem een ghostbuster mee
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13138946
Leuk topic, even in de gaten houden =)
pi_13138958
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:24 schreef Millstone het volgende:

[..]

Ben ik niet bang voor, maar ik zal niet de eerst zijn die door zoiets gek wordt en in een maffekiet geflikkerd wordt..


dat ben je al dus daar ben je al van gevrijwaard
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')